ערב טוב ליאת וכולם את צודקת לגביי השם אך קיימות סיבות נוספות...
נ נשמה הפצועה New member 23/1/03 #1 ערב טוב ליאת וכולם../images/Emo24.gif את צודקת לגביי השם אך קיימות סיבות נוספות...
מ מישהי שאיכפת לה Member מנהל 23/1/03 #2 נשמה הפצועה צל"ש על החיבוק, קחי אחד נוסף על חשבון הפורום: , לכל אחד/אחת יש את הסיבות לכינוי שלו/שלה, ליאת.
נשמה הפצועה צל"ש על החיבוק, קחי אחד נוסף על חשבון הפורום: , לכל אחד/אחת יש את הסיבות לכינוי שלו/שלה, ליאת.