עצומה: הקצאת מקומות ישיבה לקשישים באוטובוסים

Y a n i B

New member
עצומה: הקצאת מקומות ישיבה לקשישים באוטובוסים

נא הקדישו 30 שניות מזמנכם וחתמו על העצומה הבאה: http://www.atzuma.co.il/petition/redcloak/1/ אשמח גם אם תוכלו להפיץ את הלינק למי מחבריכם. אין צורך לשלוח לכל רשימת התפוצה, 2-3 חברים יספיקו.. העיקר שהעניין יתלגל הלאה. תודה! <ההודעה באישור מנהלת הפורום>
 

TETO11

New member
במקום זה

ובמקום להכריח אנשים להתנהג בניגוד לרצונם, ליצור סוג של אווירה אויינת ומתוחה באוטובוס ולגרום לתחושת אנטי אצל הצעירים, שרואים את זה כסוג של ענישה והדגשה לכך שהתנהגותם בלתי מקובלת ודוחה... במקום זה עדיף לפנות אל צעירים אלה, להשקיע יותר בחינוכם ולהקנות להם את התפיסה הנכונה והמתאימה לסיטואציות "מורכבות" כאלו ולתת להם כלים שבעזרתם יכולים ולהפנים מה זה מוסר וערכים. אפשר לעשות זאת ע"י הפצת פליירים, סטיקרים, חוברות ומרכזי הסברה הנותנים להם נקודות מחשבה ותוך כדי מדגישים להם את מחוייבותם כאנשים עם פוטנציאל תרבותי ואינטלקטואלי להתנהג בצורה ראויה שתביא להם לפחות כבוד וגאווה עצמית.
 

Y a n i B

New member
תגובה:

1. למה "במקום זה"? אם כבר - בנוסף. 2. ומה רע ב"להכריח אנשים להתנהג בניגוד לרצונם" כשהרצון הזה גורם לכך שאדם בן 12 יישב על כיסא ואדם בן 80 יטלטל באוטובוס? האם יש לך בעיה גם עם מקרים שבהם רוצחים 'מוכרחים להתנהג בניגוד לרצונם', או שאתה דווקא שמח שיש חוק ושהם הולכים לכלא? 3. זה לא בהכרח רע שהצעירים ייראו בזה סוג של ענישה. ענישה היא אמצעי חינוכי שלפעמים צריך להשתמש בו. 4. ועד שתפיץ פליירים, תדביק את הסטיקרים, תחלק את החוברות ותקים את מרכזי ההסברה - שהזקנים ימשיכו להתגלגל באוטובוסים? לא בא בחשבון. כמו שאני רומז בניסוח עצמו של העצומה: מה שאני מציע הוא לא פיתרון אידיאלי, אבל הוא מקרב אותנו למצב הראוי.
 
למעלה