עצומה יוחזר בני Mלך הסטלנים|בהצלחה

taltaltal28

New member
בני תן סימן חיים מה קורה ???

למה אתה לא משדר ??????. חסמו אותך לגמרי?????? תפוז אל תמחקו את ההודעה אנשים פשוט רוצים להבין .
 

עלוץ

New member
כנראה ששוב חסמו אותו...

חבל..
 

osi10

New member
|בני מותק איפה אתה?../images/Emo7.gif

מתגעגעים, אתה חסר לנו. בכל אופן שיהיה לך חג שמח ואל תשכח לתת לו, לה ,לכולם בקרטונג"
 

taltaltal28

New member
עצומה יוחזר בני Mלך הסטלנים|בהצלחה

Mלך הסטלנים נחסם כל מי שבעד החזרתו כתבו הודעות תמיכה מי שלא מעוניין או מתנגד שלא ישרשר הודעות בבקשה. תפוז אל תמחקו את ההודעה הזו אנו רוצים לראות ולהראות את התמיכה הרחבה שבני מקבל מצופי תפוז בלוג T.V תודה.
 
לכל המעריצים שלי תודה על הכל!

החלטתי פשוט לרשום כמה מילים ואולי להוציא את מה שיש לי בלב בשיא הרגיעה בלי קללות ובלי שום בעיות אחרי התגובה שלי. יש לי הרבה עצבים על מה שתפוז עשה לי ועל מה שבכלל קרה באם זה לטובה או לרעה אני רוצה לומר לכם כמה דברים שמאוד יכולים לעזור לנו להשאר במצב רגוע במצב של מחשבה נכונה בלי לקלל או בלי להקים מהומות מיותרות כי יש אנשים שמחפשים את זה רק כדי להמשיך וזה סתם מיותר. עכשיו בנוגע לחסימה שלי אני אחזור לשדר יום ראשון בערב ב"ה. ואם אצליח לתקן ת'מחשב שלי הישן ולעשות פירמוט אני אצליח לשדר עוד הלילה. ולפתוח דף חדש עם אותם אנשים שאוהבים ורוצים אותי ואני מאוד מתגדעגע לבלוג לצחוקים ולאנשים שיש שם. ובאמת שזה כואב לי שאני לא שם חסר לי משהו חסרים לי אותם אנשים שאני אוהב ומעביר קטעים איתם, תפוז לקח לי משהו מהיד הדבר הכי כייפי שהיה לי עד עכשיו בכל הצאט כולו. אנשים עושים טעויות בחיים וזה חלק מהחיים ומחיי היום יום. נכון טעיתי תפוז טעה אתם טעיתם טעינו כולנו, אבל לכל דבר בחיים יש השלכה משלו וסיבותיו הוא.יום שישי זה הכי חרא בלי בלוג כל הצחוקים כל המצב רוח יורד.אני פשוט אוכל את עצמי אבל שטויות... ועוד משהו קטן אל תקללו אל תריבו אם אף אחד תעשו את זה בשבילי בואו נצעד למילים הנכונות למעשים הנכונים נצעד לאמת נצעד לרגע שאני ואתם יכולים להיות מלוכדים טוב ומלוכדים ביחד בבלוג. בדבר שאנו רוצים שיהיה לנו בחזרה, אתם הכח שלי אתם הכח שנותן לי להמשיך ולקוות שיהיה טוב.אם יש מישהו בתפוז שרואה את ההודעה הזאת שיפנים ויקח לתשומת ליבו. אני לא מתחנף שלא תבינו נכון אני בא לתת את מטרתי לאנשים שרוצים אותי בחזרה ובבלוג.רק אני מקווה שתפוז יבין את כל ההשלכות ממה שקרה ויבין שאני רוצה לחזור לבלוג עוד היום, לאותם החברים לאותם אנשים שמעודדים אותי אני מודה לכם על הכל אתם אחלה אנשים שבעולם!! ולאותם מקללים למינהם תורידו פרופיל זה ממש מכער את המקום ואת הצורה שאתם מגיבים. בקטנה אני אומר...:))) טוב שיהיה שבת שלום לכווולם ונפגש בבלוגג מתי שתפוז יעשה את הצעד הנכון שיוריד ת'חסימה והכל יהיה בסיידר. חג שמח לכווולםםם הרבה אור ושמחה ממני Nלך הסטלנים באהבה רבה!
 
חחח מאיפה אתה יודע לפרמט מחשב? כנסו

אתם קולטים שהדבר הזה חי על חשבוננו. במקום לנסות להשקיע זמן בלמצוא עבודה. הוא יושב פה ומזין ת'שכל. ומקבל את הקצבה מהמיסים שלנו.. זבל!
 
למעלה