ערב טוב

ערב טוב../images/Emo26.gif

תופעה מרגיזה ביותר: כתמיד, גם הבוקר רכבתי על הקטנוע בדרך לעבודה. בעודי מנסה לקחת את הפניה שמאלה, איבדתי שליטה (למזלי, בצורה כזאת שהסתכמה בדפיקות לב מהירות בלבד ולא של נפילה...) כל זה קרה מאחר ועובד העירייה החליט שהוא מטאטא את "שארית" ערימת העלים מהמדרכה לשפת הכביש(וזאת היתה ערמה רציני במיוחד). נחמד, לא? ועוד דבר שקורה בעיקר בלילה, או מוקדם מאוד בבוקר: מערכות ההשקיה שבצידי הנתיבים גורמות להצפה הבאה לידי ביטוי בנזילת כמות מכובדת של מים לכביש. מבין מקרים רבים, אלו הן שתי דוגמאות בלבד אשר מהוות סכנת נפשות(ממש כך!) שניתן למנוען! מה עושים?!
 

Vaderom

New member
מנהלים מאבק עיקש בעיריה

חודשים אם לא שנים של מכתבים, הפגנות (אם תצליחי לארגן כאלה), המון סבלנות והתמדה.. או שאפשר ללמוד לרכב ולראות את הכביש ככה שגם אם יש עליו מים או עלים, לא תאבדי שליטה..
 

yoman321

New member
מכתב תלונה לעיריה

שמסתיים ב"או שאולי צריך לקרות אסון כדי שיבוצעו שינויים ואח"כ נוכל להגיד שהכתובת היתה על הקיר" וכדי בינתיים למנוע תקריות בעתיד, מבט לכיון היציאה מהסיבוב ולנסות לצפות כמה שיותר קדימה, ערימת עלים לא צריכה להפתיע אותך ובטח שאת לא אמורה לעלות עליה!
 

RILAY6

New member
"ניאגרה" של ההשקייה סכנת נפשות...

לי זה קרה בעיר שלי, בהרצליה מול שבעת הכוכבים לכיוון העיר שימו
. האופנוע רקד קצת, אבל השתלטתי עליו. מניסיון ורומן קצר בנושא עם עיריית הרצליה הנכבדה (ארבעה מכתבים ופגישה עם ראש מח' גנים ונוף), נאמר לי שיש מונה שמווסת את כמות המים המוזרמת לצינורות ההשקייה ואין מה לעשות עם זה, אלא אם זה מפגע ציבורי. בתכלס, באופן לא רשמי נאמר לי שאין מספיק תלונות מהתושבים ע"מ לשנות משהו. אם כל רוכבי הדו"ג יעברו להרצליה או ת"א ויגישו תלונות בנפרד כל אחד או באופן ייצוגי ע"י עו"ד תוך התארגנות במשותף, אולי בדגש על אולי יטפלו בבעיה שמן הסתם לא תהיה בסדר העדיפויות של העירייה. (למה שיהיה להם אכפת מאופנוענים) ככה... שאין סיכוי שזה יקרה. פשוט נצטרך לרכב יותר זהיר.
 
למעלה