עצומה באינטרנט רק טרנספר כולם לחתום

עצומה באינטרנט רק טרנספר כולם לחתום

יש עצומה באינטרנט רק טרנספר אז.........אם אתה תומך בטרנספר רוצה להשפיע ורוצה לקדם את רעיון הטרנספר אז תחתום גם אתה על העצומה רק טרנספר ותשפיע גם אתה!!!!!!!!!!!!!!!!! איך חותמים?????????????????????????????? נכנסים לכתובת המצורפת! לוחצים "חתימה על העצומה"(אל תשכחו הצבעה בסקר אינה חתימה על העצומה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) יורדים הכי למטה ומכניסים שם אימייל נכון(לא תקבלו דואר זבל)ותגובה קצרה לוחצים חתימה ואתם חתומים!!!!!!!!!!!!!! כל חותם עוזר להצלחת העצומה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

begone

New member
טרנספר לימין הקיצוני? בהחלט!

אם יש עצומה למען טרנספר לימין הקיצוני, אני בהחלט מוכן לחתום. אתם מוזמנים להצטרף ללה-פן בצרפת, ששונא יהודים. הוא יטפל בכם כמו שאתם רוצים לטפל בפלשתינאים.
 

1337hAx0r

New member
begone אתה מטומטם

אתה רוצה לעשות שלום עם אנשים ששולחים ילד בן 3 לעשות פיגוע? בהצלחה לך.
 

begone

New member
אני שמח שאתה מקלל אותי

אתה רוצה לעשות שלום עם אנשים שקוראים לך מטומטם? והתשובה ברורה: בהחלט כן. האם אני רוצה לעשות שלום עם אנשים ששולחים ילד בן 3 לעשות פיגוע? והתשובה ברורה: בהחלט כן. שלום עושים עם אויבים. אין שום טעם לעשות שלום עם ידידים, כיוון שהם כבר ידידים. ושאלה אחרונה לסיום: האם הפלשתינאים רוצים לעשות שלום עם אנשים ששולחים את הילדים שלהם לגור בשטחים הכבושים, בהתנחלות מסוכנת כמו נצרים או אלי סיני או אדורה? והתשובה היא: כמובן שכן. שלום עושים עם אויבים, גם הם מתנחלים יהודים פנאטים. שלום עושים עם אויבים. המשימה: להפוך אויב לאוהב. זה משימה הרבה יותר מאתגרת ומענינת מאשר לייצר עוד אויבים בכל יום.
 
אתה פשוט חסר תקנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתה לא ער אין ערבים טובים אין כזה דבר תמיד הם היו נבלות גם לפני מאה שנה ותמיד ישארו הפתרון טרנספר וכבישת כל השטחים מחדש!!!!!!!!!!!!!!! כל הפיגועים הם בגלל השמאלנים!!!!!!!!!!
 

begone

New member
יש לי בשבילך תרגיל מחשבתי

תיקח את כל מה שכתבת לי עכשיו, תחליף את המילה ´ערבים´ או ´שמאלנים´ ב´יהודים´ ותגלה שהיטלר חשב אותו דבר בדיוק. וכולנו יודעים שהוא היה פטריוט גדול, וחשב שהוא תורם לגרמניה...
 

אלעדמי

New member
כמה שנאה!

אי אפשר לעשות דיון בלי כל כך הרבה שינאה ובלי כל כך הרבה סימני קריאה? אני יודע שזה לא המקום, אבל... אין אפילו להשוות את הנאצים לרעיון הטרנספר! אנחנו לא רוצים להרוג ערבים, נקודה! כל ערבי שקיבל על עצמו את ריבונותה של מדינת ישראל יכול להישאר כאן. הרב אבינר כותב שאנחנו תומכים ברעיון זכות השיבה... זכות השיבה של כל עם לארצו. אני מקווה שברור כאן לכולם שלפי ההיסטוריה ארץ זאת שלנו ולא של הפלסטינאים הרב אבינר כתב במאמר שצריך לעזור לערבים לחזור לארצם המקורית ולבצע את זכות השיבה האמיתית...
 

sandchicken

New member
לפי ההיסטוריה

הזכות ההיסטורית על הארץ היא של הערבים, הם ישבו פה 2000 שנה, לא אנחנו. ואם תטען ל"עובדה" שסבא של סבא שלך ישב פה - הרי שהמוציא מחברו עליו הראייה (אני טוען שזו "עובדה" מכיוון שהדעת נותנת שרוב רובו של העם הם צאצאי גרים). אה, ואגב, האם זה אומר שזכותם של צאצאי הכנענים גוברת על שלך? לא? חשבתי כך. ועוד עובדה אינפורמטיבית - הנאצים לא בנו מחנות השמדה בגרמניה, הם רק טרנספרו אותם אותם למזרח, זה שבמזרח היו יותר מדי יהודים והיה צריך לטפל בהם זה משהו אחר.
 

answers2

New member
2 הערות

1) הזכות על הארץ איננה נובעת מ"סבא של סבא וכו´" אלא מכך שיוצר העולם העניק לנו את הארץ הזו (לכן הכנענים לא רלוונטים). 2) "זה שבמזרח היו יותר מדי יהודים והיה צריך לטפל בהם זה משהו אחר"? לא. זה בכלל לא "משהו אחר". הבעיה שלנו עם הגרמנים איננה בגלל שהם גירשו אותנו אלא בגלל שהם הרגו אותנו "כי נמכרנו אני ועמי להרוג ולאבד...ולו לעבדים ולשפחות נמכרנו החרשתי...". ומן הראוי לציין . בכל שנות הקיום היהודי בגרמניה - כ 1700 שנה , לא הושלכה אבן יהודית אחת אל עגלה\מכונית גרמנית. לא נכתב מאמר שנאה אחד של יהודים נגד גרמנים . לא נתבעה "זכות למדינה" יהודית בגרמניה אפילו פעם אחת . לא התפוצץ בגרמניה ולו יהודי אחד במסעדה או חנות. וכו´ וכו´.
 

sandchicken

New member
2 תגובות

1) זכות אבות תמה, ובקשר להענקת הארץ בידי יוצר עולם, אנא ראה והפנם את מלוא משמעות רש"י הראשון. 2) ההתייחסות שלי לא באה לזלזל בשואה או להפחית מרשעתם של הנאצים, אלא להראות את השיתוף האידיאולוגי בין רעיון הטרנספר לבין האידיאולוגיה הנאצית. ואין לנו בעייה עם הגרמנים, לך אולי יש בעייה עם הגרמנים, לי יש בעייה עם הנאצים.
 

answers2

New member
נא להתייחס לדברים שכתבתי

1)הרש"י הראשון :"אמר רבי יצחק .....ומה טעם פתח ב"בראשית"? משום "כח מעשיו היגיד לעמו לתת להם נחלת גויים" , שאם יאמרו אומות העולם לישראל "ליסטים אתם שכבשתם ארצות שבעה גויים " הם אומרים להם "כל הארץ של הקב"ה היא. הוא בראה ונתנה לאשר ישר בעיניו ברצונו נתנה להם , וברצונו נטלה מהם ונתנה לנו" כמו שאמרתי - יוצר העולם נתנה לנו. הפנם אתה את הרש"י הראשון . 2 מהו השיתןף האידיאולוגי ? הטרנספר - יש להרחיק מכאן את האנשים שרוצים לגרשנו מכאן ולהרוג אותנו . הנאצים - יש להרוג אנשים שמעולם לא עשו לנו רעה רק מפני שהם יהודים . איפה השיתוף האידיאולוגי?
 

sandchicken

New member
ואכן התייחסתי

1) לא, לא הפנם אתה את הרש"י הראשון (עזוב אותך מטיעונים, מי שצועק הכי חזק - מנצח
) הוא נתן אותה בעבר, ולאחר מכן הוא לקח אותה, כך שאין שום מקום לטיעונים על חזקה על הארץ - כי לה´ הארץ ומלואה. 2) בתור התחלה אתה מתעלם מכך שהצעדים הראשונים של הנאצים היו ביצוע טרנספר ליהודים, השיתוף האידיאולוגי הוא בגירוש אוכ´ שלמה! לא רק מחבלים בודדים, אלא משפחות של נשים, זקנים ועוללים! חשבת פעם למה אנחנו במלחמה איתם? או שאתה חושב שזה בגלל שהם כוח הטומאה שמנסה להשמיד את בחירי האל? ...
 

answers2

New member
נו באמת!!!

1) הנה הרש"י הראשון : :"אמר רבי יצחק .....ומה טעם פתח ב"בראשית"? משום "כח מעשיו היגיד לעמו לתת להם נחלת גויים" , שאם יאמרו אומות העולם לישראל "ליסטים אתם שכבשתם ארצות שבעה גויים " הם אומרים להם "כל הארץ של הקב"ה היא. הוא בראה ונתנה לאשר ישר בעיניו ברצונו נתנה להם , וברצונו נטלה מהם ונתנה לנו" עכשיו נפרק אותו למתקשים: שאלה: "מה טעם פתח בבראשית?" - כלומר התורה הינה ספר מצוות , מדוע התורה התחילה לספר לנו בראשית ברא אל´ וכו´ (את מיזה מעניין?) תשובה : אם יבואו הגויים ויאמרו לישראל - שודדים אתם! כי לקחתם ארץ שאינה שייכת לכם (כפי שאכן אומרים לנו כל הזמן) , נאמר להם - איננו שודדים אלא לקחנו את הארץ בזכות . הארץ איננה שייכת למי שגר פה לפנינו אלא ליוצר הארץ שהוא אלוהים , והוא נתן אותה לנו. אתה יכול לקבל את הרש"י הזה , או לחלוק עליו , אבל אינך יכול לטעון שהרש"י הזה איננו טוען שאלוהים לא נתן חזקה על הארץ הזו לישראל. 2) הנאצים עשו הרבה דברים . הם גירשו אוכלוסיות , עשו מלחמות , גרו בבתים , ושדדו נכסים . כל זה לא מייחד אותם . מה שמייחד אותם הוא רצח עם שלם ללא כל אינטרס מוצהר אחר . למעשה , לא פעם , בניגוד לאינטרס שלהם . האידיאולוגיה הנאצית אומרת - יש להרוג אנשים אך ורק לפי גזעם למרות שמעולם לא הרעו לנו ואין בכוונתם לעשות זאת . האידיאולוגיה של הימין הקיצוני בארץ אומרת - יש לגרש עם שנלחם והורג בנו על מנת שיהיה שלום . אין שיתוף אידיאולוגי . השמאל בארץ אומר - יש לגרש יהודים (רבע מליון!!!כולל נשים ועוללים!!!) מבתיהם כי זה טוב לנו . גם זה לא אידיאולוגיה נאצית. למה הם במלחמה איתנו ? כי הם רוצים את הארץ ואנחנו רוצים אותה , והם אינם מוכנים להתחלק. זה הכל. או שאתה חושב שאנחנו כח הטומאה המנסה להשמיד את בחירי האל?
 

taro

New member
כזכור, האל הטיל עליך עונש

כפי שמסתיים המקרא - גלות. מאז, דובר כבר על שלוש השבועות, וכן דברי הרמב"ם, כי מצוות ישוב הארץ היא לא לזמן הזה. מובן שאפשר גם לטעון, שזוהי רק אגדה לא מחייבת, אולם עדיין הזכות להקים ריבונות יהודית בא"י לפני בוא המשיח תוך כדי מרידה באומות (בין אם באומות מסויימות - העות´ומנים, הבריטים, המצרים, הפלשתינים, הסורים) ובין אם באומות כולן ("אום שמום), היא בעייתית.
 

Alon16

New member
איפה דברי הרמב"ם שמצוות ישוב הארץ

אינה לזמן הזה????
 

israelberger

New member
אני יגיד לך איפה זה כתוב

זה לא כתוב! מה שהרמב"ם כן כותב זה שמצוות ישוב הארץ היא בכל זמן שהוא והיא שקולה כנגד כל המצוות כולן. הוא כתב בפירוש בספר ההלכה שלו שאשה כופה את בעלה לעלות לארץ ואם הוא לא מסכים אז הנישואין מבוטלים והוא חייב לשלם לה את כל הכתובה וכנ"ל גם עם הבעל. ולא רק זה אלא שאפילו עבד שהוא בכלל לא יהודי כופה את אדונו לעלות לארץ ואם הוא לא מסכים אז הוא מיד משוחרר. מה יש לך להגיד עכשיו חוכמולוג גדול שלא טורח ללמוד את העינין לפני שהוא פותח את הפה ומוציא שטויות. אנחנו ב"ישיבות הפנאטיות הפגניות הציוניות" שלנו לפחות לומדים את הנושא על כל צדדיו ורק אז לוקחים את העמדה הנכונה בשונה מהחרדים שלומדים שקרים ואז לוקחים את העמדה השיקרית.
 

taro

New member
ועדיין היא לא כלולה בתרי"ג

בכל אופן, נא לזכור שעליה לא"י בכלל לא זהה להקמת ריבונות. יהודים עלו לא"י בכל הדורות ולא עשו מה שעשתה התנועה הציונית. לנפך, כשנתנה להם ההזדמנות הם דחו אותה.
 
למעלה