ערב טוב אנשים מעניין אותכם לדעת מה החברים שלכם

Sודית

New member
ערב טוב אנשים מעניין אותכם לדעת מה החברים שלכם

חושבים עליכם? - אני מאמינה שזה מעניין את כל אחד מה חושבים עליו.
אין אדם שלא סקרן לדעת מה אנשים חושבים עליו וכאשר מדובר בחבריו הטובים, הסקרנות הזאת כפולה ומכופלת. אמנם אין לנו את היכולת לקרוא את מחשבותיהם, אבל באמצעות ניתוח פשוט של המעשים והמחשבות שלכם ניתן להגיע לתובנות לגבי האופן שבו הסביבה הקרובה אליכם תופסת אתכם. ענו על 10 השאלות שבמבחן האישיות הבא וגלו מה החברים שלכם חושבים עליכם...

סקרנים? - אז כנסו לכאן

http://www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=35478&memberid=881696


 

סקטור 27

New member
יצא לי מדויק להפתיע

"האנשים שמסביבך תופסים אותך כאדם שקול ותמוך שתמיד טוב להימצא בחברתו. אולי קצת קשה לך להתיידד עם אנשים חדשים, אבל אתה בהחלט נאמן מאוד לחברים שכבר יש לך. אתה מצפה למחויבות דומה מהאנשים שמקיפים אותך, ואם הם לא תמיד עומדים ברף שלך וכבר נפגעת מכך בעבר, עדיף שתמשיך בדרכך ולא שתתפשר על החברים שלך. אתה מתמודד עם בעיות בצורה שקולה והגיונית שלרוב מובילה לתוצאות חיוביות, ובשל כך זה לא מפתיע שאנשים רבים מאוד מבקשים את עצותיך."
&nbsp
אבל הרגיזו אותי במבחן הצבעים, כשאחת האופציות לצבע אהוב היתה "אפור וחום". אפור זה הצבע האהוב עלי וחום השנוא. איך אפשר לערבב ביניהם?
&nbsp
 
גם לי יצא "האנשים שמסביבך תופסים אותך כאדם שקול ותמוך" כמו

שסקטור ציטטה, בהסתייגות אחת - יש פעמים אני לא "מתמודד עם בעיות בצורה שקולה והגיונית" כתגובה מיידית, ואפילו ההיפך הגמור...

כן, וגם בעיני הצירוף אפור-חום תמוה לגמרי ולכן סימנתי את כחול כהה-סגול מחוסר ברירה.
 
יצא לי דווקא משהו שהפתיע אותי

המנהיג הדומיננטי
בשעה שאנשים זרים עשויים לראות אותך כאדם יהיר ואולי אפילו קצת אגרסיבי, חברייך האמיתיים יודעים שאתה פשוט מנהיג אמיתי שיעשה את הכל בשביל החברים ובני המשפחה שלו. האנשים שקרובים אליך לוקחים ממך דוגמה אישית פעמים רבות ומאמצים את המנהגים שלך, מה שרק מעודד אותך להמשיך "להמציא את עצמך" ולהשתפר בכל פעם. מחדש יש בכך כוח מניע חזק מאוד שאולי מפחיד או מאיים על אנשים אחרים, אבל אם תמשיך בדרכך עד הסוף תגיד למקומות שאותם האנשים יכולים רק לחלום עליהם.

למרות שאני לא מודה בזה בקול רם,
אבל זאת לגמרי אני (אל תגלו לאף אחד)
 
למעלה