ערב שישי הגיע

מלאך5

New member
ערב שישי הגיע

יום שישי מגיע ומתחילים הטלפונים ,מה עושים,לאן הולכים,יש מסיבה?סרט?נפגשים? עכשיו אין אף אחד בבית כולם יצאו ויש לי שאלה קטנה: יש לי הרגשה שחברתה של בתי (15.5) מושכת אותה למקומות לא כל כך מקובלים. אם אני אומר לה לא ללכת היא תעשה דווקא,איך אני יכולה להגיע אליה ולהסביר לה?אני בוטחת בה שהיא לא תעשה שטויות אבל אני לא סומכת על חברתה.אני מסבירה לה לא לשתות מכוס של אחרים,לא ללכת לבד עם בחור שרק הכרת אבל..אני לא יודעת עד כמה שהיא שומעת. והיום היא נראתה זוהרת ויפיפיה אמיתית לפני שהיא יצאה,אז מצד אחד מאוד שמחתי שהיא התלבשה יפה,הסתרקה,התבשמה והייתה זוהרת ומצד שני אני לא רוצה שהיא תמשוך תשומת לב מיותרת אם אתם מבינים למה אני מתכוונת. מבחינה כספית לא נתתי לה הרבה כסף כדי שתשאר באיזור הבית. שתהיה לכולנו שבת שלום אני מקווה בלי גשם מחר שאפשר יהיה לצאת מהבית.
 

sunnycalifornia

New member
היי מלאך

אני מאוד מבינה לליבך, אם קראת את ההודעה שלי הקודמת אז אנחנו פה אפילו לא ממש מכירים את הילדים שאיתם הבנות שלנו מסתובבות, אבל אני אימצתי לי שיטה של מעבר לשיחות והדיבורים אני מביאה דוגמאות ממשיות מהשטח, ולמה הכוונה? למשל סרטים בנושאים הספציפים, יש המון סרטים (לא דווקא "חינוכיים" כאלה) אלא סרטים ממש על נערות שנכנסו להריון למשל בגיל תיכון, או על נושא הסמים והעישון, על חברה לא טובה, כנופיות וכו', שמתי לב שאם אני רואה איתן את הסרט בסיטואציה של כייף כזה, ערב סרטים במשפחה - הופכים את זה לאירוע , אז הן מתמקדות בבעיה שהסרט מעלה וגם אם הן לא מדברות איתי על כך אח"כ אז אני שומעת אותן בינהן (15.5 ו- 11.5). כמובן גם ספרים, אצלי הבנות מכורות לספרים אז זו גם אפשרות, וכמובן כתבות בעיתונים, יש פה בארה"ב המון סוגי מגזינים מכל הצבעים והנושאים - תמיד יש סיפרים על משפחות כאלה או אחרות, תמיד יש איזו כתבה על נושא שמעניין בגיל הזה. גם אם זה נראה שהן מזלזלות בהתחלה אני מאמינה שהמסר מחלחל בסופו של דבר. בהצלחה
 

מלאך5

New member
../images/Emo51.gif

באיחור של שבוע (לא הייתי)אני רוצה להודות לך,לפעמים אני באמת יושבת איתן מכינה פופקורן ורואות סרטים ביחד,האמת היא שבזמן האחרון הפסקתי ללחוץ כל הזמן אם השאלות ואני נותנת לה לבוא אלי ובאמת היא נפתחת וכל פעם מספרת משהו.אבל עדיין אני מרגישה שהחברה הספציפית הזאת לא עושה לה טוב.אם אני אומרת לה לא לפגוש אותה -אני לא יכולה לעקוב אחריה אחה"צ ובבית הספר אין לי שליטה עליה(הן היו באותה כיתה ועכשיו הפרידו אותן בכיתות. אני מאחלת לעצמי הרבה כוחות ושהיא תבין בעצמה לפני שתפגע. תודה על ההבנה.
 
למעלה