עצירת רכבות
עצירת רכבות
אני חייב לציין שאני מעלה את ההודעה הזאת לאחר שדיי בדקתי את הנושא הזה ולאחר נסיעה בהמון רכבות ומכל הסוגים ואני מגיע למספר מסקנות מערכות הבלמים של הקטרים של alstom לא יודעים להתמודד עם עצירות תכופות ומהירות של רכבות הנוסעים ולכן העצירות מלוות ברעש מחריש אזנים גם מהבלמים של הקרונות וגם מהבלמים של הקטר בנוסף לכך בקרונות הנגררים או נדחפים ע"י קטרים הבלימה מאוד חזקה ומעיפה את הנוסעים קדימה ואחורה בחוזקה בעיקר בעת מעבר הרכבת מנסיעה איטית מאוד לעצירה מוחלטת וזה כולל גם את הקרונות הספרדיים, קרונות המו-דו וקרונות הדאבל דק לעומת זאת רכבות ה IC3 בולמות במהירות וביעילות בעצירה רכה ונעימה שלא גורמת לתופעות היזרקות הנוסעים קדימה האחורה (בהתאם ליכוון שהישיבה). האם מדובר בבעיות במערכות בהבלמים של הקרונות הנגרים\נדחפים או שמדובר אולי בבעיות בהזרמת האויר לבלימת הקרונות או שאין תיאום בין מערכת הבלימה של הקרונות למערכות בלימה של הקטרים או שהקטריסטים עושים את זה דווקא?
עצירת רכבות
אני חייב לציין שאני מעלה את ההודעה הזאת לאחר שדיי בדקתי את הנושא הזה ולאחר נסיעה בהמון רכבות ומכל הסוגים ואני מגיע למספר מסקנות מערכות הבלמים של הקטרים של alstom לא יודעים להתמודד עם עצירות תכופות ומהירות של רכבות הנוסעים ולכן העצירות מלוות ברעש מחריש אזנים גם מהבלמים של הקרונות וגם מהבלמים של הקטר בנוסף לכך בקרונות הנגררים או נדחפים ע"י קטרים הבלימה מאוד חזקה ומעיפה את הנוסעים קדימה ואחורה בחוזקה בעיקר בעת מעבר הרכבת מנסיעה איטית מאוד לעצירה מוחלטת וזה כולל גם את הקרונות הספרדיים, קרונות המו-דו וקרונות הדאבל דק לעומת זאת רכבות ה IC3 בולמות במהירות וביעילות בעצירה רכה ונעימה שלא גורמת לתופעות היזרקות הנוסעים קדימה האחורה (בהתאם ליכוון שהישיבה). האם מדובר בבעיות במערכות בהבלמים של הקרונות הנגרים\נדחפים או שמדובר אולי בבעיות בהזרמת האויר לבלימת הקרונות או שאין תיאום בין מערכת הבלימה של הקרונות למערכות בלימה של הקטרים או שהקטריסטים עושים את זה דווקא?