ערב טוב לכולם !

ערב טוב לכולם !

אני רואה שלאף אחד אין מושג לאן השוק הולך אבל זה לא מפריע לכולכם לקבוע נחרצות שהשוק הולך לפי הפוזיציה שלכם. לדעתי ראינו היום מלחמה בין מספר גופים שכל אחד מושך את השמיכה לכיוון שלו. הקונים קונים באיטיות ובהססנות ואילו המוכר לוקח הפוגה קלה ואז מגיע ומוריד מהלומה חזקה. מי ינצח ולמי יש יותר אוויר מאד קשה לדעת. לדעתי ההתמדה של הקונים תגבר . בקרוב יגמרו למוכר המניות ואז הדרך פתוחה ל800. אני אישית סגרתי היום פוזיציות לחודש הזה והתחלתי לקחת מרווחים עולים 790-800 לדצמבר. אגב, הם היו במחיר מציאה היום.
 

denur1

New member
נכון בחלק של היום היה עיוות

והמחיר של שתי האופ' היה כמעט זהה.
 
אדון דנור

אין שום עיוות באופציות ואם קיים כזה המכונה של הארביטראג' מייד מבצעת בוקס. על מה אתה מדבר???יש נוסחא בלק ושולס,איך עיוות איך???
 
לא היה עיוות .

בהתחלה קניתי את ה-C790 מתוך כוונה להשאיר חשוף לשבוע הקרוב. ואז השוק תיקן חזק אז החלטתי לא להיות גרידי ולכתוב C800 בהפרש מאד זעום ממחיר הקניה של ה790.
 
מורפיאוס הנחמד

דע כלל:לעולם,הפרשי מרווחים חודש+למימוש יהיו זולים. אותו הדבר הפרפרים. עד שתראה מהם כסף,תצא לך הנשמה. מרווחים עושים או שבוע וחצי לפקיעה או בכלל לא. אלא אם כן אתה עושה וישן עם זה עד סוף החודש.
 
אמיר החביב

אתה צודק כל עוד השוק לא זז. אבל מה אם אני מעריך שהשוק נמצא לקראת מהלך חזק למעלה ואין לי הערכה אם זה יקח יומיים או שבוע. ברגע שיבוא המהלך ההפרש בין הקול הקנוי לכתוב יגדל ואז נממש (אני לא מחכה לפקיעה)
 
מורפיאוס החבוב

אתה טועה שוב.גם אם השוק יזוז הדלתא במרווח חודש לפקיעה קטנה,כלומר כל תזוזה של השוק בקושי תרוויח ואם השוק בכלל לא יזוז אז אתה אוכל אותה בסטייה וגם משלם כמו כלב טטא. מה אני מנסה לומר לך,אחי רע ומפקדי,אל תתפתה לכסף הקל,זה נראה ורוד וכשר,אל תהמר,תלך עם השוק לאן שהוא ינחה אותך.
 
המקרה הזה היה קצת שונה.

הכוונה המקורית לא היתה מרווח אבל בעיקבות התיקון החד של המעוף העדפתי לסגור מרווח מכיוון שהעלות היתה אפסית.
 
קצת מספרים להסבר

בהתחלה נלקחו 10 יחידות C790 ב-340 שח . אחהצ כתבתי 10 C800 ב-270 . העלות היא 70X10 +עמלות. ממש לא נורא ולא אכפת לי לדגור על זה עד סוף החודש. רווח מקסימלי בפקיעה 800 ומעלה 9300 שח. לא הרבה אבל תוספת נחמדה לדמי הכיס.
 

adibe8

New member
היתה חגיגה גם בc760 לדצמבר.

עשיתי שם סיבוב יפה. ואם כבר אני כאן... מה עדיף, אסטרטגיה מובנית - מרווח,פרפר וכו... או פשוט סיבובים במסחר יומי? איפה תוחלת התשואה גבוהה יותר?
 
חשיבה לטווח ארוך מביאה יותר הישגים

ככה נראה לי.... אין פה טועה או צודק. יש נקיטת אסטרטגיה וניתוח המציאות כולל הסיכונים שלה. לחשוב מה אתה מניח יקרה בטווח הארוך יותר הגיוני. סך הכל המשק שלנו יציב, ובמצב לא רע בכלל. אפשר להגיד שהירידות הנוכחיות הם "וירטואליות" מנומקות על ידי הסברים פוליטיים קלושים עמיר פרץ וכו' אבל בתכלס לא עומד מאחוריהן דבר ממשי, מלבד אולי מכירת קרנות הנאמנות. ההחלפת ידיים הזו היא שמכניסה רעש לא צפוי. היו צריכים להפקיע מידי הבנקים את הקרנות מזמן. עכשיו רק נשאר להסדיר את נושא ההלואות החוץ בנקאיות כדי להפוך למדינה בנקאית יותר מתוקנת. שרי אריסון תרוויח את המליארד השנתי שלה בכל מצב. לא לדאוג.
 
למעלה