ערב טוב לכולם

violet78

New member
ערב טוב לכולם../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

יש לי שאלה אליכם, ואני בטוחה שתיהיה לכם תשובה אמיתית. אני בהריון חודש שישי, ואתמול עשיתי סיור ראשון בחנויות כדי לראות עגלות. מה שאני בטוח יודעת, זה שאני רוצה עגלה עם ידית מתהפכת, ומה שראיתי זה רק "פג ונציה" ו"מדריד+". הבדל במחיר ביניהם הם 1000 ש"ח, שזה לא מעט בכלל, והם נראות כמעט אותו דבר. ביקשתי ממוכרת להסביר לי מה הבדל בין 2 העגלות האלו, ואני נשארתי להיות מבולבלת. האם באמת הבדל הוא כ"כ משמעותי ומקנה את ה-1000 ש"ח? האם יש כאן למישהו עגלת "פג ונציה" או "מדריד+", ויכול להגיד לי יתרונות וחסרונות? אני נורא אשמח לתגובתכם. ואודה מראש.
 
אוקיי..אז לנו היתה מדריד ../images/Emo70.gif

אנחנו היינו מאד מרוצים ממנה אבל יש שתי נקודות שצריך להתייחס אליהן : 1. הידית שם יחסית גבוהה... 2. כשמקפלים את העגלה - היא נשכבת.. לא נישארת בעמידה . לגבי פג ונציה - גם אנחנו בדקנו אותה היא אומנם ניראית רחבה ומרווחת יותר אבל היא הרבה יותר כבדה ופחות נוחה לתפעול. לדעתי - המדריד בהחלט מתאימה.. בהצלחה
 

ניקי ב

New member
פג ונציה../images/Emo31.gif

עבירות על הפנים, לא סובלת אותה. ד"ר בייבי מעולה
 

t a l t a l 555

New member
לי יש את ד"ר בייבי../images/Emo45.gif

המדריד+ חוץ מזה שהיאא צרה מדי היא בסדר גמור ולא יקרה. לחברה שלי יש את הפג והיא די מסורבלת כבדה ולא נכנסת לכל בגאג'. שתהיה לך לידה קלה ומהירה (בע"ה
)
 
פג ונציה ../images/Emo45.gif מאוד מאוד מרוצה

יש לי אותה כבר 4.5 חודשים (קיבלתי אותה יד-שניה) והיא ממש מגניבה רחבה,נוחה,חזקה ולא כ"כ כבדה ,מאוד יציבה (גם כשנשענים עליה היא נשארת יציבה ) אין לי שום בעיות של עבירות איתה לדעתי שווה את המחיר שלה נראית לי ברמה יותר גבוהה מד"ר בייבי (לאחרונה בעלי פירק את הגלגלים ושם ספרי סיליקון של הליכון והם חלקים כמו "מרגרינה"- מה גם שפרסמו ששינו את הגלגלים בחדשות) ממליצה לך לבדוק עם חברות
 

comfi

New member
פג ונציה מצויינת !

יש לך פג ונציה או שהתשובה שלך לא מבוססת ???? קשה לי להאמין שיש לך את שתי העגלות והתנסית בשתיהן
 

yoyo10

New member
אני מאוד מרוצה מהמדריד+

עגלה מאוד פונקציונלית וקלה
 

lilend

New member
לנו יש את המדריד+

ואנחנו מאוד מאוד מרוצים. לא מצאנו לה חסרונות!נהנינו ממנה שנה והעברנו לחברים, כל מי שרואה אותה אצל החברים מתלהב מהמצב המעולה שלה (ואנחנו לא מצטיינים בשמירה על רכוש בד"כ).בקיצור-מאוד מאוד מומלצת.
 
לנו יש מדריד + - נפלאה

וטובה לא פחות מפג. לא רואה סיבה לשלם עוד 1000 ש"ח על השם.
 

violet78

New member
ג'ובי?

לא מכירה. יש לך לינק לעגלה זאת? שאני אראה איך היא נראת.
 

lena5il

New member
לא ממליצה את ג'יובי ../images/Emo31.gif

אחרי נסיון של חצי שנה, אני ממש מאוכזבת ממנה. אמנם היא מאוד דומה לפג ונציה, אבל היא מלאה פאקים. ממש לא אמינה - כבר פעמיים שלחנו אותה לתיקון. הגלגלים כל הזמן נשברים. אחרי הכביסה, הריפוד נראה על הפנים. בקיצור, במחשבה אחורה לא היתי קונה אותה, אלא משקיעה יותר כסף בעגלה טובה יותר.
 
חמה זה חשוב?

הידית המתהפכת, לנו לא היתה ולא הרגשתי שחסר. הספיק לי לראות אותו דרך החלון שבכיסוי העליון. לדעתי יש דברים יותר חשובים כמו : משקל (יותר קל להרים לאוטו), עבירות (עדיף עגלה לא כל כך רחבה), מקום לשים מפתחות/שתיה/טלפון (אני יודעת שזה נשמע טפשי אבל נסי לחפש מפתח בתיקים כשהתינוק בוכה או לענות לטלפון לפני שהצלצול יעיר את הפשוש). לנו היתה איוונפלו והיא היתה כמו טנק - כבדה להרים לאוטו ורחבה כך שהיה קשה לתמרן. קיבלתי אותה בירושה - לא אהבתי.
 
מצטרפת להמלצה על מדריד +

מעולה!!! חבל על הכסף. בהפרש תוכלי לקנות אח"כ טולון זול ( כדי לשמור על המדריד לילד הבא).
 

shefler

New member
עגלת פג ונציה

יש לי את העגלה הזאת כבר שנה וחודשיים ואני מאד מרוצה. היא מאד נוחה לתיניוק, לדעתי, כי היא מאד מרווחת יחסית לעגלות אחרות והיא לא כבדה כשהולכים איתה. היא קצת כבדה כשצריך להכניס אותה לאוטו,אבל מתרגלים.לדעתי, שווהאת ההשקעה,מה גם שהדגם החדש הוא משופר עוד יותר.
 
למעלה