ערב טוב ליאת וכולם

נשמה הפצועה

צל"ש על החיבוק, קחי אחד נוסף על חשבון הפורום:
, לכל אחד/אחת יש את הסיבות לכינוי שלו/שלה, ליאת.
 
למעלה