ערב\לילה טוב לכולם, מס' שאלות

Twisted Girl

New member
ערב\לילה טוב לכולם, מס' שאלות

היי, אני חדשה פה... השבוע קיבלתי מחשב חדש והתחלתי להתעניין ביצירה קניתי מקלדת שליטה וכרטיס והכל והכל הכל הכל בקרוב מתחילה ללמוד... יש לי כמה שאלות, אני אשמח לקבל תשובות לכמה מהן :) 1. איך אני מנגנת על המקלדת בפלאג מסויים בקיובייס וזה שומר את מה שאני מנגנת?כדי שאני לא אצטרך לנגן ולכתוב עם העכבר בפיאנו רול... אני מניחה שזה עם מידי... הכרטיס קול שלי הוא של M-AUDIO, DELTA 44 והמקלדת RADIUM 61, גם של M - AUDIO. 2. הנובים והזחלנים - הם לא עובדים משום מה, צריך להגדיר אותם או משהו כזה? 3. יש לי מיקסר DX626 ופיוניר 100 [כן, אני גם מתקלטת] עכשיו מאחר שהמערכת שלי [ז"ל] סיימה את תפקידה בחדר, ואין לי מושג איך לחבר את זה למחשב, אני לא נוגעת בציוד... איך אני מחברת את המיקסר? 4. יש לפלאג VAZmodular סאונד בנקים? אני לא מוצאת כלום :| 5. יש לי רמקולים creative inspire 7900 7.1 ורק הצד השמאלי עובד, וידאתי את העניין גם עם אוזניות, אם מישהו מכיר את הכרטיס קול והרמקולים... למה זה קורה? יש סיכוי שהכרטיס קול לא תומך 7.1? תודה רבה רבה רבה רבה לעונים, אני כולי מתוסבכת פה :\ 2.
 

elper11

New member
כמה שאני יכול אני יענה...

1. הכרטיס קול מזהה את המקלדת ??? אם כן אז את כותבת תווים מניגון תוך כדי הקלטה...את מנתבת את הIn למקלדת שליטה ואת הOut לפלאג הרצוי... 2. לא מכיר את המקלדת..מצטער 3. המיקסר יכול להתחבר לLine In בכרטיס קול...בכבל PL Stereo גדול אני מתאר.. 4. לא מכיר את הפלאג... 5. אני חושב שהכרטיס באמת לא תומך ב7.1 אבל לגבי רק צד שמאל עובד..זה יכול להיות פשוט שזה מוגדר שרק צד שמאל יוציא אות...וצריך להחזיר את זה לאמצע ואז ימין ושמאל יוציאו...זה בהגדרות של המחשב.. לוח בקרה--->צלילים והתקני שמע--->מתקדם...והראשי שם צריך פשוט להיות על האמצע... (אני מתחיל...אבל יש ידע קצת...אז אני מאמין שיתקנו אותי גם אבל התשובות שעניתי זה מנסיון...מעבר לזה יענו לך על מה שלא עניתי...) :)
 

Shape Shifter

New member
../images/Emo37.gif../images/Emo27.gif

אהלן , קודם כל , אחרי שהכרטיס מותקן כמו שצריך מבחינת מע' ההפעלה גשי ב Cubase ל Devices - Device Setup בהנחה שיש לך cubase SX3 שם תגדירי את התוכנה לעבודה עם ה ASIO Driver של הכרטיס שלך. לגבי "הקלטה" של הנגינה , כי סך הכל MIDI זה הקלטה של פקודות. קליק ימני בחלל הריק ב cubase תבחרי ב Add MIDI Track יפתח לך ערוץ מידי , עכשיו תלחצי על F11 יפתח לך חלון ה instruments תבחרי את ה VST שאת רוצה. תחזרי לערוץ ה MIDI ושם ב OUTPUT תבחרי את הVST שבחרת מקודם. עכשיו תבחרי תחום של שתי תיבות בחלון של ה CUBASE לצד הערוץ. ותני דאבל קליק , זה התחום שבו תנגני. תני לחיצה על הקטע ויפתח לך ה key editor תלחצי על record ותנגני. תשמעי בנימה אישית , זה לא מסובך בכלל , הענין שצריך לראות יותר מאשר לקרוא איך עושים. כנסי ל www.kundra.co.il שם תמצאי אחלה מדריכים שיתנו לך נקודת פתיחה. בהצלחה.
 

Twisted Girl

New member
האממ...

1. המקלדת מחוברת לUSB... לא לכרטיס קול... 2. עדיין לא מבינה :) 3. תודה רבה, אני אנסה את זה.. 4. לא משנה מחקתי אותו סתם מוזר... 5. משום מה כל האיזון בהגדרות הוא על האמצע את הכרטיס התקינו לי בחלילית... אני אבדוק אם אפשר לחבר לזה מידי, כי אני מאמינה שאי אפשר לנגן דרך הUSB לגבי כל הקטע של הכנסת VSא אני יודעת... תודה רבה בכל זאת... גם לך גלי :)
 

HeavenlyB

New member
יש לי הרגשה כזאת

שאולי לרמקולים שאת מחברת יש חיבור אחד סטריאופוני, לעומת הכרטיס קול, שכולל רק יציאות מונו. יכול להיות?
 

austin power

New member
ככה בקצרה

לגבי שאלה 1 כמו שכתבו לך קודם את צריכה ךחבר את המקלדת שליטה (ולא משנה איזה) בכבל מידי כך שכל כפתור שתזיזי במקלדת תראי תזוזה גם בVST לדוגמא של סינטי מסויים במסך , זה הכל פקודות מידי , לא רק הנגינה אלא כל דבר מבחינת חיבור אז במקלדת תחברי ב OUT ולמחשב בחיבור IN שיהיה לך בהצלחה
 
למעלה