ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
אם כבר יש פה שחיתות היא לא של החרדים
אלא של מי שמספק להם אוטובוסים במחיר מוזל ביחס לשאר האוכלוסיה. אבל אם אפשר לתקוף חרדים ולאכול אותם לצהריים - למה לא? ועוד הערה אגד לא "מסתירה" את קו 972 . האתר של אגד פשוט לא מאפשר להכניס של שם עיר בלי להקליד שם של תחנת מוצא. זה הכל.
או מי שמאשר להיכנע ללחציהם ומציד לציבור הרחב
- לאו דווקא החילוני - מצג שווא ונימוק הזוי ושמו "סיבות היסטוריות"
 
או מי שמאשר להיכנע ללחציהם ומציד לציבור הרחב
- לאו דווקא החילוני - מצג שווא ונימוק הזוי ושמו "סיבות היסטוריות"
 

846

Active member
אם כבר יש פה שחיתות היא לא של החרדים
אלא של מי שמספק להם אוטובוסים במחיר מוזל ביחס לשאר האוכלוסיה. אבל אם אפשר לתקוף חרדים ולאכול אותם לצהריים - למה לא? ועוד הערה אגד לא "מסתירה" את קו 972 . האתר של אגד פשוט לא מאפשר להכניס של שם עיר בלי להקליד שם של תחנת מוצא. זה הכל.
האשמה היחידה היא במשרד התחבורה
שמקבל את תכתיבי העסקנים והח"כים החרדיים, הרי ועדת הכספים בידיים חרדיות כבר המון שנים ושם נקבעים התעריפים ורמת הסובסידיה. שמעתי הסבר ממקור ראשון על ההתנהלות סביב קביעת התעריף בין נתניה לי"ם. שאף אחד לא יטען אחר, ברור שאגד מרוויחה מהנוסעים אבל בכל מיקרה לא אגד ולא דן ולא אף אחת מהחברות האחרות יכולה לקבוע מחיר, מסלול או תחנה ללא הוראה או אישור ממשרד התחבורה. מאחר והשוק של אגד הצטמצם, הרי ברור שבעידן המודרני החברה רוצה להרוויח, ובכל זאת כל הקווים החרדיים אמורים לצאת למכרז בשנים הקרובות., זאת אומרת שגם בזה אין לאגד מילה.
 

eman70

New member
ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי
ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי מחיר בישראל פועלים לא מעט קווי אוטובוס נסתרים: קווים בינעירוניים שמחיר הנסיעה בהם זול בהרבה. הסיבה שאין כמעט מידע על הקווים האלה היא פשוטה מאד: הם מיועדים רק לציבור החרדי. "אגד" מסרו בתגובה: "בעקבות פניית חדשות ערוץ 2 חידדנו את הנהלים למוקדנים במוקדי השירות" קישור לכתבה: http://www.mako.co.il/news-israel/e...d21004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=786102762
תקנו אותי אם אני טועה, אבל המחירים דומים לאלה
שבקווים ה"מופרטים", והפרשי המחירים המקוממים הם עם קווים ישנים של אגד, שעוד ברמת המחירים הישנה. למשל דיברתי לא מזמן עם מישהו על קו כזה מדימונה לירושלים. בהתחלה ההשוואה למחיר הנסיעה מב"ש לירושלים (באגד) היתה מקוממת. אבל אחרי זה כשהשוותי את זה למחיר מב"ש לת"א (במטרופולין ו"אגד תעבורה") המחיר נראה דווקא הגיוני. כלומר הבעיה היא בכלל לא במחיר של הקווים ה"חרדיים", אלא במחירים שמשרד התחבורה קובע לקווים הישנים של אגד.
 

Nephilim

New member
תקנו אותי אם אני טועה, אבל המחירים דומים לאלה
שבקווים ה"מופרטים", והפרשי המחירים המקוממים הם עם קווים ישנים של אגד, שעוד ברמת המחירים הישנה. למשל דיברתי לא מזמן עם מישהו על קו כזה מדימונה לירושלים. בהתחלה ההשוואה למחיר הנסיעה מב"ש לירושלים (באגד) היתה מקוממת. אבל אחרי זה כשהשוותי את זה למחיר מב"ש לת"א (במטרופולין ו"אגד תעבורה") המחיר נראה דווקא הגיוני. כלומר הבעיה היא בכלל לא במחיר של הקווים ה"חרדיים", אלא במחירים שמשרד התחבורה קובע לקווים הישנים של אגד.
לא מבין למה צריך ללכת עקום.
ההשוואה פשוטה חיפה ירושליים בקו מהדרין מול חיפה ירושלים שלא בקו מהדין.
 

eman70

New member
לא מבין למה צריך ללכת עקום.
ההשוואה פשוטה חיפה ירושליים בקו מהדרין מול חיפה ירושלים שלא בקו מהדין.
א. כדי להשוות לקו "מופרט", והקו חיפה ירושלים
הרגיל הוא לא כזה. השאלה היא מה היה המחיר של הקו הזה אם הוא היה מופרט. ב. כי זו היתה השיחה. פשוט יצא לי לדבר עם מישהו שמשרתת כמורה חיילת בדימונה והנושא עלה.
 

cwen

New member
תקנו אותי אם אני טועה, אבל המחירים דומים לאלה
שבקווים ה"מופרטים", והפרשי המחירים המקוממים הם עם קווים ישנים של אגד, שעוד ברמת המחירים הישנה. למשל דיברתי לא מזמן עם מישהו על קו כזה מדימונה לירושלים. בהתחלה ההשוואה למחיר הנסיעה מב"ש לירושלים (באגד) היתה מקוממת. אבל אחרי זה כשהשוותי את זה למחיר מב"ש לת"א (במטרופולין ו"אגד תעבורה") המחיר נראה דווקא הגיוני. כלומר הבעיה היא בכלל לא במחיר של הקווים ה"חרדיים", אלא במחירים שמשרד התחבורה קובע לקווים הישנים של אגד.
אף אחד לא יתלונן אם התיקון יהיה באמצעות הוזלה
של הקווים הרגילים. לדעתי אפילו החרדים לא יתלוננו על זה.
 

eman70

New member
אף אחד לא יתלונן אם התיקון יהיה באמצעות הוזלה
של הקווים הרגילים. לדעתי אפילו החרדים לא יתלוננו על זה.
הבעיה שבמדינה צרת העין שלנו אם יעלו את המחיר
לחרדים בלי להוריד באגורה תא המחירים הרגילים, כמעט כל מי שזועק היום מרה יהיה מרוצה...
 

cwen

New member
הבעיה שבמדינה צרת העין שלנו אם יעלו את המחיר
לחרדים בלי להוריד באגורה תא המחירים הרגילים, כמעט כל מי שזועק היום מרה יהיה מרוצה...
השאלה אם אגד מרוויחה גם מהמחיר הזול
אם כן, אז אין שום סיבה שהציבור החילוני ישלם יותר. אם אגד לא מרוויחה מהמחיר הזול, זה אומר שהציבור החילוני מסבסד את החרדי, ואז אפשר פשוט לקבוע מחיר ביניים אחיד שאגד תרוויח ממנו, אבל המחיר לחרדים לא יעלה בהרבה, ואילו המחיר לחילונים ירד בקצת.
 
השאלה אם אגד מרוויחה גם מהמחיר הזול
אם כן, אז אין שום סיבה שהציבור החילוני ישלם יותר. אם אגד לא מרוויחה מהמחיר הזול, זה אומר שהציבור החילוני מסבסד את החרדי, ואז אפשר פשוט לקבוע מחיר ביניים אחיד שאגד תרוויח ממנו, אבל המחיר לחרדים לא יעלה בהרבה, ואילו המחיר לחילונים ירד בקצת.
שטויות. מחיר אחיד לכולם.
כך צריך להיות, ולא להתחיל להתחשבן בנושא רווח והפסד וכך לתמחר לציבורים שונים את מחיר הנסיעה.
 

olli3

New member
מנהל
תקנו אותי אם אני טועה, אבל המחירים דומים לאלה
שבקווים ה"מופרטים", והפרשי המחירים המקוממים הם עם קווים ישנים של אגד, שעוד ברמת המחירים הישנה. למשל דיברתי לא מזמן עם מישהו על קו כזה מדימונה לירושלים. בהתחלה ההשוואה למחיר הנסיעה מב"ש לירושלים (באגד) היתה מקוממת. אבל אחרי זה כשהשוותי את זה למחיר מב"ש לת"א (במטרופולין ו"אגד תעבורה") המחיר נראה דווקא הגיוני. כלומר הבעיה היא בכלל לא במחיר של הקווים ה"חרדיים", אלא במחירים שמשרד התחבורה קובע לקווים הישנים של אגד.
הלכת רחוק בהשוואה בין ירושלים לדימונה
מספיק להסתכל על נסיעה בקו 470 שיוצא מדימונה פעם ביום בבוקר אל מול קו 458 של מטרופולין שיוצא מדימונה>ירוחם>ירושלים. מספיק להסתכל על מחיר הנסיעה בקו 394 מדימונה לת"א אל מול נסיעה דרך באר שבע. מספקי להסתכל על מחיר הנסיעה בין ערד לת"א אל מול נסיעה דרך באר שבע. המכרז על קווי ת"א - ב"ש היה אחד מן הבודדים שהורדת המחירים הייתה בו דרסית ביותר (44%), בנוסף מכרז נוסף הוא קווי נתניה - ת"א שגם בו המחיר ירד בכ40%. עוד בימי אגד מחיר נסיעה בין באר שבע לתל אביב עלה 20 שקלים (איך שקווים יצאו מאגד המחיר ירד ל10.6). בכלל אם אגד הייתה עדיין מפעילה את קווי באר שבע - ת"א אז מחיר הנסיעה היה עולה שקל פחות מהנסיעה ברכבת בין ב"ש לת"א. במשך שנים על גבי שנים אגד הייתה זולה בשקל אחד בלבד מהרכבת. נסיעה ברכבת עולה כיום כמה? 28 שקלים (אני משער לא זוכר), תראה את זה מול נסיעה לירושלים וזה מתאים. דבר נוסף שלא עשו איתו חשבון באגד הוא שפעם קו 470 לא היה בעל נסיעות כה רבות. קו 446 הוא זה ששירת ו470 בא פעם ב... בימים ההם לא היה קיים כביש 6, כך יצא של470 היה לוקח שעה וחצי ואף מעט יותר להשלים את מסלול לעומת קו 446 שהיה עושה את זה בשעתיים. כיום קוצר זמן הנסיעה ב470 לכשעה ו10- שעה ו15 דקות. מספר הקילומטרים ירד אבל עדיין אף אחד לא עדכן את העניין ולראיה לכך מספר הקילומטרים שמערכת המידע של אגד מציגה בקו 470 אל מול המספרים בפועל כפי שתוכל למצוא באתר YMAP למשל. בשורה תחתונה יותר זול לנסוע מדימונה או ירוחם לירושלים באמצעות קו 458 מאשר לנסוע מבאר שבע לירושלים. אותו הדבר קו 458 מקסטינה לירושלים עולה 17.50 לעומת 446/437 של אגד שעולים 23 שקלים.
 

eman70

New member
הלכת רחוק בהשוואה בין ירושלים לדימונה
מספיק להסתכל על נסיעה בקו 470 שיוצא מדימונה פעם ביום בבוקר אל מול קו 458 של מטרופולין שיוצא מדימונה>ירוחם>ירושלים. מספיק להסתכל על מחיר הנסיעה בקו 394 מדימונה לת"א אל מול נסיעה דרך באר שבע. מספקי להסתכל על מחיר הנסיעה בין ערד לת"א אל מול נסיעה דרך באר שבע. המכרז על קווי ת"א - ב"ש היה אחד מן הבודדים שהורדת המחירים הייתה בו דרסית ביותר (44%), בנוסף מכרז נוסף הוא קווי נתניה - ת"א שגם בו המחיר ירד בכ40%. עוד בימי אגד מחיר נסיעה בין באר שבע לתל אביב עלה 20 שקלים (איך שקווים יצאו מאגד המחיר ירד ל10.6). בכלל אם אגד הייתה עדיין מפעילה את קווי באר שבע - ת"א אז מחיר הנסיעה היה עולה שקל פחות מהנסיעה ברכבת בין ב"ש לת"א. במשך שנים על גבי שנים אגד הייתה זולה בשקל אחד בלבד מהרכבת. נסיעה ברכבת עולה כיום כמה? 28 שקלים (אני משער לא זוכר), תראה את זה מול נסיעה לירושלים וזה מתאים. דבר נוסף שלא עשו איתו חשבון באגד הוא שפעם קו 470 לא היה בעל נסיעות כה רבות. קו 446 הוא זה ששירת ו470 בא פעם ב... בימים ההם לא היה קיים כביש 6, כך יצא של470 היה לוקח שעה וחצי ואף מעט יותר להשלים את מסלול לעומת קו 446 שהיה עושה את זה בשעתיים. כיום קוצר זמן הנסיעה ב470 לכשעה ו10- שעה ו15 דקות. מספר הקילומטרים ירד אבל עדיין אף אחד לא עדכן את העניין ולראיה לכך מספר הקילומטרים שמערכת המידע של אגד מציגה בקו 470 אל מול המספרים בפועל כפי שתוכל למצוא באתר YMAP למשל. בשורה תחתונה יותר זול לנסוע מדימונה או ירוחם לירושלים באמצעות קו 458 מאשר לנסוע מבאר שבע לירושלים. אותו הדבר קו 458 מקסטינה לירושלים עולה 17.50 לעומת 446/437 של אגד שעולים 23 שקלים.
השאלה היא כמה לדעתך היתה עולה הנסיעה ב 470
מדימונה לירושלים אם מטרופולין היתה מפעלה אותו.
 

olli3

New member
מנהל
השאלה היא כמה לדעתך היתה עולה הנסיעה ב 470
מדימונה לירושלים אם מטרופולין היתה מפעלה אותו.
3-4 שקלים פחות.
כך היה בעומר, מיתר, ערד, ירוחם. המחיר לא ירד ב40 אחוזים, אלא יותר בכיוון ל15 אחוזים (כבר לא ממש זוכר). כמו כן באיזור השרון עד כמה שהבנתי לא ירדו המחירים כשהם עברו למטרופולין.
 

משה343

New member
ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי
ערוץ 2: האוטובוסים ה"סודיים" של החרדים: בחצי מחיר בישראל פועלים לא מעט קווי אוטובוס נסתרים: קווים בינעירוניים שמחיר הנסיעה בהם זול בהרבה. הסיבה שאין כמעט מידע על הקווים האלה היא פשוטה מאד: הם מיועדים רק לציבור החרדי. "אגד" מסרו בתגובה: "בעקבות פניית חדשות ערוץ 2 חידדנו את הנהלים למוקדנים במוקדי השירות" קישור לכתבה: http://www.mako.co.il/news-israel/e...d21004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=786102762
חיפוש קו בשפה החופשית באתר אגד ערד-אשדוד.....
אז נכנסתי לאתר אגד שמח וטוב לב לחפש לי קו אוטובוס ישיר מערד לאשדוד והתוצעה : " אין קווים ישירים המתאימים לבקשתך, תכנון מסע בשילוב שני קווים" 1. מערד - תחנה מרכזית מרכז מסחרי אל בני-דרום צומת 2. מבני-דרום צומת אל אשדוד - תחנה מרכזית המשכתי לחפש עם האופציה של "חיפוש בשפה חופשית" רשמתי מערד לאשדוד והתוצעה היתה : 1. מקטע ראשון בנסיעה מערד,תחנה מרכזית מרכז מסחרי, לבני-דרום,צומת בתאריך 08/02/2011 משך נסיעה : כ-87 דקות # קו 389 אגד , 17:00 2. # מקטע שני בנסיעה מבני-דרום,צומת, לאשדוד,תחנה מרכזית משך נסיעה : כ-25 דקות # קו 438 אגד , 22:26 23:38; אז הגדלתי ראש וחיפשתי לפי מספר קו 552 וראו איזה קסם
האוטובוס יוצא מ- מלון נוף ערד ומגיע באשדוד ל- רובע ג' טוב החיפוש היה דיי מיאש
לפחות מה שתוקן עד כה מבחינת אגד הוא במוקד השרות שלהם שהם כן מודעים לקו מהדרין זה אבל כנראה אגד עדיין מתקשים לתקן גם את האתר שלהם ע"מ להקל ולו במעט על הנוסעים החילוניים
 

olli3

New member
מנהל
חיפוש קו בשפה החופשית באתר אגד ערד-אשדוד.....
אז נכנסתי לאתר אגד שמח וטוב לב לחפש לי קו אוטובוס ישיר מערד לאשדוד והתוצעה : " אין קווים ישירים המתאימים לבקשתך, תכנון מסע בשילוב שני קווים" 1. מערד - תחנה מרכזית מרכז מסחרי אל בני-דרום צומת 2. מבני-דרום צומת אל אשדוד - תחנה מרכזית המשכתי לחפש עם האופציה של "חיפוש בשפה חופשית" רשמתי מערד לאשדוד והתוצעה היתה : 1. מקטע ראשון בנסיעה מערד,תחנה מרכזית מרכז מסחרי, לבני-דרום,צומת בתאריך 08/02/2011 משך נסיעה : כ-87 דקות # קו 389 אגד , 17:00 2. # מקטע שני בנסיעה מבני-דרום,צומת, לאשדוד,תחנה מרכזית משך נסיעה : כ-25 דקות # קו 438 אגד , 22:26 23:38; אז הגדלתי ראש וחיפשתי לפי מספר קו 552 וראו איזה קסם
האוטובוס יוצא מ- מלון נוף ערד ומגיע באשדוד ל- רובע ג' טוב החיפוש היה דיי מיאש
לפחות מה שתוקן עד כה מבחינת אגד הוא במוקד השרות שלהם שהם כן מודעים לקו מהדרין זה אבל כנראה אגד עדיין מתקשים לתקן גם את האתר שלהם ע"מ להקל ולו במעט על הנוסעים החילוניים
מה שאתה אומר לא מדוייק
מערכת המידע נוטה להכווין אוטומתית בין תחנות מרכזיות. אם תשאל את המערכת איך להגיע מאופקים לירושלים או מנתיבות לירושלים אתה תקבל גם את קווי המהדרין. אם אתה רוצה לגלות את האוטובוס מערד לאשדוד עליך לרשום בשפה החופשית מערד לאשדוד רובע ג' - כך גם במערכת המידע של משרד התחבורה, שם היא מציעה לקחת את קו 2 של מטרופולין מהמרכזית עד מקום כלשהו שממנו אפשר לעלות על 552.
 

משה343

New member
מה שאתה אומר לא מדוייק
מערכת המידע נוטה להכווין אוטומתית בין תחנות מרכזיות. אם תשאל את המערכת איך להגיע מאופקים לירושלים או מנתיבות לירושלים אתה תקבל גם את קווי המהדרין. אם אתה רוצה לגלות את האוטובוס מערד לאשדוד עליך לרשום בשפה החופשית מערד לאשדוד רובע ג' - כך גם במערכת המידע של משרד התחבורה, שם היא מציעה לקחת את קו 2 של מטרופולין מהמרכזית עד מקום כלשהו שממנו אפשר לעלות על 552.
הנה חיפוש "מערד לאשדוד רובע ג " ...
התוצעה כפי שאתה רואה לא שונה . לגבי אופקים - ירושלים : מאופקים,מרכז לירושלים,תחנה מרכזית בתאריך 08/02/2011 # קו 494 אגד , 17:18 20:03; לגבי נתיבות - ירושלים : מקטע ראשון בנסיעה מנתיבות,מרכז, לאשקלון,צומת בתאריך 08/02/2011 משך נסיעה : כ-58 דקות # קו 363 אגד תעבורה , 17:09 17:44; 18:14; 19:09; 19:59; 21:09; # קו 365 אגד תעבורה , 19:30 מקטע שני בנסיעה מאשקלון,צומת, לירושלים,תחנה מרכזית משך נסיעה : כ-90 דקות # קו 437 אגד , 18:20 19:35; 20:55; # קו 492 אגד , 18:31 20:31; תודה על המשוב
 

olli3

New member
מנהל
הנה חיפוש "מערד לאשדוד רובע ג " ...
התוצעה כפי שאתה רואה לא שונה . לגבי אופקים - ירושלים : מאופקים,מרכז לירושלים,תחנה מרכזית בתאריך 08/02/2011 # קו 494 אגד , 17:18 20:03; לגבי נתיבות - ירושלים : מקטע ראשון בנסיעה מנתיבות,מרכז, לאשקלון,צומת בתאריך 08/02/2011 משך נסיעה : כ-58 דקות # קו 363 אגד תעבורה , 17:09 17:44; 18:14; 19:09; 19:59; 21:09; # קו 365 אגד תעבורה , 19:30 מקטע שני בנסיעה מאשקלון,צומת, לירושלים,תחנה מרכזית משך נסיעה : כ-90 דקות # קו 437 אגד , 18:20 19:35; 20:55; # קו 492 אגד , 18:31 20:31; תודה על המשוב
בפורטל של משרד התחבורה זה נתן לי תוצאות אחרות
הסיבה לכך היא פשוטה. כשאתה רושם ערד המערכת מזהה את זה מהמרכזית אלא אם כן תציין מיקום אחר. מכיוון שהקווים הפנימים מופעלים ע"י מטרופולין אז אתר אגד מכווין אותך באמצעות נסיעה דרך באר שבע או קסטינה. באם תרשום באתר אגד שאתה רוצה לצאת מערד מאיזור שבו עובר 552 הוא יכווין אותך באמצעות 552.
 

משה343

New member
בפורטל של משרד התחבורה זה נתן לי תוצאות אחרות
הסיבה לכך היא פשוטה. כשאתה רושם ערד המערכת מזהה את זה מהמרכזית אלא אם כן תציין מיקום אחר. מכיוון שהקווים הפנימים מופעלים ע"י מטרופולין אז אתר אגד מכווין אותך באמצעות נסיעה דרך באר שבע או קסטינה. באם תרשום באתר אגד שאתה רוצה לצאת מערד מאיזור שבו עובר 552 הוא יכווין אותך באמצעות 552.
אגד יכולים לעשות את החיפוש פשוט אם מעונייני..
בכך. פשוט לשנות משהו במערכת של האתר שלהם. הרצל אמר "אם תרצו אין זו אגדה"
זה לא תקין שאני צריך לרשום באתר אגד שאני רוצה לצאת מערד מאיזור שבו עובר 552 ורק אז הוא יכווין אותך באמצעות 552. החיפוש צריך להיות פשוט וקל בלי סיבוכים מיותרים, אם קו יוצא משכונה/רחוב מסויים אז שיגדירו בחיפוש הכללי שאתר של אגד אופציה נוספת כלומר בנוסף לתוצעה של מסלול בתי קווים גם מסלול בקו אחד של 552 .
 

olli3

New member
מנהל
אגד יכולים לעשות את החיפוש פשוט אם מעונייני..
בכך. פשוט לשנות משהו במערכת של האתר שלהם. הרצל אמר "אם תרצו אין זו אגדה"
זה לא תקין שאני צריך לרשום באתר אגד שאני רוצה לצאת מערד מאיזור שבו עובר 552 ורק אז הוא יכווין אותך באמצעות 552. החיפוש צריך להיות פשוט וקל בלי סיבוכים מיותרים, אם קו יוצא משכונה/רחוב מסויים אז שיגדירו בחיפוש הכללי שאתר של אגד אופציה נוספת כלומר בנוסף לתוצעה של מסלול בתי קווים גם מסלול בקו אחד של 552 .
אבל שוב המערכת מכווינה באמצעות מקומות מרכזיים
אם תרשום סתם כך: מת"א לחדרה אוטומתית הוא יקבע שנקודת המוצא שלך היא רכבת מרכז בת"א. ושנקודת היעד שלך היא מרכזית חדרה. ואתה בכלל רוצה לצאת ממרכז ת"א. אותו הדבר עם תשאל איך מגיעים להרצליה מת"א הוא ישר יחשוב שאתה רוצה לצאת מרכבת מרכז בת"א ולהגיע למרכזית הרצליה. ואתה אולי בכלל רוצה לצאת ממרכז ת"א ולהגיע לחוף הים בהרצליה - קו 90 מטרופולין יעשה לך את העבודה יופי יופי. אבל כל עוד שלא תציין שאתה יוצא מרחוב כלשהו במרכז ת"א ושהעיד שלך הוא לא חוף הים בהרצליה. המערכת תמיד תכווין אותך בין מרכזית למרכזית. לפי מערכת המידע של משרד התחבורה קו 552 לא עובר במקום שקרוב למרכזית ואתה נדרש לקחת קו נוסף לשם (קו 2 של מטרופולין), ולכן הוא נמנע מלהכווין אותך באמצעות החלפה של 3 קווים ששניים מהם עירוניים. קו 2 מטרופולין> קו 552> קו נוסף להגעה למרכזית אשדוד. המערכת משום מה מעדיפה תמיד קווים בין עירוניים על עירוניים. קווי המהדרין לא מתחילים במרכזיות ולא תמיד עוברים במרכזיות או בסמוך עליהן. לכן המערכת תשלח אותך באופציות שמחברות בין מרכזית אחת לשנייה ולא בקווי מהדרין. והדוגמא של תל אביב ממחישה את זה הכי טוב שיש. אם לא תגיד למערכת מה המיקום המדוייק שלך ולאן בדיוק אתה רוצה להגיע, היא תשלח אותך למסלול בין מרכזית אחת לשנייה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה