עצרת מחאת הקנאביס 2020

420tlv

New member
עצרת מחאת הקנאביס 2020

זמן רב מטופלי הקנאביס ומשתמשי הקנאביס ברחבי העולם נאבקים על שחרור הצמח מיידי החוק שמונע מהם לקבל את הטיפול ולהיות משוחררים ולהחליט על גופם .
כמו בכל שנה בחודש אפריל מסביב לעולם וגם בישראל מתקבצים להם חברים משפחות אנשים ילדים מטופלים ופעילים למען לגליזציה מלאה של צמח הקנאביס , עם זאת אנו מאושרים להזמין אותכם לעצרת תמיכה ואהבה לעצרת מחאת הקנאביס .




את האירוע, יזמו פעילי לגליזציה מכל הארץ הפועלים למען שינוי מדיניות הקנאביס בישראל.

בכל העולם חוגגים את את יום המריחואנה. השנה ישראל שוב מצטרפת לעניין (כמו בכל השנים הקודמות~דוכני הסברה... דוכני אוכל... הפנינג.... שיח חברתי... יום כיף ואהבה... מסיבה... חגיגה... ועוד....)


במסגרת הפעילות שלנו במקום יהיו דוכני הסברה ועלוני מידע בנושא הנרחב. ניתן להביא גם ילדים, הכל הולך להיות משפחתי וידידותי.

הכל בחברות חברים! כל הכבוד שוב! בהצלחה לכולנו! תבואו לבושים ירוק כבר אמרנו? למשך כל האירוע כינסנו את מיטב המוזיקאים מארצנו הקטנטונת , לתת לכם את הפס - קול הראוי לאירוע שכזה. (ליין אפ יפורסם מסודר יפורסם בהמשך).


מה שנשאר לכם לעשות זה: לאשר הגעה לאירוע, להזמין חברים, לשתף את האירוע למקומות הנכונים.... ולהתכונן טוב טוב כי אנחנו מכינים לכם הרבה הפתעות......
 
למעלה