ערב טוב. יש לי שאלה:

CountrY GirL

New member
ערב טוב. יש לי שאלה:

אני תלמידת י"ב לומדת בתיכון דתי (אולפנה). אני בין הגדולות בכיתה, כבר בתחילת כיתה י"א קיבלתי צו ראשון והתייצבתי. מאוחר יותר היו לי עוד כמה זימונים אבל לא באתי , ובלי לחשוב יותר מידי הצהרתי והחלטתי שאני עושה שירות לאומי. עכשיו, בתקופה הזאת יש את כל המיונים והסיורים לבחירת שירות לאומי לשנה הבאה. הלכתי לבדוק 3 מקומות ואני כמעט בטוחה שלא קיבלו אותי לאף אחד מהם. חוץ מזה שגם לא כ"כ התלהבתי מהמקומות. אז בקיצור: עכשיו אני קצת מתחרטת שהצהרתי ולא השארתי את האופציה הזאת של שירות צבאי פתוחה. אז נגיד ואני מבטלת הצהרה עכשיו (אם אפשר בכלל), זה בעייתי? זה נכון שיעשו לי הרבה בלאגנים , ובסוף אני אדפק ואעשה משהו בצבא שאני ממש לא רוצה?? ואיך בכלל מבטלים הצהרה?
 
עוד כתומה! איזה יופי...

אני לא לבד! לגבי השאלה - איך זה קשור בדיוק להתנדבות לצבא...? בגלל שתבטלי הצהרה (אם אפשר) - זה הופך אותך למתנדבת? או שיש לך פרופיל התנדבותי?
 

המרחפת

New member
אמנם עברו שנים מאז...

כשלמדתי בתיכון אחת הבנות בכיתה עשתה מעשה מטומטם, הצהירה שהיא דתיה למרות שהיא הייתה מאד רחוקה מזה, במטרה להשתמט משירות. עד כאן לא קשור אלייך, אבל היא עמדה בפני אותה סיטואציה, שיש לה הצהרה שהיא רוצה לבטל כי פתאום היא שמעה על תפקיד שמאד מצא חן בעיניה. זה אפשרי, לא יודעת איך, והיא אפילו הגיעה אל התפקיד שהיא רצתה. את לא תדפקי בצבא אם תפעלי לפני גיוס למען האינטרסים שלך, בדמות מיונים וחיפוש תפקידים מעניינים כך שתהיי מרוצה.
 

reilly

New member
re

את פונה ללשכת גיוס. עוברת ראיון עם קצינה ת"ש מנותנת המלצה האם לפתוח בהליכים או לא. במידה וכן תזומני להשלמת הליכים.
 
למעלה