ערוץ אם טי וי

mix drix

New member
ערוץ אם טי וי

הוא ערוץ סדום ועמורה מה אתם אומרים יש סיכוי לקליפ שאין בו סקס דם או אלימות !!!!!!!!!! אז תגידו שזה מה שמעניין אנשים - זה מה שמביא רייטינג - אז זהו זה אנחנו האנשים חיות ובהמות (סליחה חיות ובהמות קבלו את התנצלותי על ההשוואה הזו שעושה לכם עוול ) אני רואה את הערוץ הזה מאהבתי הרבה למוסיקה אבל יחד עם זאת בא לי להקיא מהקליפים הכל נראה שם כמו בית זונות אחד גדול כל הכושיות האלה עם רגלי הסוס שלהם וכל שאר (תסלחו לי על הביטוי זו לא שפתי הרגילה ) הזונות המזמרות שם - ממש סדום ועמורה אז מה זה באמת אנחנו ? זה מה שאנחנו האנשים אוהבים לראות : דם, סקס ואלימות ? אז מה אנחנו בוכים על איך שהעולם נראה ומתנהג ועל כל מה שקורה ? סליחה מהגולשים על "העכרת האווירה כאן " אבל גם זו הערה רלוונטית לפורום הזה אבל ערוץ אם טי וי הוא לא ערוץ מוסיקה הוא ערוץ מושחת של ליכלוך ליכלוך ועוד ליכלוך אם כבר ערוץ מוסיקה אז זה vh1
 

Metal † Heart

New member
לא רק MTV מושחת..

כל הערוצים כאלה, כל הטלוויזיה כזאת, גם המדינה כזאת, והעולם בכלל..
 

mix drix

New member
לא נכון ! זו גישה תבוסתנית

את/ה גם מושחת/ת ??????? העולם זה טוב ורע ! אור וחושך ! מי שטוב צריך להתחזק ולהתגבר על הרע כך גם האור - רק האור יכול לגרש את החושך ! אם לא נצפה בערוץ הזה ושכמוהו אני אתה ועוד ועוד ועוד אז נחליש אותו או נשנה אותו - יש לנו את הכוח הזה ! מהיום נפסיק לצפות בערוץ הזה כצעד ראשון ? אבל לא, לא תרצה כי תגיד מה זה יעזור אם לא אני אז מישהו אחר יצפה וכך הלאה הטובים נכנעים והרע משתלט ! אז בוא נעשה שהטוב ישתלט ונפסיק לתת כוח (רייטינג) לרעים ! וניתן את הרייטינג שלנו רק לערוצים או לתכניות עם המסרים הטובים והחיוביים - אלא אם כן גם אנחנו בעצמנו רעים ומושחתים אני למשל לא רואה תכניות שבהם מנבלים את הפה ומדברים גסויות וזוהי המלצתי לכולם זהו שורש הרע : החיים והמוות ביד הלשון !
 

Metal † Heart

New member
זאת לא סדרת פאוור רנג'רס פה..

לאיפה שלא תסתכל אתה תראה שחיתות, פרוטקציות, זיוף, מרמה ושות'.. הדרך היחידה להמנע מכל זה היא לעבור לגור על הירח.. וגם שם בקרוב כבר לא יהיה בטוח..
 

דם דם

New member
זה כול העולם

אפשר לחשוב שרק אמ טי ווי הם כאלה בכול מקום משתמשים בסקס בשביל למכור,אפילו אוכל מוכרים לנו דרך ה*** לא ידעתי שמשם לועסים...או שלועסים משהו אחר...אהם אהם ווטאבר וכן העולם שלו הידרדר אין מה לעשות,אב ל שכחת דבר אחד אמ טי ווי מראים גם על יום האיידס הבינלאומי,על מלחמה בסמים,בקטל בדרכים,שידול נשים,סחר בנשים וכול מיני כאלה. זתומרת בערוץ יודעים את השפעתם בעולם אז הם מראים גם דברים שנוגעים לכולנו.
 

mix drix

New member
הוא נלחם במה שהוא מייצר !

והוא מייצר פושעים ופשע תסתכלו על הזמרים שם נראים שם כמו סרסורים מפחידים ובריונים . זאת מוזיקה ? וכל היום האיידס וה"צדקות" שלהם זה כמו אותו מליונר שכל הכסף שלו זה מפשע וסמים והוא מתרים לצדקות כדי לעשות רושם ולהשקיט איכשהו את מצפונו. הכח הוא ביד כל אחד מאיתנו איך הם יכולים לשדר כאילו מלחמה בסמים כשהם בלי הרף מראים קליפים של מסוממים ואורגיות וכל הביוב של העולם ? כל היום וכולם צופים ילדים נערים , אז מה זה הצביעות הזו ? "מלחמה בסחר בנשים" עאלק ! ומה הולך שם בערוץ ? בית ספר לסחר בנשים ! לא משאירים שום חלקה טובה הכל נגוע נגוע נגוע בכל החרא שהעולם שלנו "התברך בו" חבל לי על המוסיקה , מוסיקה היא אחת האהבות הגדולות שלי וזה הורס את זה כי גם שיר טוב באמת כדי להיכנס לערוץ הזה צריך שיהיה מספיק מלוכלך בשבילם שיהיה "ראוי" לשידור !!!! הייתי רוצה שמישהו יתרגם את הודעותיי אלו ויפרסם אותם באתר הרשמי שלהם (כי אנגלית זה לא הצד החזק שלי )
 

inbal287

New member
../images/Emo54.gif../images/Emo187.gif../images/Emo28.gif אממ

מה גורם לך לחשוב שהם יסכימו לפרסם את זה באתר הרשמי שלהם?
וחוצמזה,בנאדם,תנשום! נראה לי שיש לך בעיה אישית עם MTV, הם לא הסכימו לשדר קליפ שבחרת בwishlist או משו כזה?
תקשיב, ככה העולם היום. אף אחד לא מרוצה מזה אבל אין לנו דרך לשנות את זה [ואני יודעת שזה נשמע עצוב
]. החיים כאלה,
, תקבל את זה וזהו. או שפשוט אל תסתכל בMTV [דוגרי, VH1 יותר טוב
].
 

Metal † Heart

New member
אני לא מבינה מה אתה דואג ל MTV..

אם כבר תדאג לדברים יותר חשובים.. את זה שעושקים אנשים מדי יום, הממשלה הנחמדה שלך שהמציאה את הביטוי מושחת, כל המוסדות הציבוריים המעפנים האלה שהדבר האחרון שמעניין אותם, אם בכלל, זה הציבור.. שכל איזה עובד מדינה מושתן לוקח שוחד ומכניס עוד מושחתים בפרוטקציות.. וכו'.. MTV זו הבעיה הכי קטנה בעולם הזה..
 

ערן1987

New member
צודק

קולדפליי למשל הכי מגעילים אותי.. איך הסולן שלהם מעז ללכת ברחוב להופעה של הלהקה שלו? פשוט גועל נפש.. בגלל הקליפ הזה החרמתי את הלהקה לתמיד,יש גבול לבושה
 
סליחה?!../images/Emo46.gif../images/Emo108.gif

קולדפליי הם אחלה להקה! ואני לא מבינה על איזה קליפ אתה מדבר?!
 

dor307

New member
../images/Emo2.gif

ואני עוד קיוויתי שסוף סוף מבינים כמה גועל נפש יש בקודפלי
 

ערן1987

New member
כמו שענבלירון אמרה,זה היה בציניות

והכוונה לקליפ של "פיקס יו"
 

Im The Sun

New member
אני הזדעזעתי מהקליפ של אנוק../images/Emo42.gif

מישל, מה זה השיניים האלה?!
 
למעלה