ערב טוב יש לי שאלה,כשאני לא עובדת

ur2fast4me

New member
ערב טוב יש לי שאלה,כשאני לא עובדת

על המחשב במקום לעבור לשומר המסך הוא הופך למסך כמו של ה stand by או ה log off רק שאינטרנט לא מתנתק ולעומתו המדפסת מפסיקה להגיב כשאני חוזרת לעבוד, למה זה קרה ואיך אני מפסיקה את זה? תודה תודה וחג שמח
 

ur2fast4me

New member
ד"א הוא גם עושה רעש של הדלקה וזה

פשוט מוציא אותי מדעתי,פיתרון למישהו/י????????????
 

ur2fast4me

New member
התעלמות עצבנית ממני,למה? לא לכולם

נותנים כאן פיתרון??? או שפשוט מתעלמים ממי שנוח???? טוב בכל מקרה במידה ומישהו כן יתעניין בבעייתי וינסה לעזור לי לפתור אותה אז הרגע הבנתי שהמחשב התחרפן על דעת עצמו מהרגע שהתקנו מדפסת (אני מניחה שזה קשור,לא?) עכשיו כשאני מדליקה את המחשב במקום שהוא אוטמטית ייכנס לdesktop הוא נכנס למסך של כיבוי וlogon ואני צריכה ללחוץ על השם המשתמש שלי (בצד ימין של המסך) כדי להתחבר ואז כל הקיצורים במשך הראשי עולים לאט לאט לאט. בבקשה אני צריכה עזרה זה פשוט מוציא אותי מדעתי.
 

nisso167

Member
מנהל
למה ישר לקלל??../images/Emo3.gif

תרימי את הראש למעלה בראש העמוד. יש קישור נחמד ואדום, העונה לשם - כיצד לשאול שאלה בפורום. ובכלל כדאי תמיד ללכת עם ראש זקוף, ולא לחשוב שתמיד מתעלמים ממך בכוונה.
 

ur2fast4me

New member
חן חן על התייחסותך,אבל האמן לי

שקראתי לפני וכלום מהכתוב לא רלוונטי. לא חשבתי שמתעלמים רק ממני כי ראיתי שהעלמו גם מאחרים שכנראה התייאשו כל מה שרציתי לדעת אם יש סלקטיביות במתן תשובות. ולגבי פיתרון עבורי יש לך הצעות פרקטיות?
 

nisso167

Member
מנהל
לא מתעלמים. כשלא יודעים או לא -

מבינים, לא עונים. ובאשר לבעיתך, יתכן ואני סובל מהבנת הנקרא, אבל אני ממש לא מבין את השאלה שלך.
 

ur2fast4me

New member
הבעיה היא שהמחשב יוצא למסך

log off ללא הוראה ממני,הוא מנתק את הuser אבל לא מנתק את האינטרנט,כך גם שאני מדליקה את המחשב אני צריכה ללחוץ על שם המשתמש שלי כדי להכנס למסך הראשי.,יותר ברור? כי אם לא אין לי מושג אחר איך להסביר כי לצערי אני ממש לא מבינה גדולה ולכן פניתית לעזרת הפורום הנחמד הזה.
 

nisso167

Member
מנהל
בואי נתחיל עם זה -

ישנו מאמר מאוד ממצא ומושקע. אני מציע לך להדפיס ולבצע ככתבו וכלשונו, שלב אחר שלב. ומשם נמשיך. אם לא אני- אז מישהו אחר. אבל צריך להתחיל מאיפ'שהו.
 
למעלה