ערב טוב

reuven102

New member
ערב טוב

מי בלנוג? מי בשורט? מי גדר? מי קנה היום גילת? צפי לפיצוץ!
 

אחיתוכס

New member
מי קנה אתמול אלווריון ?../images/Emo8.gif

הקרדיט לחברי הטוב שמדי פעם זורק לי עצם במניות טכנולוגיה שבהם אין לי כל הבנה. האמת הוא גם זרק לי משהו על גילת אבל ממנה לא לקחתי דוגמית.
 

matan3000

New member
אני נכנסתי גם לאלווריון

הולכת לעוף בחודשים הבאים.....
 

royial

New member
תיזהרו עם החברה הזאת!

יש לה מסורת של אכזבה בדוחות (מלבד הדוח האחרון, מספר דוחות לפניו הם חטפו בומבה!!!)
 

matan3000

New member
קצת לגבי הדוח.הקרוב בנובמבר

הדוח הבא שיוצא ב 2 לנובמבר לא יעביר את החברה לרווח אבל יצמצם את ההפסדים ל 0.02 סנט הפסד למניה. עם צפי לעבור בדוח הבא כבר לרווח . אני עוקב אחרי החברה כבר שנתיים בדבר אחד אתה צודק החברה איכזבה את המשקיעים פעמים רבות..אך הפעם אני חושב שזה יהיה שונה החזקתי את החברה בשערים יותר גבוהים תמיד ידעתי לצאת בזמן בעיקר לפי התנהגות המניה. המניה מתנהגת כיום בצורה שיש משהו שבולם אותה מעליות וזה נראה מכוון לעומת זאת בחול (נאסדק) המניה תומכת כבר תקופה ארוכה את השער 6.20 בארץ המחזורים קצת יותר קטנים ברגע שיתחילו להתרחב המניה תעוף. החברה לאחרונה מקבלת הרבה חוזים אומנם לא מפרסמת את היקפם (לשמור על זכותו של הלקוח לא להיחשף) מספיק שאחד מבתי ההשקעות יתחיל לסקר את המניה היא תתחיל לעלות חזק. בגלל האכזבה במשך השנים של המשקיעים מאלווריון. המניה פשוט ישנה וניתן לראות זאת במחזורים בת"א . ה WIMAX יכנס לחיינו בסופו של דבר כמו הסלולרי אפילו חברת אינטל התחילה לפתח מעבד תומך WIMAX בשיתוף עם חברת אלווריון..(מידע) תחשבו בגדול זה מה שקורה למשקיעים שלא נכנסים למניה בגלל שניכוו ממנה בעבר רק כי לא העריכו נכון את השווי של החברה. יש פה סיכוי יותר מסיכון ומי שיקח אותו שיקפיץ עוד שנה את ההודעה הזאת ויזכור באיזה שערים דיברנו על המניה באוקטובר 2006.
 

matan3000

New member
החברה הולכת ל 10 דולר מי שלא הפנים

חבל שאנשים נזכרים מאוחר....... ונכנסים שהעליות נגמרות עכשיו זה הזמן להיכנס. גם הטכני אומר ככה....
 

סנפור

New member
מספיק להריץ מניה קיקיונית .

מספיק להתאהב בחברות בלי מוצרים ....
 

matan3000

New member
לא מריץ ולא נעליים....

עשיתי על המניה עבודה מ 6.30 נכנסה לתיק אני מציע לך לעקוב. יעד שלי למניה 8.04 20 אחוז מעל מחירה בשוק כרגע 6.70 הדוח שלה ב 2 לנובמבר אתה מוזמן להצטרף לחגיגה או שאל תעביר סתם ככה ביקורת בלי שאתה יודע על מה מדברים. מניה קקיונית או לא אנחנו נראה. בטח לא אני עם התיק השקעות הקטן שלי זה שיריץ את המניה........ רק הצלחות ידידי........
 

אחיתוכס

New member
סנפור, לך תעשה שיעורי בית

אינטל הגיעה למסקנה שכדאי לה לשלב את טכנולוגיית הווימקס בשבב החדש שלה. אלווריון היתה חברה קיקיונית עד היום והשבב של אינטל הוא הרגע שחלום הופך למציאות.
 

matan3000

New member
סנפור באמת לך תכין שיעורים

המניה נקנתה ב 6.30 תמשיך לעקוב........
 

אגורה1

New member
"גם הטכני אומר ככה"

לא ידעתי שהטכני יודע לדבר
 

סנפור

New member
חחחח חברים , כנסו .

אני מכיר את החברה , העובדים , המנהלים . אתם שורפים כסף , יש מניות חמות יותר . זאבים ,שיהיה לכם בהצלחה.
 
למעלה