ערב טוב לכם

ערב טוב לכם

רציתי לשאול אותכם לגבי הירידה לים המלח. השאלה יותר מתייחסת לאנשים שיותר קשורים לאגודה. זאת השנה השנייה שאיני יורדת לים המלח והדבר ניכר עלי כעת. וסביר להניח שגם השנה לא ארד. והשאלה היא בעצם מדוע לא יכולים להגיע לאיזה שהוא הסדר עם הקופות ועם בתי המלון, בכך שחבר אגודה השוהה במלון לא יצטרך לשלם את מלוא הסכום,ואחר כך יתקזז עם הקופה, מדוע אי אפשר לקבל זיכוי מהקופה למפרע, ושהקופות יעבירו את הכספים לבתי המלון באופן ישיר? זה יכול להקל על חולי פסוריאזיס שמסיבה זאת או אחרת לא מנצלים את זכותם, או דוחים את הירידה לים המלח, כיוון שאין להם כסף התחלתי זמין. תודה לכם ומקוה שמי שנמצא בקשר עם האגודה יעביר את השאלה, כי אשמח למענה.
 

צפוני

New member
אתן לך טיפ

שלמי את חשבונך במלון בכרטיס אשראי, בתשלומים, הם מסכימים. כך שעד שירד התשלום הראשון מחשבונך יגיע התשלום מקופת החולים. זה עובד, מנסיון אישי.
 

danistar

New member
אם רת חברת קופ"ח לאומית

ואת שוהה במלון "הוד" זה בדיוק מה שקורה .. בקשר לשאר . אני מניח כי קופות החולים לא מחפשות יותר מידי כאב ראש . כולם ראש קטן .
 

funk

New member
שלום לחוטאת במילים../images/Emo24.gif

שאלתך חשובה ולכן אני ממליץ שתפני בכתב למשרדי האגודה לקבלת תשובה. הכתובת נמצאת באתר. באגודה פועלת ועדת פרט שתפקידה לסייע לחברים בנושאים שונים כולל בעיות כספיות.הועדה פועלת בדיסקרטיות מלאה ואין חשש מלפנות אליה. נושא קופות החולים הוא עדין ביותר,בימים טרופים אלה כל נסיון לפתוח הסכמים משמעותו דיון מחדש על כל הזכויות שהושגו עד כה,לא בטוח שנקבל גם מה שהושג עד כה. טאוב יונה
 
תודה לכם על התשובה

לא רציתי להיות יוצאת דופן ברור שהייתי מרגישה טוב יותר לו זה היה נכנס בסל הבריאות או איך שקוראים להסדר הזה. תודה לך על התשובה וההכוונה.
 
למעלה