ערב טוב , שבוע טוב ונעים מאוד!!!
וברוכים הנמצאים!!! שמי ניבה זהר ואני שמחה לברך את טליה על הפורום ולהמנות על חבריו ולקוות שגם אני אוכל לתרום בו את חלקי בצורה ועל הצד הטובים והמועילים. בברכת שבוע טוב ורגוע לנו עד כמה שניתן, אושר ושלווה לכולם; ניבה זוהר.