theriddler
New member
חבר´ה!
אני לא ותיק או שותף פעיל פה ולכן אין לי כל כך זכות דיבור זהו... הממ..סתם...לא.. תרדו קצת מטל (ובדרך גם מdream theater....)
אני לא ותיק או שותף פעיל פה ולכן אין לי כל כך זכות דיבור זהו... הממ..סתם...לא.. תרדו קצת מטל (ובדרך גם מdream theater....)