ערב טוב לכוולם! ועכשיו שאלה:

meuriel

New member
ערב טוב לכוולם! ועכשיו שאלה:

לגבי כרטיס זכרון לפאלם זאייר 72s שלי: חיפשתי בהרבה חנויות,ומצאתי הצעות כאלו: 'kreton' secure digital SB: 128mb במחיר: 71 ש"ח כולל מע"מ אותה חברה, 256mb: 114 ש"ח כולל מע"מ חברת "kreton": הכרטיס הפעם מסוג : MMC: 128 mb: 75 ש"ח כולל מע"מ 256 mb: 128 ש"ח כולל מע"מ עכשיו חברת pqi: כרטיס מסוג "קומפקט פלאש" 256 אמ.בי (סורי, אין לי כוח להפוך כבר לאנגלית..): 128 ש"ח כולל מע"מ שוב חברת kreton": כרטיס זכרון מסוג: multi media card RS MMC 256 אמ.בי: 136 ש"ח כולל מע"מ הצרכים שלי הם כאלו: עקרונית אני צריכה את הכרטיס לפאלם כדי לאחסן קבצי מוסיקה, ווידאו מהפאלם, ואולי גם קצת תמונות. אני לא צריכה את "הדבר" הכי מתקדם בשוק, פשוט משהו אמין, ושיש בו מספיק זכרון להכיל הרבה קבצי מוסיקה, קצת ווידאו ותמונות. מה אתם ממליצים לי לקנות? תודה על הסבלנות, אשמח לקבל חוות דעת ממומחים שכמותכם בפורום הטובב הזה! תודה...
 

לאונידס

Active member
128MB קטן מידי בשבילך

תחשבי בערך דקה מוסיקה = 1MB ותראי שהרבה קבצי מוסיקה לא תוכלי לשים שם, גם 256 די מינימלי. מעבר לכך כדאי לך להשקיע בקורא כרטיסים. רכיב זול יחסית שיחסוך לך המון זמן טעינת שירים. אני חושב שכרטיס קומפקט פלאש לא יתאים לפאלם, רק MMC ו SD. SD נחשב מודרני יותר.
 
קצת סדר

בנוסף לנפחים והמחירים, נתת כאן כרטיסים מסוגים שונים שחלקם לא מתאימים לפאלם שלך. כך למשל: כרטיס מסוג "קומפקט פלאש", או "multi media card RS". אלו שיתאימו הם רק SD (הנקרא גם Secure Digital) או MMC (הנקרא גם MultiMedia Card). כרטיסי SD הם טובים יותר וזולים יותר כך שאין ממש סיבה לחפש MMC. צריך גם לקחת בחשבון שקבצי מוסיקה, וידאו ותמונות, הם קבצים גדולים מאוד. אם היית מציינת שאת צריכה כרטיס רק למסמכים וגיבויים, אז 128MB מספיקים. אבל לצרכים שציינת, צריך לפחות 256MB. אז אם לסכם: חפשי כרטיס SD בנפח של 256MB (או יותר)! אם לא חשובה לך מהירות הכרטיס, לכי על הזול יותר.
 

Tamir 69

New member
כרטיסי זכרון

לדתעי, במחירים של היום עדיף ללכת על כרטיס שהנו 256MB. אני באופן אישי לא הייתי קונה מותג לא ידוע,ומשלם אולי מעט יותר ומקבל מוצר איכותי כמו סאנדיסק, קינגסטון - חברות הנותנות אחריות לכל חחיים.
 
למעלה