ערב טוב צריכה עזרה בהדבקת מפיות

תות1975

New member
ערב טוב צריכה עזרה בהדבקת מפיות

על זכוכית. אז ככה כמה שאלות: איך יוצא לכן כ"כ אטום - כי לי לא... שמים מפית מ 2 צדדים???!!!! אם אני רוצה לרחוץ את הכלי אז אני אמורה לאפות בתנור? כמה זמן? ובכלל אשמח לטיפים דרך אגב קראתי את המאמר של אליזבט וכמובן מזל טוב לשירלי 24 על השולחן המקסים!!!!
 

night mistress

New member
לא הבנתי את השאלה כ"כ

מה זאת אומרת אטום? אחרי שאני מדביקה את המפית אני מכניסה לתנוטר לחצי שעה-שעה בחום גבוה ואח"כ אני גם שמה לכה שקופה.. (אני משתמשת באותה לכה לעץ ולזכוכית
אין בעיות..) ואז אפשר לשטוף את הכלי ללא בעיות מיותרות, תשתדלי רק לא הרבה זמן ולא מתחת למים רותחים..
 

Netel

New member
אם משתמשים

להדבקה וציפוי עליון ביותר בדבק פורצלן שמיועד להכנס לתנור,מכניסים לתנור לפני הוראות היצרן על הצנצנת (בין חצי שעה לשעה וחצי בערך 120 מעלות) אחרי שזה מתקרר אין צורך בלכה נוספת. עמיד בהדחה עם כל סבון כלים,ויש הטוענים שעמיד גם במדיח(אני לא ניסיתי) הדבק הוא גם לכה מקבעת.
 
אני יכולה לעזור לך קצת... ../images/Emo132.gif

שלום... דבר ראשון: הדבקת מפיות על זכוכית תמיד לא יוצא אטום...(זה מה שיפה) דבר שני: אין צורך ב-2 מפיות משני הצדדים זה לא יצא יפה!!! דבר שלישי:אין צורך לאפות כשהדבק מתיבש אז המפית כבר דבוקה מספיק את יכולה לאוסיף לקה אבל רק בסוף... שעשית את כל מה שרצית זה שומר על המפית... אני מקווה שעניתי על שאלותיך ....
 
אהה עוד משהו...

שחכתי להגיד לך שאפשר עם רוצים להשים את זה בתנור אבל אני מעדיפה שלא...... ו... על תשכחי להוריד את כל השכבות של המפית...
 

nuky1

New member
בכל מקרה תמרחי לכה ולמדיח אסור

בכל מקרה שלא תהיה לך הפתעה לא נעימה.לשטוף קלות במים אפשר אחרי לכה.
 
למעלה