ערב טוב חדש התחום שצריך עזרה

rick32

New member
ערב טוב חדש התחום שצריך עזרה

היי אני בן 34 נשוי וצריך עזרה מהיכן לוקחים את הכח לעשות את הצעד הראשון להיתגרש .אני נשוי שש שנים ולעולם לא הרגשתי שלם עם הנישואיים הללו ועכשיו אני מוכן להפסיק ולהאמין שהכל הסתדר.אני לא מאושר וזה מפריע לי אך יש לי שני ילדים קטנים שאותם אני אוהב מאוד ופה הבעיה.אני לא יכול לחשוב שלא אראה אותם כל יום או שיגורו עם אשתי לבד .מה עושים?
 

אקי36

New member
חושבים

והרבה... חושבים אם באמת בלב שלם אתה מוכן לעשות את הצעד הקשה הזה ולפרק תא משפחתי. רק אם אתה שלם עם עצמך תוכל לעבור את התקופה הקשה הזאת של לצאת מאורח חיים שהתרגלת אליו במשך 6 שנים, ולשמוע את הילדים מבקשים שתחזור ועוד כל מיני הפתעות. ורק אחרי שחשבת המון ועוד קצת, והחלטת שכן - קפוץ למים ותאמין לי שלא טובעים.בולעים המון מים וזה שורף לאללה בעיניים וקררררררר ורטוב ומגעיל אבל (למרות שאני עדיין לא הגעתי) מלא אנשים מגיעים ליבשה ויש אפילו כאלה שמגיעים לאחלה יבשה כמו הוואי וכאלה. מקווה שעזרתי במשהו... מאחל לך חיים מאושרים.
 
חושבים

וקוראים שוב מה שאקי כתב לך וקוראים את הפורום במשך כמה ימים או אולי יותר ואז שוב חושבים ואז יושבים ועושים חשבון נפש אמיתי.
 

שלומי969

New member
יש לי הצעה בשבילך

למה שלפני כל הבלאגן לא תלכו ליעוץ מקצועי מה יש לך להפסיד. ואז אולי תיהיה שלם בכל החלטה שתבחר
 
../images/Emo24.gif

נשמע שעוד לא החלטת סופית - אולי בגלל הילדים ואולי כי זה מפחיד וקשה אבל... אחרי שחשבת הרבה מאוד (אני בטוחה) הייתי פונה דווקא אל הרגש (סך הכל, דרכו אנחנו חווים את החיים) ובודקת - איפה מפחיד יותר: בתוך מערכת היחסים או מחוצה לה - לאן שהרגש יוביל אותך, שם זה המקום הנכון בשבילך וכשאתה תרגיש טוב גם הילדים ירגישו טוב. ואם אתה יוצא לדרך חדשה הכי חשוב - לא להתבייש לבקש עזרה מאנשים שקרובים לך באמת... כאלו שתמיד יהיו שם לצידך... בהצלחה
 
למעלה