עצירות לבן כמעט 4 חודשים
יונק בלבד וכבר שבוע לא היתה לו יציאה (מעט ליכלוכים והיום ממש קצת קקי בחיתול) אבל לא יציאה נורמלית עד לפני שבוע היה עושה כל יום - יומיים. מאתמול הוא ממש בחוסר שקט (בהתקפים) ואני די חושבת שזה בעקבות העצירות נתתי לו היום קצת עגבניה מגורדת וחצי שעה אחרי הוא ממש נכנס להיסטריה של בכי למשך שעתיים בערך היינו אצל הרופא שנתן נר גליצרין נתתי נר בשש ועדין לא היתה לו יציאה אני ממש לא יודעת מה לעשות אשמח לעזרתכן
יונק בלבד וכבר שבוע לא היתה לו יציאה (מעט ליכלוכים והיום ממש קצת קקי בחיתול) אבל לא יציאה נורמלית עד לפני שבוע היה עושה כל יום - יומיים. מאתמול הוא ממש בחוסר שקט (בהתקפים) ואני די חושבת שזה בעקבות העצירות נתתי לו היום קצת עגבניה מגורדת וחצי שעה אחרי הוא ממש נכנס להיסטריה של בכי למשך שעתיים בערך היינו אצל הרופא שנתן נר גליצרין נתתי נר בשש ועדין לא היתה לו יציאה אני ממש לא יודעת מה לעשות אשמח לעזרתכן