ערב טוב לכולם :) יש לי שאלונת ...

מצב
הנושא נעול.

סוודרית

New member
ערב טוב לכולם :) יש לי שאלונת ...

ערב טוב לכולם :) יש לי שאלונת ...
אני צריכה להגיע לקניון עזריאלי מוקדם בבוקר ואני צריכה לדעת איזה קוים מבת ים ליד הקאנטרי קלאב אני יכולה לקחת . תודה מראש .
 
קו 86 של אגד מרח' ניסנבאום

ערב טוב לכולם :) יש לי שאלונת ...
אני צריכה להגיע לקניון עזריאלי מוקדם בבוקר ואני צריכה לדעת איזה קוים מבת ים ליד הקאנטרי קלאב אני יכולה לקחת . תודה מראש .
קו 86 של אגד מרח' ניסנבאום
או שתלכי עד בית העלמין ומשם תקחי קו 40 או 42. 40/42 מתחילים ב-4:50 וב-4:55, כך שתגיעי מספיק מוקדם לעזריאלי.
 

urilei

New member
140

קו 86 של אגד מרח' ניסנבאום
או שתלכי עד בית העלמין ומשם תקחי קו 40 או 42. 40/42 מתחילים ב-4:50 וב-4:55, כך שתגיעי מספיק מוקדם לעזריאלי.
140
הוא הגרסה המהירה של 40, נוסע דרך איילון עד מחלף השלום נדמה לי הוא בתדירות נמוכה יותר אבל אם הוא מגיע - תעלי עליו כמובן
 

Oracle of doom

New member
שאלה גם

ערב טוב לכולם :) יש לי שאלונת ...
אני צריכה להגיע לקניון עזריאלי מוקדם בבוקר ואני צריכה לדעת איזה קוים מבת ים ליד הקאנטרי קלאב אני יכולה לקחת . תודה מראש .
שאלה גם
אני צריך להגיע מאיזור גן המשולש לררח' קיבוץ גלויות איזה קווים יש מהאיזור[תנובה או מסוף 2000] שמגיע לרחוב?
 

Oracle of doom

New member
הקפצה[?]

שאלה גם
אני צריך להגיע מאיזור גן המשולש לררח' קיבוץ גלויות איזה קווים יש מהאיזור[תנובה או מסוף 2000] שמגיע לרחוב?
הקפצה[?]
 
תלוי לאיזה קטע של קיבוץ גלויות...

תלוי לאיזה קטע של קיבוץ גלויות...
אם אתה צריך להגיע קרוב יותר לקרית שלום - קח קווים 73 או 74 של אגד (73 יוצא מהמסוף של הרכבת ואילו 74 עובר בדרך נמיר ואח"כ בדרך בגין - פ"ת). אם אתה צריך קרוב יותר לסלמה או להרצל - קח קו 42 של דן או 86 של אגד. 42 מגיע מהבורסה ועוצר בתחנות שליד גן המשולש ממול לאולמי רסיטל. 86 עותר בדרך נמיר, באותה תחנה עם 74.
 

Oracle of doom

New member
תודה רבה! מסתבר שהכי נוח לי 86

תלוי לאיזה קטע של קיבוץ גלויות...
אם אתה צריך להגיע קרוב יותר לקרית שלום - קח קווים 73 או 74 של אגד (73 יוצא מהמסוף של הרכבת ואילו 74 עובר בדרך נמיר ואח"כ בדרך בגין - פ"ת). אם אתה צריך קרוב יותר לסלמה או להרצל - קח קו 42 של דן או 86 של אגד. 42 מגיע מהבורסה ועוצר בתחנות שליד גן המשולש ממול לאולמי רסיטל. 86 עותר בדרך נמיר, באותה תחנה עם 74.
תודה רבה! מסתבר שהכי נוח לי 86
 

gsx750f

New member
יש בבוקר גם 86א שנוסע יותר מהר

ערב טוב לכולם :) יש לי שאלונת ...
אני צריכה להגיע לקניון עזריאלי מוקדם בבוקר ואני צריכה לדעת איזה קוים מבת ים ליד הקאנטרי קלאב אני יכולה לקחת . תודה מראש .
יש בבוקר גם 86א שנוסע יותר מהר
רק שימי לב כמה שידוע לי רחוב הקוממיות סגור לתנועה אז ה 86 עובר דרך רחוב קרן היסוד והתחנה ברחוב ניסנבאום פינת הקוממיות לא פעילה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה