עצוב לנו בנשמה

עצוב לנו בנשמה../images/Emo7.gif

חזרתי כעת מבית החולים לאחר שהיית לילה.והסיפור הוא פריאל אחותה הקטנה של רעות שמאושפזת מאתמול בבוקר כנראה שלמשך שבוע .ההבחנה היא סוכרת נעורים.אין לי מושג איך/למה נפל בגורלנו גם להתמודד עם כזה קושי כאילו שחסר לנו או משעמם לנו.ואנחנו פשוט מבוהלים/מבולבלים/חסרי אונים.פשוט מעכשיו לעכשיו בלי כל הודעה מוקדמת או סימן מוקדם.שאלוהים יעזור לנו עמלנו כל כך קשה עד שניפטרנו מהגסטרוסטומי.מהזריקות.מהזונדות הארורות של רעות ושוב חוזר הסיפור מחדש ועכשיו ההזרקות עם אחותה.וואלק אלוהים מה אתה חושב שאנחנו מברזל??????????????? שאין לנו רגשות !!! שיש לנו מאגרים של כוח בארון ???????????????????? למה זה מגיע לנו ????????????????????????????????. לללללללללללללללללממממממממממממממממהההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לללללללללללללללללממממממממממממממממממממממהההההההההההההההההההה??????????????????????????
 
../images/Emo201.gifאהרון יקר../images/Emo201.gif

אוי כמה שזה לא פייר זה מה שנקרא צרות בצרורות....
אתם עכשיו כל כך מבולבלים ומבוהלים ולא יודעים מספיק, אבל אני בטוחה שתמצאו את הכוחות המיוחדים שיש לכם - ויש לכם!!! זה נמצא שם וצץ כל פעם מחדש... להתמודד גם עם זה ואני מקווה שפריאל תתאזן מהר - (יכול להיות שזה מצב זמני?? ) שהשיגרה תחזור לשכון בביתכם (אני מקווה שלא תהייה שגרה חדשה ומיותרת לחלוטין עם הזרקות אינסולין ובדיקות דם אבל גם אם כן אתם תסתדרו עם המצב החדש לגמרי - אני בטוחה)
 

sho969

New member
../images/Emo201.gifהרגת אותי

כמה שאתה צודק, צעק עד שתוציא את כל הכעס ואז תחליט שאתם מנצחים וממשיכים הלאה, פריאל בטוח תצליח ותהיה מאושרת ובריאה בע"ה ובעזרתכם כי אתם לצידה וזה הכי הכי חשוב אל תשכחו את זה. המון בריאות אמן שושי
 

goldy

New member
סוכרת נעורים../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

אים הבנתי נכון רעות היא זאת עים הפיגור, בבקשה כיתבי לי את סוג הפיגור שלה, יכול מאוד להיות שזה מה שאני מחפש!! אים גם לפריאל יש פיגור כלשהוא ברמה כלשהיא בבקשה כיתבי גם אותו
לי.
רבה לך
.
 

smo

New member
אהרון, חשוב לראות את חצי הכוס המלאה../images/Emo140.gif

מזל שגילתם את זה בזמן ושהיום אתם מודעים למצב שלה ושיש לאבחנה מדוייקת למחלה. יותר גרוע שיש התקף ולא יודעים מה זה וחלילה ................... אנשים חיים עם סכרת נעורים ומתמודדים עם המציאות הזאת. דווקא בגלל שיש לכם רגשות ויכולת להתמודד, בדיוק ההיפך ממה שכתבת. שפריאל תחזור הביתה במהרה.
 
אהרון, מצד אחד קשה ומבעס,

מצד שני - זה משהו שאתם כבר יודעים להתמודד איתו. וגם פריאל מכירה מהבית ומרעות את כל המשתמע מכך, לא ? בת כמה המתוקה ? וואי, מקווה שזה משהו שחולף לו, ושזה יעבור לכם ולפריאל בקלות. כשאין ברירה מתרגלים, וזורמים עם המצב החדש . שולחת לכם חיבוקים והרבה אהבה
אורלי
 

ריבקלה

New member
אהרון היקר, היו חזקים,../images/Emo24.gif

בעזרת השם תעברו את הכל,וביחד ותצאו מחוזקים עוד יותר מבעבר... רפואה שלמה ובשורות טובות לשבוע הבא עלינו לטובה.... הרבה כוחות,........ רגינה.
 
אהרון../images/Emo24.gif

לצערינו גם אם נשאל למה לא תהיה תשובה כואב עם מה שאתם צריכים לעבור תהיו חזקים
 

touti

New member
מצטערת לשמוע

לא לקחת קשה. כנראה, שיש לכם כחות במאגר:) חיבוק.
 
יותר טוב שלא נשאל את השאלות האלה !!!

כי אין מי שיענה לנו אנחנו צריכים רק לקבל את המצב לטוב או לרע לא מגיעה לאף אחד . אנחנו יכולים רק לחבק אותכם.
 
אהרון וליאורה יקרים../images/Emo24.gif

גם לי נעשה עצוב בנשמה לשמוע כזו בשורה
ליבי ליבי איתכם. מקווה ומתפללת שבימים אלו יהיה איזון, והמצב אצלכם יחזור להיות רגיל. ה' ישלח לפריאל רפואה שלמה, ולכם המון כוח ובריאות אמן ואמן. שיהיה לכם, שבוע-טוב, ובשורות טובות אמן ואמן!!!
 

חני ח

New member
בשורות טובות החלמה מהירה

אהרון וליאורה יקרים הצטערתי לשמוע על הסכרת של פריאל , מבינה את המצב שלכם , הרי גם כך לא חסרים בעיות - מקווה שהדברים יסתדרו לטובה. הרבה הרבה בריאות.
 
אהרון וליאורה יקרים ואהובים שלי../images/Emo201.gif../images/Emo7.gif

את אותם שאלות שאלתי בעצמי כשנודע לי מכם על מצבה., אך מנסיון עגום,אישי ,במצבים מעין אלו אני יודעת שמתסכל יותר לשאול ולא לקבל תשובות. בתור אנשים רוחניים ומחוברים אתם יודעים שמה שקורה הוא שצריך לקרות, גם אם הסיבות למקרה זה לא ברורות לנו כעת. אלוהים לא מעמידנו בניסיונות שמלכתחילה הוא יודע שלא נעמוד בהם... זוהי תובנה שלמדתי מזמן, וקשורה למס' לא מבוטל של אירועים סופר מזוויעים שעברתי. אני מאמינה באמונה שלמה בכם ובתא המשפחתי החם והאוהב הזה, .ויודעת נכוחה שאת כל התמיכה , האהבה ,הטיפול והליווי הנכון פריאל תקבל ממכם מרופאיה ומסובביה. ברוך השם שאבחנתם הכל מוקדם ואין פגיעות נוספות . מי אם לא אתם , הורים אוהבים ורגישים שכמותכם , שתרגישו מבעוד מועד שמשהו אינו כשורה עם הילדה?איזה מזל!!! ונכון אמרה הרופאה שגילוי מוקדם מציל נפשות. המחלה הארורה הזאת מאוד לא פיירית, אך בטיפול נכון ניתן לחיות עמה. שוב...אני סומכת עליכם שעם כל הכאב והתסכול תדעו איך לנווט נכון את הדברים ותחזירו את פריאלי היפה לדרך חיים בריאים ונורמאלים. אני שולחת לכם מאתנו הרבה חיבוקים של אור וכוח, ואתם יודעים שאתם לא לבד. ליאורה-אחותי, תחזירי לעצמך את עצמך. אל תשכחי לרגע מי את ומי אתך... כן... כולם כולל כולם מפה ומשם. אנחנו אוהבים אתכם, כואבים אתכם ודואגים אתכם. כולנו אתכם בכל אלפית השנייה. ארי,ניסים,בר עדידי ורועי.
 

מיריאל1

New member
אהרון וליאורה שלי היקרים../images/Emo24.gif

רק היום נודע לי - מקריאתי בפורום. שוחחתי איתך וכאב לי יחד איתך. למרות הכל... כפי שאמרתי לך, אני יודעת שבכוחות הזוגיות החזקה שלכם והאהבה הענקית השוררת בביתכם אתם תעברו את התקופה הזו ובעזרת האל תתגברו ותמשיכו הלאה. אלוהים מעמיד אותנו לעיתים בנסיונות כה קשים ואנחנו כל הזמן שואלים למה???? ולעיתים קרובות ביותר אין לנו תשובה. תמיד אתם שולחים לי אור ואהבה, חיזוקים, חיבוקים של כח מרחוק ... גם אני מכאן, שולחת אליכם הרבה אור ואהבה, אופטימיות וכוחות משותפים. בעזרת השם פריאל היפה שלנו תתאושש ותחזור הביתה במהרה - ואתם תיהיו שם בשבילה ותעזרו לה להתמודד עם דרך קצת שונה ומי כמוני יודעת באמונה שלמה שאתם ההורים תיהיו שם לצידה ותעזרו לה להתגבר על הכל. אוהבת אותכם נשמות שלי, תהיו חזקים, נשיקות מירי ואיציק
 
למעלה