ערב טוב, ברצוני לשתף בדבר נורא מעצב

ערב טוב, ברצוני לשתף בדבר נורא מעצב

העניין הוא כזה יש מספר ילדים שהוריהם לא שילמו לוועד הגן (העניין נודע לי שבוע) ויש מישהי שכבר שנתיים לא משלמת אפילו שיקלון, היום הוועד הוציא חוזר שהחוגים ייפסקו כי ההורים -- , --- ו--- לא שילמו. זו פשוט חוצפה גם לי אין, ואני עובדת קשה וזה לא בשביל לממן ילדים אחרים, זה נורא מכעיס ואני לא יודעת מה לעשות כשפנו למנהלת המעון בבקשה שהילדים שלא ישלמו לא ישתתפו בפעילויות שהוועד משלם עליהן שזה 3 חוגים בשבוע המנהלת סרבה ואמרה שהיא לא יכולה להתערב בפעילות הוועד. למה אי אפשר שאחת הבנות יהיו עם הילדים שלא שילמו ויעסיקו אותם? למה הם צריכים להנות מזה.? זה מכעיס ומקומם נורא. אני לא רוצה למנוע מהבן שלי פעילות והנאה אבל למה זה צריך לעבוד ככה? למה לשתף אותם? אני לא אשמה בהחלטות של ההורים שלהם, ועוד נאמר שלא נקבל כסף חזרה הוועד כי הכל כבר שולם.... אשמח לשמוע מה הייתם עושים ואם התנהלותה של המנהלת מוצדקת. *** וזה לא רק חוגים גם מתנות הם מקבלים וכל דבר שממומן ע"י הוועד הם זוכים לקבל... חוצפה שגובלת בגועעעעעעעעל. ממש
 
אם שילמתם זכותכם לקבל תמורה או

לקבל את כספכם בחזרה. לגהי אלו שלא משלמים - אולי אין להם? אולי שווה לנסות להגיע איתם לאיזה הסדר תשלומים? ואולי הוועד צריך לפנות למנהלת המעון ולראות איך פותרים את הבעיה, לראות איך היא יכולה לעזור - אולי באמת להקצות מטפלת אחת שתטפל בילדים שלא שילמו כשהחוג מתקיים.
 
זה לא הוגן כלפי מי שכן שילם

אבל אני חושבת שזה גם לא הוגן לחייב הורים לשלם עבור חוג שאולי אינם מעוניינים שילדיהם ישתתפו בו או שאינם רוצים להוסיף כסף... בגן של הבנות שלי יש חוג אחד שכלול בתשלום הרגיל של הגן ובו משתתפים כל הילדים, ויש עוד חוג שההורים יכולים לבחור אם רוצים לשלוח את הילד או לא. מי שרוצה - משלם. מי שלא - לא. ומי שלא שילם, הילדים נשארים עם גננת אחת או שתיים שמפעילות אותם בכתה הרגילה (החוגית מתקיימים בכתת "ג'ים" שהיא כמו מין אולם ספורט קטן בגן).
 

anatina

New member
נשמע לי פתרון הגיוני

ובטח לא הגיוני שמי ששילם לא יקבל לא תמורה ולא כסף חזרה.
 
למעלה