ערביי ישראל ס כ נ ה!!!

שרוף

New member
ערביי ישראל ס כ נ ה!!!

אל תאמינו למילים היפות של אחמד טיבי מוחמד ברקה ועזמי בשארה על הבחירות האחרונות ועל המהלך הדמוקרטי של ערביי ישראל. המהומות האחרונות כמו הבחירות האחרונות הם מהלכים שנועדו לבדוק איך ישראל מגיבה למרד פיזי ואלקטוראלי של ערביי ישראל. בת צחוק נסוכה על פניהם של חברי הכנסת בהסבירם את המהלכים האחרונים של ערביי ישראל ברחוב ובקלפי נוכח התקפלותו של הממסד הישראלי הרקוב והמושחת נגד המרי האזרחי ברחוב ובקלפי. אני מציע לכל אזרח ישראלי שזכרונו קצר לבחון בכובד ראש את דבריו של מנהיג התנועה האיסלמית בישראל השייח סאלח שאמר בעוד עשרים שנה נהייה מבחינה דמוגרפית שווים לכם בכמות ובעוד ארבעים שנה נשלוט בכם. אל נטמון ראשינו בחול פן אחר כך יהייה מאוחר מידי. ישראל חייבת לחסל את הבעייה הדמוגרפית הזאת עכשיו. ערביי ישראל דורשים שיויון זכויות מלא אוקיי כל צעיר ערבי בהגיעו לגיל 18 ישרת את מדינת ישראל שלש שנים בשרות לאומי אם יסרב אזרחותו תשלל ממנו והוא יהייה חייב לעזוב את שטח מדינת ישראל.זוהי אחת מיני דרכים רבות לדלל את האוכלוסיה הערבית היושבת פה כגייס חמישי ומחכה ליום הגאולה.
 

אלוני.

New member
שרוף

לי נראה שלא מדובר במרד, לפחות לא בכל הנוגע לבחירות. אם היית במקומם היית בוחר באחד משני המועמדים ? לגבי האזרחות וגרוש מהארץ, מה יהיה דינו של יהודי שלא ישרת בצבא ?
 

שרוף

New member
אלוני בוקר טוב.

כל אדם רשאי לבחור לפי מצפונו והכרתו האזרחית הפוליטית.אבל כשמדובר בהוראה של מנהיגי המגזר הערבי חברי הכנסת ומנהיגי הדת לציבור שלם להצביע פתק לבן זה מרד ועוד איזה מרד.לכן אני גם מתנגד נחרץ למפלגות החרדיות שמתנהגות אותו הדבר ואני שם אותם באותה משבצת עם הערבים אזרחי ישראל. אלה מורדים בריבונותה של ישראל מטעמים לאומניים בלבד ואלה מורדים ומסכנים את ריבונותה של ישראל מטעמים דתיים כלכליים. יהודי שאינו רוצה להתגייס לצה``ל (למעט החרדים שאינם מתגייסים מטעם חוק שזה בזיון בפני עצמו) נחשב לעריק ונכנס לבית הסוהר. שיויון זכויות מלא תמורת שיויון חובות מלא. אין לי צל של ספק שמאחורי המהומות האחרונות וההצבעה בקלפי עומדים חברי כנסת ערבים ומנהיגי הדת שהסיתו מגזר שלם למרד אך ורק ממניעים לאומניים. יש לי הצעה אליך אלוני. תארגן אם אתה יכול כמובן משאל בפורום אקטואליה לגבי האקטואליה הספציפית הזאת ואשמח לעזור בבחירת השאלות שיהיו הוגנות מהימנות ולא מגמתיות.
 

אלוני.

New member
או קיי

שלח לי למאיל איזה שאלה אתה מעוניין לשאול ואשקול זאת בחיוב, הוגן ? השאלה צריכה כמובן להיות בגבולות הדמוקרטיה והחוק. שים לב שהבאג היחיד במה שכתבת שבכל הנוגע לשרות צבאי או לאומי הרי שערביי ישראל אינם עוברים על החוק, וזכותם האזרחית לא להצביע.
 

hreuven2

New member
מילה בסלע

אין להשוות כלל את החרדים כפי שעונה לך אלוני למטה לערבים כי זו סוגיה בקונפליקט יהודי ומכל מקום עד סיום נסיונות הפתרון הם לא מהווים סכנה למולדת כפי שמהווים הערבים, לגבי הסוגיה למי היו צריכים להצביע-יש פעמים בחיים שאתה מצביע נגד יש פעמים בחיים שאתה מצביע בעד ויש פעמים בחיים שאתה מצביע על פי ציפיות. אילו תבונה היתה במנהיגות הערבית ולא נסיונות הסתה,פרובוקציה ומרד כפי שמגדיר שרוף דווקא היו מצביעים לשרון ומנסים ליצור מחויבות שלו כלפיהם-כיום הוא חייב להם בהיותם אזרחי ישראל ותו לא. אני פסקתי מהניסיונות להבין ולעזור להם כמו הפרובוקציה האחרונה של טיבי לא לשיר את ההמנון במשחקי כדורגל כי זה שיר ציוני.הבנתם,לא המנון שיר וכשסמלים כמו המנון ודגל שנשרף גם בהפגנות שלהם מאבדים ערך-סוגרים את האור
 
טרנספר מרצון!

כשאמרנו שכל הנזכר לעיל על ידך הוא עובדה, והעניין הוא עניין של זמן, שהרי הם מתרחבים מתרבים ומתעצמים...גורם הזמן לטובתם, ואחד הדגלים שהם מניפים ללא כחל וסרק הוא רצונם בהשמדת ישראל. אני לא נביאת זעם אני מקשיבה למילים שנאמרות בכל הזדמנות ולא עוסקת באינרפטציה. הכל עניין של זמן.אין להם מה להפסיד רק להרוויח. גם מצרים תצטרף למדינות הערביות השואפות לחיסולנו, ומי שלא רוצה להבין זו זכותו.
 
תקבע קריטריונים

הרעיון שלך הוא כל כך מהפכני, שלפי דעתי יש צורך לנסח את החוק לפרטי פרטים. יש לקבוע אחת ולתמיד מי הוא ערבי, כדי שלא נגרש בטעות יהודים מהארץ. אם למשל שני ההורים שלו הם ערבים, אז ברור שהוא ערבי. אבל מה קורא אם אמא שלו יהודיה ואבא שלו ערבי? לפי דעתי צריכים לצייר טבלאות שמראות את אחוז הערביות בכל ערבי. אם למשל רק סבתא שלו היתה ערביה אז הוא רק רבע ערבי. ואם רק האבא של הסבא שלו היה ערבי אז הוא שמינית ערבי וחייבים לגרש אותו, כדי שלא יהיה חס וחלילה מישהו עם טיפת דם ערבי בארץ. הוא עוד עלול לזהם את הגזע היהודי. יש לי הצעה עוד יותר טובה: נסגור את כל הערבים במחנות ונעביד אותם, ואת מי שלא יכול לעבוד נשלח ל... לדעתי הרעיון הובן. מוטב שלא נתחיל להעלות רעיונות כאלה, שאין לדעת היכן הם יגמרו.
 

שרוף

New member
אתה כנראה לא קראת את הכתבה שלי

או שלא הבנת את הכתוב.
 
קראתי

קראתי והבנתי את דבריך. לא אמרתי שאתה גזען, אלא שאם נעשה חוק כפי שאתה מציע, שיפלה ערבים לרעה, אי אפשר לדעת איפה זה יגמר.
 
למעלה