כזה כאילו כל מצעד בעולם היום
הוא מאבק בין אמינם לאבריל.זו המציאות של הפופ העולמי בינואר 2003. אני לא טוען שמה שיותר אנשים אוהבים הוא יותר טוב אבל,תרצה או לא,אמינם הוא כוכב המוזיקה הכי גדול על הפלטנה ואבריל,לצער כולנו,היא די בריטני החדשה. ו"לוז יורסלף" הוא פשוט שיר אדיר איך שלא מסתכלים עליו.