ערב טוב לפורום צעירים חסרי מנוח

ckshooni

New member
ערב טוב לפורום צעירים חסרי מנוח


קודם כל אני מופתעת לגלות את הפורום הזה ... תגידו אשלי גם גנבה לויקטור זרע ....?או מה?
 

junny

New member
ספויילר מעלי

ברוכה הבאה! מי את/ה? בת כמה את/ה? כמה זמן את/ה צופה בצח"מ? ספר/י קצת.. שחר- מבחן קבלה חדש בבקשה..
 

ckshooni

New member
ספויילר מעלי???


אני שוני בת 27 ... אני מתוודה אני לא צופה קבועה רק מידי פעם אבל אני זוכרת שכבר שהייתי בחטיבה הדבקתי את כל המשפחה שלי בצעירים... אחיות שלי עדיין צופות די קבוע ... אבל הן לא יודעות לענות על השאלות שלי ... למה לדוגמא בכלל הבת של ניק חולה פתאום?מה זו השטות הזאת? למה לדכא????
 

Dawn12

New member
ברוכה הבאה!


והתאקלמות מהירה!
ואגב, "ספויילר" הוא כל אזכור של עלילה שעדיין לא שודרה בארץ (הסבר מפורט יותר נמצא כאן). אנחנו מקפידים לסמן דברים כאלה בסימן
כי יש אנשים שלא רוצים לקרוא את זה, וזה כולל גם שאלות כמו ששאלת כי עדיין לא יודעים את זה בפרקים שלנו. (-: ואגב - התשובה לשאלה ששאלת היא כן.
 

ckshooni

New member
רגע התשובה שלך מובילה אותי

לעוד שאלה... זה אומר שהתינוק של דיאן הוא בטח לא של ויקטור ... נכון? איזה בלאגן או שויקטור מפזר ילדים בכל העולם...
 
קטע גדול!! ויקטור מפזר ילדים בעולם!

איזה קטעים! ויק באמת מפזר זרעו בכל העולם... ברוכים הבאים לפורום, תרגישי כמו בבית!
 

The Abbott Girl

New member
בתשובה לשאלה שלך


הילד שדיאן נושאת ברחמה הוא בנו של... אוי כ"כ לא בא לי להגיד את זה
נו של ג'ק, הנה אמרתי
 
ספויילר חם ישר מהתנור!!!


הנה ספויילר חם! רותח! מתוך תגובה שהתפרסמה בפנאי פלוס בתקצירים של צח"מ: כריסטין חזרה לקשר עם דני רומולוטי. ומייקל בולדווין פצח ברומן סוער עם לורן שחזרה לסידרה. פיליס שהייתה נשואה לג'ק עזבה אותו ויש לה חבר אחר. אשלי אמנם מתחתנת עם בראד אבל הם כבר לא ביחד, היא ניהלה שיחת טלפון עם ויקטור והבינה שיש לו רגשות כלפיה, והיא אמרה את זה לבראד והוא כעס ועזב את הדירה ביחד עם הילדה שלה. היא הלכה לויקטור....אבל הוא אמר לה שהיא הבינה אותו לא נכון והוא אוהב את.....ניקי. כך שהיא נשארת קרחת מכאן ומכאן. (דרך אגב ויקטור כבר יודע שהילדה של אשלי שלו). היום ניק מנהל את חברת ניומן וויקטור סתם יושב בבית וממשיך לחשוב איך הוא מזיק לג'ק, שגם עזב את ז'בו בגלל שויקטור אילץ אותו להתפטר. היום ג'ק מנהל בחברה של קטרין צ'נסלר. מממממעניין!
 

enicegirl

New member
../images/Emo4.gif ../images/Emo58.gif

איך החברה עברה לשליטה של ניק?!?! פשוט לא מתקבל על הדעת! זו תהייה שכזאת לא שאני מחכה לתשובה מפורטת, מניחה שהשנים יראו איך הם הגיעו למצב כזה.
 
אין לי מושג וזה באמת לא הגיוני כ"כ

אבל זה מה שהיה כתוב...כנראה שבמהלך השנים נמאס לויקטור מהחברה והוא העביר אותה לשליטתו של ניק...מגיע לו, לא? מעניין מה עם ויקטוריה...
 

אור2221

New member
באופן כללי (S)

מערכת היחסים בינהם התדררה עד כדי כך, שויקטור החליט שכדי להציל אותה - הוא חייב לעשות משהו דרסטי, הוא רצה להוכיח לניקולס שהוא סומך עליו, ובנתיים ויקטוריה כבר היתה מחוץ לסדרה. זה עזר בערך כמו כוסות רוח למת.
 
כל כך קשה לי לקבל את כל הקטע הזה

של ויקטור ושרון! אלוהים! איך הם עשו את זה לניק ולניקי?!?!?
 

אור2221

New member
מה את רוצה מויקטור? (S)

מסכן שלי, הוא ניסה להציל את הנישואין של ניקולס וידע שאם הוא יאשים את שרון - ניקולס יגיש בקשה לגירושין אחרי 5 שניות בערך. כאב לי הלב על ניקי, אבל הוא סיפר לה את האמת אחרי מספר ימים (ואחרי האגרוף שהוא נתן לניקולס להחטיף לו).
 
למעלה