עצירות לבן כמעט 4 חודשים

tweetweet

New member
עצירות לבן כמעט 4 חודשים

יונק בלבד וכבר שבוע לא היתה לו יציאה (מעט ליכלוכים והיום ממש קצת קקי בחיתול) אבל לא יציאה נורמלית עד לפני שבוע היה עושה כל יום - יומיים. מאתמול הוא ממש בחוסר שקט (בהתקפים) ואני די חושבת שזה בעקבות העצירות נתתי לו היום קצת עגבניה מגורדת וחצי שעה אחרי הוא ממש נכנס להיסטריה של בכי למשך שעתיים בערך היינו אצל הרופא שנתן נר גליצרין נתתי נר בשש ועדין לא היתה לו יציאה אני ממש לא יודעת מה לעשות אשמח לעזרתכן
 

noamk1

New member
לפי יועצת ההנקה שלי אין דבר כזה

עצירות בתינוק יונק בלבד (בלי ברזל וכו'). נורמלי שאין צואה שבוע (היה לי עם הקטנה כבר פעמיים- יונקת בלבד) ואין מה לדאוג, אולי הוא חסר שקט, אבל זו ככל הנראה לא עצירות. לגבריה השיא העולמי עומד על 25 יום ללא צואה והתינוק היה בריא בלי בעיות.
יויו ורוני אני מקווה שלא כתבתי שטויות.
 
תנסי לעסות לו את בטן וגם לעשות תרגילים

של קירוב רגליים (ברכיים) לבטן. זה יכול לעזור ולשחרר קצת. גם אני שמעתי על ההמלצה של מיץ עגבניות. גם אפשר להשרות שזיף מיובש במים רותחים ולתת לו לשתות את המים לאחר מכן (למרות שאני לא בטוחה ב-100% שזה מותר בגיל הזה). תבדקי גם לגבי התזונה שלך, אולי אכלת משהו חדש שהוא לא מסתדר איתו. אגב, יציאה פעם בשבוע בלי סימפתומים נוספים של כאב/סבל/חוסר שקט, כשקקי שיוצא הוא במרקם נורמלי, עדיין נחשב בגדר הנורמה (הטטוח הוא בין 7 פעמים ביום לבין פעם ב-7 ימים). אז אם את לא בטוחה שזה באמת עצירות, אולי כדאי לבדוק כיוונים אחרים (כמו בקיעת שן ראשונה, גזים, וכו'). תרגישו טוב!
 

גבוששש

New member
היום היינו אצל המדקר באותו עניין בדיוק

עשה את העבודה!! ממליצה לך מאד. אם את רוצה טלפון אשלח במסר, הוא מרמת אביב. תרגישו טוב
 
ככל שידוע לי

יונק יכול לעשות קקי 14 פעמים ביום או פעם ב 14 יום וזה לא שילשול ולא עצירות. אבל, אם זה מפריע לו - עיסוי של הבטן וגם להחזיק אותו עם הפנים החוצה ולקפל לו את הרגלים למעלה (משהו כמו רגלי צפרדע/ישיבה באויר) אמור לעזור. מצד שני - אם נר גליצרין לא עזר, אין לי מושג...
 

tweetweet

New member
אני רוצה להדגיש

מה שמלחיץ אותי זה לא שלא היתה לו יציאה (טוב גם קצת..) אלא זה שיש לו התקפי בכי קורעי לב מדובר בתינוק רגוע מאוד באופן כללי וכרגע הוא ממש לא רגוע עשיתי לו עכשיו עיסוי בבטן בתקוה שיעזור מה עוד לעשות?
 

yoelnd

New member
מיץ עגבניות

היי יש הרבה תרופות סבתא לנושא ובטח רשמו אותם...... המלצתי, ככלל אם בשיטה הטבעית, להגיע למטפל באיזור מגורייך, להכיר ובכל בעיה להרים טלפון והוא מסייע ו/או מגיעים ופותרים עניין בזמן ולא מחכים........ אפשר לגרות טיפה את פי הטבעת עם האצבע בוזלין, לתת מיץ שזיפים, עיסוי בטן בבטן וכפות הרגליים עם כיוון השעון(!) בבריאות טובה,
 
למעלה