עצם מעניין צולם במשימת החלל STS-125

hamamin

New member
שני הצילומים אינם פסולת חלל

מיכוון שאין ציפורים ובלונים בגובה כזה, יש סבירות לעבמים----
 
לא ממש מעניין...

העצם הראשון הוא הפעלת מנוע רגעית של לווין או חללית. אין ספק בכך. העצם השני הוא כנראה חתיכת קרח שנפלה מהמעבורת או ממיכל הדלק הניתק. אבל יש רק איזה 6 פיקסלים שמייצגים את העצם הזה כך שע"פ חוקי הפורום יהיו כ-36 תגובות בנושא זה (החוק הידוע שכמות התגובות לתמונה בפורום הן ביחס הפוך למספר הפיקסלים בתמונה המייצגים את העצם הרלבנטי)
 

hamamin

New member
יפה, מקובל, הגיוני,משכנע.

מה אמרת דודי,36 תגובות ? הגזמת. פה לא מקבלים עבם בלי תעודת יצור מקורית. אם שמת לב אתה מביע דעה על שש פיקסלים ומטה, חודשים עם טלנובלות של עבמים ולא אמרת מילה אחת. בכל מקרה היה שווה הפעלת מנוע ריגעית מאזנת לווינים...... בקשר לקרח זהו כניראה דלק או גז קפוא מה עושה קרח[מים] בחלל ?
 

hamamin

New member
וואלה...בגלל זה הוא מסתובב בחזרה

קשה לו לטוס ישר. [אני מוותר על העבם כמחווה לשיפור היחסים, מה עוד ש "שש פיקסלים" זה לא קרבן בעל ערך...]
 

Majestic12

New member
../images/Emo178.gif אבל צריך להיזהר המאמין

ישנה איזו נטייה מוזרה לאחרונה שמעבורות נתקלות בשברים בחלל, לויינים זה בזה, אסטרונאוטית נוסעת לבושת חיתולים לסגור חשבון עם מאהבת של חברה, וחדרי נוחיות נסתמים בחלל - ירחם השם... שרק לא יפול כל זה עלינו - לא מספיק מה שקורה בקזאחסטאן ???
 
לא ממש מקצועי מצידך, כרגיל.

אתה תמיד מגיב לכל התמונות שבקלות אפשר לבטלן ו/או להכחיש אותן. מה בנוגע לממצאים או לתמונות ראויות לתגובה, אשר להן אתה אף פעם לא מגיב? כמובן, אתה עושה המון סערה בכוס. אולי הגיע הזמן לקצת רצינות ממך, הגב לקישור זה.
 
למעלה