כן ראיתי את פועלו.
חשבתי שהוא מקושר להפקה/מישהו מההפקה, לא האמנתי שהוא השיג את זה באופן פלילי. הוא בטח ילד, אחרת הוא היה מבין את גודל הנזק והסיכון שהוא לוקח ואם כבר, לא עושים דבר כזה מהארץ. אנחנו מדינה קטנה-"שכונה", תופסים כאן בסוף את כולם. גם באינטרנט-ששם הכי קל לפשוע למי שקצת מבין במחשבים(וכמעט כל ילד היום מבין). אין מה לעשות, יש דברים שבאמת לא ניתן להבליג עליהם. לפי הכתבה הם נעצרו בימים האחרונים.