עריסה - עד מתי??

avishagk

New member
עריסה - עד מתי??

על גבי העריסה שהשכרנו כתוב "עד גיל 3 חודשים". האם מישהי השאירה את התינוק העריסה יותר מזה? האם זה מסוכן? לא הייתי רוצה כבר בגיל 3 חודשים להוציא אותו מהחדר שלנו. האם יש מגבלה של משקל התינוק בעריסה מלבד הגיל?
 

מעין11

New member
אנחנו היינו עם העריסה

עד 4.5 חודשים ומכירה חברות שגם ששמו עד 6 חודשים- אין מניעה להמשיך בעריסה כל עוד לא צפוף להם.
 
יש לי חברה שהילדה שלה בעריסה עדיין

והיא כבר בת 7 חודשים. היא צוחקת שכל ליילה היא דוחסת את הילדה לתוך העריסה... אבל אני העברתי את רומי כבר כשהיה בןחודשיים כי הוא היה מאוד גדול. המיטה שלו צמודה למיטה שלי, והמיטה שלי צמודה לכל הקירות בחדר... אמנם דיי צפוף (בעלי אפילו חשב להוריד את דלתות הארון כי קשה מאוד לפתוח אותו) אבל יש לזה יתרון - כשהילד בוכה בליילה כי נופל לו המוצץ אפשר פשוט לשלוח יד... אין לכם אפשרות להכניס את המיטה שלו לחדר?
 

liza26

New member
אצלנו עד גיל 6 חודשים

כי היה לי נוח מבחינת ההנקה וההשגחה. בדיעבד, אולי כדאי היה להרגיל אותה למיטה שלה יותר מוקדם.
 

פיתהבלי

New member
שולי העריסה נמוכים

לכן מומלץ סביב גי 3 חודשים לעבור למיטה. בגיל זה הם כבר עלולים פתאום להתהפך וזה כבר מסוכן. אישית השארתי בעריסה עד גיל 4 חודשים כי עד אז אצלינו לא היה כל סימן לנסיונות התהפכות.
 

avishagk

New member
שמחה לשמוע!

אני בעיקר חושבת שזה מעיק לקום לחדר שלו בכדי להניק בלילה וכל כך הרבה יותר נוח שהוא איתנו. שולי העריסה שלי לא נמוכים כל כך אז לא נראה לי שיש סכנת התהפכות. מה שכן התינוק שלי גדול 6+ קילו בגיל חודשיים, אז אני מקווה שעריסה עמידה למשקלים גדולים..
 

yoyo10

New member
גם עדי חצה את ה6 וחצי קילו

בגיל חודשיים ונראה כאילו כבר די צפוף בעריסה אבל זה כל כך נוח שבלילה זה בחדר שינה ואת השנת יום (אם הוא ישן בכלל הוא בסלון) אנחנו ננסה לדחוס את המיטה שלו לחדר שינה אבל אני בספק אם יש מקום
 

avishagk

New member
לא נראה לי שצפוץ, הוא אבל מתכרבל

בפינה, הוא דוחף את עצמו כלפי מעלה לפינה של העריסה וככה ישן כל הלילה. ככה שיש עוד מקום בעריסה הוא פשוט לא מנוצל..
 

yoyo10

New member
גם עדי מנסה לינוק מהמגן ראש

נדחס כולו לצד של העריסה אמא שלי החליטה שהוא עוד לא מתהפך כי הוא כלוא בעריסה מסכן כולה בן חודשיים וחצי אפשר לחשוב שזה בגלל זה הוא רוב היום במזרון פעלות ולא מתהפך יש לו עוד זמן
 

avishagk

New member
יויו, את מתכוונת להתהפכות מהגב

לבטן? כי זה באמת די מוקדם בשביל זה, אני ממש לא חושבת שזה קשור לעריסה..
 
עבר לימטה משלו בחדר שלנו בגיל חודשי

חודשיים וחצי. שימי לב שגם אם המיטה רחב מידי לדלת אפשר לבנות אותה ולפרק ולבנות מחדש בתוך חדר ההורים.
 

פיתהבלי

New member
גם אנחנו שקלנו מעל 6 ק"ג בחודשיים

והעריסה החזיקה אותנו עד משקל של קרוב ל 9 ק"ג!
 

lulyK

New member
עבר למיטת תינוק בחדר שלנו

בגיל חודשיים. אין אצלכם מקום למיטה?
 

chili3

New member
אנחנו העברנו אותה למיטת תינוק

בחדר שלה (כי אצלנו אין מקום) בגיל חודשיים וחצי. כי כבר לא היה לה מקום. היא היתה מתעוררת באמצע הלילה כשהרגליים שלה היו נתקעות בין השלבים (למרות שהיה מגן מיטה) וכמה פעמים היא אפילו הפעילה את המובייל באמצע הלילה עם הכפות רגליים. אז הבנו שהגיע הזמן. מאותו לילה היא ישנה יותר טוב. גם המזרון של העריסה נורא קשה ודק.
 
אנחנו השתמשנו עד גיל 4 חד'

אז הרגשנו כי העריסה התחילה להיות לו קטנה. המעבר לחדר משלו היתה לנו קשה קצת מנטלית. הוא בכלל לא התלונן ודוקא היה מבסוט מהמיטה החדשה והנוחה. איך שעבר למיטה גדולה התחיל להתהפך . אני ממליצה. כל כך הרבה "התנתקויות" יש בחיים שלהם - המעבר למשפחתון, גמילה מהנקה, בי"ס ועוד ועוד. לפעמים פשוט מגיע זמן ואנחנו צריכים לדעת מתי להתגבר לטובתם ולטובת העצמאות שלהם כאנשים בפני עצמם.
 
למעלה