ערב טוב!

dorm666

New member
ערב טוב!

אני נמצא בעסקי הקומיקס מספר חודשים, והחלטתי ללכת צעד קדימה ולנסות סוג אחר של קומיקס: המנגה. אין לי מושג מאיפה להתחיל, מה לקרוא, מה רוצים מהחיים שלי... מי מוכן להמליץ לי על ספר\חוברת מנגה שמתחילה סיפור חדש וטרי... תודה!
 

the runaway

New member
טל,

תפסיק להמליץ לאנשים על דברים שאתה לא יודע מהם בגרוש. ולשואל, לך לפורום אנימה ומנגה, נראה לי שתמצא שם יותר מתעניינים, והוא אפילו פורום לא-נובי יחסית. (לא לעומת הפורום הזה, לעומת רוב הפורומים בארץ לאנימה ומנגה)
 

dorm666

New member
אני ממש לא מוצא!

חיפשתי בוואלה, נענע... מישהו כאן יכול לתת לי קישור או לענות על השאלה?
 

dorm666

New member
זאת היא בדיוק הבעיה...

שאין לי כל התמצאות... ותתחשב בזה שהאנגלית שלי בינונית... כאילו רוב הקומיקסים שהגיעו לידיי הצלחתי לקרוא, אבל נגיד ורטיגו התקשיתי קצת... משהו קליל... מודרני...אנגלית לא קשה במיוחד... משהו שאתה (או כל חובב מנגה אחר) ממליץ!
 

Chen I

New member
תנסה:

KAZAN של חברת COMICSONE GUNSMITH CATS – GOLDIE VS. MISTY או GUNSMITH CATS – BEAN BANDIT של Drk Horse Comics Gon, יש מספר TPB כולם טובים ובלי מילים כולם טובים לקורא מתחיל של מנגא חן
 

chatenoire

New member
רוב המנגה באנגלית פשוטה

נסה את המנגה של נארוטו; האנימה נהדרת, המנגה עשויה היטב. Rurouni Kenshin חביב אבל לא מרתק יותר מדי (לפחות הספר הראשון). שמעתי ש-Blade of the Immortal טוב, הוא קצת יותר חזק ועם הרבה מכות. מה שאני בדרך כלל עושה זה נכנסת לאחת מחנויות הקומיקס, מדפדפת קצת, מוצאת משהו שנראה טוב ומנסה. אוהבת - ממשיכה; לא אוהבת - מקללת ומנסה משהו אחר.
 

evil i

New member
2 המלצות מעולות

הראשונה היא המלצה על מנגה המבוססת על אנימה מאוד משובחת. מדובר כמובן ב cowboy bebop. יצאו לו אומנם רק 5 ספרונים, אבל בהחלט חומר מעולה. ההמלצה השנייה היא battle vixens. מדובר בסדרה של כ7 חוברות המספרות על תלמידות בית ספר בנות 19 שהולכות מכות בסגנון קונג-פו+קסמים עד שנקרעים להן כל הבגדים. ואז הן נלחמות חצי ערומות. מעולה. פשוט מעולה. מצחיק ונהדר וגם הציורים שם פשוט ברמה מעולה. והמלצת בונוס: זה כבר חומר יותר כבד. מדובר פה ב 6 ספרים גדולים עם עלילה מורכבת ומסובכת, ובכל זאת מדובר בקלאסיקה. אני מדבר כמובן על AKIRA. מומלץ לקוראים בעלי יותר ניסיון. חשוב לציין שלמנגה הזו יצא גם סרט המבוסס עליה. ואח"כ יצאה עוד מנגה המבוססת על הסרט. ההמלצה שלי היא רק על המנגה המקורית, זאת שהסרט מבוסס עליה. אגב, בקרוב הסדרה הזו תצא במארז מהודר של כל הספרים, שווה לחכות.
 

אמיר0

New member
מאד נהניתי בזמנו מ

Hikaru no Go. אין לי מושג איך מתרגמים את השם לעברית. אני מניח ש"היקארו אוהב גו" זה רעיון.
 
למעלה