עקבה\ סיני בפס

FlorDaPele

New member
עקבה\ סיני בפס

אולי אני טועה אבל נראה שהחג הזה די שקט ולא מדברים על סיני\עקבה אני לא סגור על כלום אבל בהחלט מעוניין להצטרף לספרי מזדמן בחג לסיני או עקבה, אם יש, עדיפות לספארי חוף אבל גם על יאכטנה אפשרי
 
יאללה נוסעים

נסיעה בלילה שבין שלישי לרביעי, שהות באילת למינימום הזמן הדרוש (ולא יותר מ- 20 דקות. אופציה 1: עקבה (אני מעדיף כי עוד לא הייתי). אני צריך מידע: מועדונים, מקומות לינה, עלויות וכו'. מישהו יכול לספק? אופציה 2: דהב. התמקמות כל אחד במלון לפי רמת הפינוק והתקציב האישי. סיכום על מועדון (סֶבֶן הֶבֶן?) והתעקשות על צלילת לילה באיילנדס. אופציה 3: התמקמות בראס שטן. חבירה לעבדאללה מדנה דייברס. להתעקש איתו גם על צלילות מוקדמות לאתרים עתירי דגים, ולא רק צלילות צהרים באתרים עתירי נוף. אופציה 4, 5, 6... 800: אשמח להצעות. אם אתה מגיע מחר להופעה (פרטים בפורום תרבות ברזיל) נדבר שם. אם לא - שלח מסר.
 
טוב אז ככה

מכיוון שאין יותר מידי תגובות כרגע, אז מה שיקרה יהיה (א-פרופו דודה פולניה) שאני כנראה אסע לי לבד, בקור ובחושך, מחר בבוקר (כי אני קצת עייף מידי לנהוג הלילה). מכיוון שלפתע הודיעו לי שאני לא צריך, או יותר נכון אסור לי לחזור לעבודה לפני יום ראשון שאחרי החג, בוץ המועד והגשר, אני אהיה בעשרת הימים הקרובים איפהשהו באזור שבין טאבה לדהב. פשוט תחפשו אותי.
 
למעלה