"ערכי המשפחה" של סמוטריץ ורגב - אין אופציה להורה לשלם מחירי ילדים באפליקציות

Ccyclist

Well-known member

הכותרת במאקו עוד יותר צהובה.

הבעיה היא שאי אפשר להגדיר מספר פרופילים שונים באותה האפליקציה ולכן או שהורה ישלם מחיר מלא על ילדיו בפרופיל מבוגר, או שההורה "יתגנב" בין ילדיו בחצי מחיר על פרופיל ילדים.

הנוסעים המסוקרים בכתבה כולם בחרו באחת הברירות הלא צודקות - "לגנוב" או להיגנב.

הבעיה וודאי קיימת עם צירופי פרופילים אחרים - סבים וילדים, רגיל וסטודנט (אם יש בכלל סטודנט באפליקציות) וכו'.

מרוב חשיבה מגבוה על "אחרים" הצוותים שיצרו את האפליקציות שכחו לבדוק מה הרכב קבוצות הנוסעים שנוסעות בתח"צ ופיספסו הרכב קלאסי של ילדים שיסעו מרחקים גדולים מהרגיל רק בנוכחות מבוגר אחראי.

תגובת משרד התחבורה כאילו גילו להם את אמריקה די עצובה. אופציית תשלום בסיסית להורים על ילדיהם היתה צריכה להיות באפליקציות מיומן הראשון, לא הפתעה ש"עובדים" עליה כשנה פלוס אחרי השקת האפליקציות.
 

הכותרת במאקו עוד יותר צהובה.

הבעיה היא שאי אפשר להגדיר מספר פרופילים שונים באותה האפליקציה ולכן או שהורה ישלם מחיר מלא על ילדיו בפרופיל מבוגר, או שההורה "יתגנב" בין ילדיו בחצי מחיר על פרופיל ילדים.

הנוסעים המסוקרים בכתבה כולם בחרו באחת הברירות הלא צודקות - "לגנוב" או להיגנב.

הבעיה וודאי קיימת עם צירופי פרופילים אחרים - סבים וילדים, רגיל וסטודנט (אם יש בכלל סטודנט באפליקציות) וכו'.

מרוב חשיבה מגבוה על "אחרים" הצוותים שיצרו את האפליקציות שכחו לבדוק מה הרכב קבוצות הנוסעים שנוסעות בתח"צ ופיספסו הרכב קלאסי של ילדים שיסעו מרחקים גדולים מהרגיל רק בנוכחות מבוגר אחראי.

תגובת משרד התחבורה כאילו גילו להם את אמריקה די עצובה. אופציית תשלום בסיסית להורים על ילדיהם היתה צריכה להיות באפליקציות מיומן הראשון, לא הפתעה ש"עובדים" עליה כשנה פלוס אחרי השקת האפליקציות.
אפשר להשתמש בשתי אפליקציות במקביל, אחת על נוער ואחת על מבוגר
 

Ccyclist

Well-known member
אפשר להשתמש בשתי אפליקציות במקביל, אחת על נוער ואחת על מבוגר

פתרון מסורבל ומסובך, במיוחד כשזה מצריך שני חשבונות מול שני גורמים שונים. יש אפליקציות עם שימושים נוספים כמו זו של פנגו שמשמשת גם לחנייה שאחד הנימוקים להשתמש בהן היא הקלות שבה אפליקציה אחת מטפלת במספר תחומים במקביל.
 
למעלה