ערב טוב צריכה עזרה בהדבקת מפיות
על זכוכית. אז ככה כמה שאלות: איך יוצא לכן כ"כ אטום - כי לי לא... שמים מפית מ 2 צדדים???!!!! אם אני רוצה לרחוץ את הכלי אז אני אמורה לאפות בתנור? כמה זמן? ובכלל אשמח לטיפים דרך אגב קראתי את המאמר של אליזבט וכמובן מזל טוב לשירלי 24 על השולחן המקסים!!!!
על זכוכית. אז ככה כמה שאלות: איך יוצא לכן כ"כ אטום - כי לי לא... שמים מפית מ 2 צדדים???!!!! אם אני רוצה לרחוץ את הכלי אז אני אמורה לאפות בתנור? כמה זמן? ובכלל אשמח לטיפים דרך אגב קראתי את המאמר של אליזבט וכמובן מזל טוב לשירלי 24 על השולחן המקסים!!!!