עצומה למפלגת העבודה

עצומה למפלגת העבודה

למנהלי הפורום: יש לארגן עצומה דחופה למפלגת העבודה שיצטרפו מיד לממשלת אחדות לאומית! מספיק עם הססמאות המטומטמות והדקלומים! הבוחרים שלכם לא יסלחו לכם אם תחמיצו את ההזדמנות לשחרר אותם מש"ס!
 
../images/Emo45.gif הציבור החילוני לא יסלח

אם העבודה תמנע את הסיכוי החד פעמי לממשלת אחדות חילונית הציבור החילוני בעל התודעה החילונית יתנקם בה בבחירות הבאות וסופה להעלם באבק.
 

EverMan

New member
דבר ראשון תפסיקו לדבר בשם כל

הציבור. דבר שני, העבודה לא נכנסת לממשלה - כי היא יודעת שהממשלה לא
תייצג את הציבור החילוני , ולא תייצג את ציבור הבוחרים שלה. היא לא נכנסת לשם משום ששרון שקרן. שרון בגד בכל ההסכם הקואליציוני איתה , הוא לא קיים דבר , ולא פעל לטובתו. שרון שיקר , שרון ישקר - והעבודה לא תיכנס לממשלה כזו. זה ששינוי בוגדת בבוחרים שלה בצורה כה בוטה ונכנסת לממשלה ימנית צרה - זה באמת בעיה שלה. העבודה הודיעה מראש - לא לממשלה עם שרון - כי הוא שקרן. נקודה.
 

אשרת

New member
מעדיפה ששינוי ישקרו לי בנקודה הזאת

ולא יהיו שבויים בידיי טירון פוליטי , שאפילו התושבים שלו לא ממש אוהבים אותו. שינוי לפחות תנצל את המנדט האדיר שלה היא זכתה ותפעל לשינויים חקיקתיים כמו ביטול חוק טל, ביטול משפחות מרובות ילדים, יתירו נישואים אזרחיים, הקלה במיסים. בסופו של דבר , האזרחים יזכרו את זה (כמובן אם זה אכן יקרה) ואז, גם מי שבחר בכם , יעדיף להצביע למפלגה שהוכיחה את עצמה ואתם סתם תאבדו מנדטים מתוך התסכלות צרה על האינטרסים שלכם בלבד. יש הזדמנות חד פעמים להקים ממשלה בלי חרדים! לשנות את מצב החברה, להתחיל להשקיע במקומות הנכונים ולא בישיבות של החרדים שלא תורמים כלום למדינה.
 

EverMan

New member
שוב - רוב האינטרסים של החברה

הם שלא נצטרף. ובנידון החרדי - אנחנו יכולים להצביע נגד חוק טל בקריאה חוזרת - גם מהאופוזיציה. והם שיקרו לך בהכל. מה הם יקיימו ? הם ישבו בקואליציה עם יהדות התורה למען השם !
 

אשרת

New member
לא כל כל בטוח שאתם תצביעו לביטול

החוק הזה... רק חלק ממפלגת העבודה הצביע נגד החוק המפלגה הזה , חלק נמנעו וחלק פשוט לא הגיעו... זה אומר עד כמה אתם דואגים לחילונים. לגבי יהדות התורה- אני מאמינה שאתה אדם עם טיפה של שכל והגיון - שינוי תסכים להצטרף לממשלה בתנאים מסויימים שיהדות התורה לא יכולה להסכים עימם ומעבר לכך, שהם כבר הודיעו שהם עם שינוי לא ישבו (גזענים?! , כך שתיאורית ומעשית האפשרות הזאת נפלה. קשה לי לראות איך מפלגת העבודה שוברת את הברית שלה עם החרדים במיוחד לאחר הזיגזג המפורסם של מצנע לפני הבחירות. גם התראיין בתחנה בלתי חוקית (!) אמר שהם עם שינוי לא ישב בממשלה, כמה ימים אחרי זה אמר שהוא עם ש"ס לא ישב ומבחינתו שינוי הינו השותפה הטבעית של מפלגת העבודה .... הוא קצת לוקה בחוסר אמינות בנקוה זאת. מאיפה לך שזה באמת האינטרס של החברה - שתשבו בקואוליציה. אולי תדרשו את תיק האוצר - ואז תוכלו לפחות שם לנסות לקיים את המצע הכלכלי שלכם? לדעתי, במצב של מפלגת העבודה היום - האופוזיציה לא תהיה טובה עבורכם. במיוחד שכנראה , לפי מסורת העבודה, יתחילו להשלף כל הסכינים ויתחיל להיות מגעיל....
 
למעלה