עקבתם קצת אחרי אתרי הספורט

עקבתם קצת אחרי אתרי הספורט

בימים האחרונים על עונת המלפפונים? לא מדברים על מכבי ת"א, לא על הפועל ת"א, לא על מכבי חיפה וודאי שלא על קבוצות יותר קטנות, אלא כל הכתבות מתחילות ונגמרות בבית"ר ירושלים. זה פשוט מדהים כמה תקשורת הקבוצה הזאת מקבלת!
 
אתה הבנת מה שאמרת?

בא נצא מנקודת הנחה ששמעת אותי פעם אומר שבית"ר מקופחת, אתה יכול להסביר לי מה הקשר למה שכתבתי?
 
אתה בטוח?

מכבי חיפה- רוסו יבוא /לא יבוא, דווידויץ' ישאר/לא ישאר, עידן טל יחזור או לא, קולאטי אירופה א לא מכבי ת"א- ישחקו או לא ישחקו בגביע אופ"א, לוני -ימכור /לא ימכור, קאלה ישאר או לא, מה שהליצן מתחתיי הביא וכו'. הפועל ת"א- גיא לוזון -מה הוא יעשה, יוסי אבוקסיס ישאר או יפרוש. ביתר י-ם - מגלומנים (שגעון גדלות). פתחתי עכשיו את אתר ואלה, אין כתבה אחת על ביתר בשער. ב NRG-בדיוק כתבה אחת על ביתר. בווי נט- שוב פעם 0 על ביתר. אני לא יודע מאיפה הקרצת את זה.
 
../images/Emo45.gif

אפילו ב-ONE שנרכש ע"י גאידמק, הכותרות הראשיות הן על: מכבי (צביקה שרף), נבחרת (לוזון, קשטן, עיתונאים ישראלים), הפועל (לוזון), חיפה (רוני לוי) ורק אז באה כתבה על עידן טל ובית"ר.
 
וואן שייך לאופירע אסייג והיא העורכת הראשית

והיא נרכשה ע"י ארקדי: 1. היא עבדה בשבילו בערוץ בית"רTV (טבע הדברים בהוט). 2. היא עובדת בשבילו עכשיו ב-99FM (התחנה שהוא רכש). 3. אסייג אומרת בראיונות "הייתי רוצה להיות אשתו של ארקדי", שהיא מתה עליו וכו'. בנוסף בית"ר משלמת ושילמה כסף רב ל-ONE: 1. בעונה שעברה האתר קרא לקבוצה בית"ר 014 ירושלים בעוד הוא לא קרא לקבוצות האחרות עם שם הספונסר (הפועל כתר תל אביב, מכבי רסידו תל אביב וכו') מה שאומר שבית"ר או 014 שילמה כסף עבור כך. 2. היו פרסומות כל העונה לבית"ר (פרסומת לקניית מנוי, פרסומת לחגיגות האליפות וכו'). הרבה יותר מפרסומות לקבוצות אחרות.
 
עוד משהו

שהוא הכי חשוב... במהלך העונה לא יודע אם שמת לב. בכל אתר היה כתוב על הדברים המסריחים של בית"ר, ביקורת נגד אוסי ונגד מזרחי, ביקורת נגד הכוונות של ארקדי, ביקורת על האוהדים של בית"ר במאורעות טדי וכו'. ב-ONE באופן עקבי מעולם לא ביקרו את הקבוצה. המקסימום שהיה כתוב הוא "בית"ר הציגה משחק חלש". דרך אגב, גם אבי נמני הוא אחד מחביבי אופירע (והיא מודה על כך בפה מלא) וגם עליו יש רק דברי שבח באתר (למרות שלדעתי אין הרבה דברי ביקורת להגיד עליו
).
 
למעלה