ערב טוב
אם אתם זוכרים אותי..

MENTER

New member
ערב טוב../images/Emo29.gifאם אתם זוכרים אותי..

אהלןן מה העיניינים?? אנחנו מנויים לYES כבר שנתיים ומאוד רצינו לעבור לHOT בשל המחיר הגבוה של YES ובשל מספר סיבות נוספות, עם הזמן גיבשנו דעה החלטית לעבוד לHOT, אני לא יודעת אם זה המקום,אם לא,מנהלים אתם מוזמנים למחוק תהודעה.. אבל תסלחו לי על המילה,השירות של HOT בתחת אנחנו כבר שבועיים במירוץ אחר נציגי HOT המכובדים,ובשביל מה?אנחנו רוצים להתנתק מYES ולעבור לHOT באמת מצטערים על הטירחה..
אוקי ממה להתחיל??!!?! מחכים שעות על המתנה,כשאחד ה"מכובדים" עונה לפתע השיחה מתנתקת,שוב מתקשרים,שוב מתנתק,מתחילים שיחה,ושוב מתנתק, כל פעם הנציג ממהר לקחת מאיתנו פרטים רבים ואחרי זה להעביר אותנו לנציג אחר,מנציג לנציג ממש פארטי,עוד שנייה אני פותחת נרגילה ומזמינה את המכובדים של HOT אליי הבייתה.. היחס מזלזל,לא אחראי ולא רציני, כל נציג אומר דברים שסותרים את חברו הנציג האחר, ביקשנו שישלחו פקס אם החוזה..אתם מבינים...חוזה התנתקות מYES והתחברות לHOT וכנראה שגם זה משימה קשה לנציגים, כי כבר פעמיים אמרו שישלחו ולא שלחו- בתוך כל הכאוס הזה,אין עם מי לדבר, בין הניתוקים,הזילזול,האדישות והחוסר מקצועיות אנחנו מעדיפים לשלם כמעט כפול מהמחיר אבל להשאר בYES כמובן שלא חסר סיפורים כאלה גם לYES וגם לHOT אבל נותרנו מיואשים ועייפים מהמירוץ אחרי HOT אז תודה לחברי הפורום המדהימים שעזרו לי בהבנת הVOD (שכבר כל כך רציתי HOT) ותודה על כל האינפורמציה והחביבות, אבל מה לעשות שאתם על תקן חברי פורום קרים ולא נציגי שירות בYES זהו,תודה יום טוב
סיון
 

MENTER

New member
תיקון: *חברי פורום יקרים! לא קרים כ

כמו שכתבתי,מצטערת כתבתי מהר ושכחתי תאות י'..
 

MENTER

New member
סליחה עוד טעות *בשורה האחרונה הכוונ

הכוונה לנציגי שירות של HOT!!!! לא של YES.. תודה
 
למעלה