ערב טוב כולם סתם תוהה...

ערב טוב כולם סתם תוהה...

נכנסתי וקראתי כמה מההודעות. אלה מכם שעשו את הצעד הענק הזה והתגרשו - וודאי החיים השתנו לגמרי והכל התהפך... כל הבלגן הזה... לא קרה שהתחרטתם על הגירושין? לא קרה שחשבתם שאפשר היה להמשיך, אולי להתפשר על עוד כמה דברים? כדי לשמור על הבית? אני לא יכולה לעצור את עצמי מלחשוב על המצב ומדי פעם מתאתר לעצמי מה היה אם אני הייתי מתגרשת והאם הייתי מתחרטת... לעבור את זה וודאי גיהנום רק המחשבה מפחידה. עוד משהו... האם הרצון להתגרש ויכול להתבטא בבגידה, כשחסר משהו בבית? מעניין אותי דווקא אלה שהתגרשו - מנקודת המבט שלכם וודאי הכל כבר נראה אחרת. כל מי שהתייחס להודעה שלי תודה ושיהיה לילה טוב לכולם.
 
../images/Emo45.gif (במקום לייק)

סומכת על הפירוט של המתולתלת שיוציא לי את המילים מהמקלדת
 

miss beetle

New member
קודם כל חג שמח../images/Emo140.gif

לא חושבת על זה - חשבתי וניסיתי והתענתי במהלך לא מעט נסיונות תוך כדי הנישואין, לא מתחרטת לרגע, להיפך - מודה בכל בוקר ובוקר על המציאות החדשה (ולעיתים אפילו פוחדת להתעורר ולגלות שזה היה חלום ואני עדיין שם...) "גיהנום"...? השאלה אם כרגע מדובר ב"גן עדן" עבורך, אחרת, מה כבר יקרה אם תעברי קצת "גיהנום" נוסף למען חיים הרבה יותר טובים אחר כך ולמשך כל שארתי חייך...? איני מעודדת חלילה וחס גירושין, אני מאמינה כי צריך למצות את מירב המאמצים והנסיונות על מנת לשמר את הבית וברית הנישואין, אך בנקודה מסוימת, צריך להיות בוגרים ולהכיר בעובדה שלא תמיד דברים מסתדרים ויחד עם זאת גם לזכור... שלפעמים צריך לעבור תקופה יחסית לא קלה בשביל לעלות מעלה ולהעניק לעצמנו את הזכות להיות מאושרים ו"חיים" שוב. אגב, בגידה - מעולם לא הייתה חלק מהנושא (בסיפור שלי לפחות, וכך גם המחשבה עליה). חג שמח ובהצלחה בכל דרך בה תבחרי.
 
מההודעה שלך נשמע

שאת בנקודה כזו בה כל הפרפרים התעופפו ונותרת עם שגרה לצד איש אחד שפעם הרטיט את ליבך והיום כבר ממש לא. וזהו המציאות, ברוכה הבאה! אני נוטה לאמין שרוב רובם של המתגרשים, הגיעו לנקודה בה הגיעו מים עד נפש, זה היה בלתי נסבל והגירושים היו הכרח. מהנקודה הזו אני מאמינה שאף אחד כמעט לא מתחרט, מקסימום מסתכל אחורה ואולי מצטער על החלום ושברו, אך בטח שלא מתגעגע לזה שהשאיר מאחור. בקיצור.. עזבי אותך, את לא שם ומאחלת גם לך לא להגיע..
 
למעלה