ערב טוב לכולם
, מה הפסדתי?

michal66

New member
ערב טוב לכולם ../images/Emo20.gif , מה הפסדתי?

הרגע חזרתי מהעיר הגדולה (תל אביב), אוי, איזה סיוט
הנסיעה הזו, "גמרה" אותי , איזה פקקים, איזו צפיפות, לנהוג ברחובות תל אביב עם סבתא בת 81 (שתהיה בריאה) ב
זה לא קל. אבל עכשיו אני בבית, בדרך למקלחת (להוריד את זוועות היום) ואם ישאר לי כח אבוא לבקר... ואתעדכן במה שהיה פה היום. להת' בנתיים מיכל
 
ערב טוב ../images/Emo39.gif

בצהריים התחלתי להרגיש רע, כאבי ראש .. חולשה ברגליים ב 4 לקחתי את עצמי בקושי ונסעתי הביתה
אני מתחיל לפתח משהו ?
 

oshkavrek

New member
אתה ובעלי ../images/Emo184.gif../images/Emo5.gif

וגם הילדים אצלנו
ואמא? עושה את עצמה בריאה. איך לא?
 

Agata

New member
גיל!

תהייה בריא! שולחת לך קצת
בתקווה שזה יעזור! חגית
 

michal66

New member
בשארית כוחותיי...... לפני שאני

פורשת ל
גיל תרגיש טוב במהרה. שולחת
ים וכוחות לילה טוב מיכל
 
ערב טוב

מיכל - התאוששות מהירה גיל - תהיה בריא, ולפחות משהו הצליח להוציא אותך הביתה בשעה נורמלית! לי היה ערב קצת מתיש עם הילדים (שהיו מלאכים כל היום, והחליטו לעצבן בדיוק בשעתיים לפני שאבא שלהם חזר).
 

קרן משם

New member
חייבת לשתף אתכם במשהו...

היום חיסנו את הילדים...אם אני לא טועה החיסון האחרון בסדרה המשולשת [או מחומשת?] זאת שנותנים טיפות פוליו במקביל לזריקה. את החיסון האחרון "לסט" הזה מקבלים בארץ בגיל שנה וחצי אם אני לא טועה, כשהגענו להונגריה רצתי לחסן אותם ומיד הודיעו לי שיש לי שנה וחצי לחכות כי רק לאחר גיל שלוש במדוייק הם יקבלו את החיסון האחרון בסדרה. מכיוון ששלשום חגגנו 3 מיד קבעו לנו תור ליומיים אחרי... לפני החיסון: נורא חששתי דוקא בגלל גילם המתקדם. חששתי מנתינת החיסון לשלושתם באותו היום. חששתי מהחיסון גם בגלל השילוב של שלושתם+תופעות לואי [שקיימות!] בזמן החיסון: הוצאנו את הילדים מהמעון לאחר ארוחת צהריים והילדים ממש התלהבו שכולם ישנים במעון מלבדם. הילדים היו מבסוטים ללכת לרופא ולקבל חותמת על היד. התעקשתי להכניסם לחיסון בנפרד! מתי חוסן ראשון ונשמע בכי של דקה לכל היותר, הוא היה בחברת סבו ולכן העביר זאת בהחלט סביר. ליאור חוסנה שניה והיא היתה גם השיא מבחינת הקושי שלי, היא זזה וזה כאב לה יותר, הבכי נשמע למרחקים ולאורך זמן, למזלי הבאתי איתי שוקולדים שהם קיבלו מיד לאחר החיסון מה שהתגלה כרעיון מבריק! ליהיא היתה הכי מדהימה, היא לא בכתה גם כשהמזרק היה בשריר ידה....נראה בבירור פרצוף נעלב כי פגעו בה אבל לא יותר מזה. אחרי החיסון: לקחתי את הילדים לחמותי, הם התלהבו שהם ישנים שם צהריים, הבאתי להם את כל הדברים היקרים להם [כריות, דובים, שמיכות קרובות ללב וכו'], הם מיד סיפרו לסבתא שעשו להם משהו ביד "הנה פה סבתא"
הם נפלו שדודים למיטה וישנו במשך שעתיים. אחר הצהריים לא נרשמו תלונות מלבד ליאור שהתלוננה ללא הרף על כאבים ביד [היא זזה בזמן החיסון זוכרים?] במקום החיסון, עשינו לה קומפרסים כל אחר הצהריים, כעת שלושתם ישנים, לא נרשמו עד כה תופעות מיוחדות. מסקנה? אפשר לחסן 3 ביחד, אולי אף כדאי:) אין ממה לחשוש, מצאתי שעדיף לחסן בגיל מתקדם יותר כשאפשר לדבר איתם, לדובב אותם ולהסביר להם...לפצות אותם ובקיצור, באמת אידיאלי לדעתי. זהו בינתיים... מקווה ללילה שקט.
 

mirisss

New member
../images/Emo29.gif../images/Emo25.gifלילה טוב לכולם

גיל מקווה שאתה לא מפתח שפעת, תרגיש טוב. קרן איזה יופי שהחיסונים כבר מאחורייך, ואני גאה בך ובשלושת ילדייך, לחסן שלישיה באותו יום, כל הכבוד לך. אימצתי את עניין השוקולדים לחיסונים שיהיו לי בגיל שנתיים וחצי,
. לי היה היום יום נחמד, כל עוד,
זורחת אני מאושרת, (להזכירכם אני שונאתתתתתתת חורף). שיהיה לכולם לילה טוב, וחלומות נעימים, מירי אמא של ימית, מירב, דנה וארי.
 
איך עבר הלילה? שמחה שלפחות היום היה

סביר. בכלל, אומרים שילדים גדולים צרות גדולות, אבל גם שמחות גדולות.
 

קרן משם

New member
אימא'לה איזה לילה../images/Emo5.gif

מתי הקפיץ חום ל39.5 ליאור לא הפסיקה להתלונן על כאבים ביד. ליהיא פשוט לא רצתה לישון... זה על הבאסה אבל אפשר להסתכל על זה גם אחרת....יכולתי להבין בדיוק מה מפריע להם ומה הם רוצים ולטפל ולפנק ולעודד ותוך שעה כולנו נרדמנו ביחד. בבוקר לא היה זכר לחיסון מאמש של הבנות, מתי היה קווט'שי אז לא שלחתי אותו למעון. אגב: מכיוון שסדרנו 3 בינואר אנחנו עובדים מהמעון לגן... מקווה שילך טוב.
 

קירה1

New member
../images/Emo32.gif הודעה חשובה לגברברים

לכל הגברים שסבורים שאין צורך לקנות פרה בשביל לקבל חינם כוס חלב, ובכן: כיום, 80% מהנשים הן נגד נישואין, כיוון שהן החכימו ולמדו שבשביל נקניקיה של 15 ס"מ לא צריך לקבל חזיר שלם.
בוקר טוב, אני יוצא לרכב. השאר - נמים.
 

pamelab

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo6.gif קירה את גדולה

איך לא חשבו על זה קודם. כמה שנים לקח לנשים להחכים?
 
למעלה