עצוב לי מאוד

תהלים

New member
עצוב לי מאוד

בס"ד ביתי נולדה ב-12/6/04 במשקל 2,600 ועלתה יפה בשלושה שבועות הראשונים של חייה. הנקה. לפתע היא הפסיקה לינוק. לא נכנס לפרטים. היום היא ניזונה מתחליפי חלב. הקיצר בשבועיים האחרונים היא שוב הפסיקה לאכול והיא ירדה 600 גרם במשקל. אני כבר מיואשת ובוכייה מאז שהיא נולדה אני רק מבקרת בבתי חולים וקופות חולים. למה הפיצית שלי לא אוכלת? למה היא יורדת במשקל? היום היא שוקלת 5,200!!!! והיא עוד מעט בת חצי שנה!!!!!!! כולם אומרים שהיא בסדר, הכוונה לבתי החולים אבל משהו בהתנהגות שלה לא תקין ואני מנסה להסביר להם. היא מושכת שערות מקמרת כל הזמן את הגוף ובוכה כמעט בלי הפסקה אבל מבחינתם היא בסדר למרות שהיא ירדה בשבועיים 600 גרם?????? לאן עליי לפנות. היום הייתי בקופת החולים והתחננתי לבדיקות יותר מקיפות. מחר היא תעבור את הבדיקות הנ"ל.
 

mishmish25

New member
לא יודעת לגבי הבדיקות אבל

שולחת חיבוקים לחיזוק
אם יש לך הרגשה שמשהו לא בסדר תבדקי עד הסוף אפילו רק למען השקט שלך. מקווה שהכל בסדר
 

מיכי2

New member
בהתחלה שקראתי..

רציתי לכתוב לך שיש לי אחיינית מדהימה שתמיד היתה ככה בענייני אוכל ומשקל, מאז שנולדה, ובאמת שאין לך מה לדאוג גם אם אחרי שנבדקה עלי ידי רופאים ואמרו כך.. מצד שני אני מבינה את הדאגה שלך לאור ההתנהגות השונה שלה, אז מה שאני הייתי מציעה לך, זה אולי לפנות לרופא מומחה לקטנטנים ולבדוק איתו מה קורה.. אולי הוא יבדוק רציני יותר.. מקווה שזה באמת כלום ושהכל בסדר!
 
אולי רופא באופן פרטי?...

עד כמה שכואב לומר-אבל בארץ שלנו רק (טוב, נו רוב)רופאים שמקבלים באופן פרטי גם מתייחסים אחרת... אני הייתי פונה למישהו שכזה-שיערוך בדיקות מקיפות, יישלח לאן שצריך... בשביל השקט הנפשי... למרות דעתי הכתובה מעלה, אני חושבת שאם היה באמת מקום לדאגה היו מטפלים בכך או מפנים אותך לגורמים מקצועיים אחרים! רק טוב שיהיה
 
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

הכי חשוב שתלכי עם ההרגשה שלך אם את חושבת שמשהו לא בסדר תמשיכי לחקור וללכת לרופאים ולוודא שהכל בסדר. מה אומרים לך הרופאים על הירידה במשקל? איך זה נראה להם בסדר? ואך הם מסבירים את הבכי הבלתי פוסק ואת משיכת השערות? היא נשמעת לי כמו תינוקת שמשהו מאד, אבל מאד מציק לה, ובהחלט נשמע כאילו לא הכל בסדר. תוכלי לפרט קצת יותר?
 

liza26

New member
כשיש ספק-אין ספק

אם החוש האימהי שלך אומר לך שמשהו לא בסדר תעמדי על כך שהרופא ישלח אותך לכל הבדיקות
ניסית להחליף את תחליף החלב? אולי כואבת לה הבטן? סתם ילד לא בוכה ומושך שערות ומקמר את הגוף- משהו מציק לה תתעקשי שיעשו לה את כל הבדיקות האפשריות
 

נעהלֶה

New member
אני חושבת שכדאי רופא פרטי

ללכת לרופא פרטי ולעשות בדיקות מקיפות-מקיפות הכוללות ה-כ-ל. אולי יעלה, ויהיה יקר אבל אולי זה הכי שווה. ככה לפחות תדעי שעשית את הכי טוב שאפשר בשביל הבת שלך. תרגישו טוב והמון בריאות.
 

תהלים

New member
רופא פרטי ואחד הטובים כבר היינו!

בס"ד שוב בדיקות ושוב צילומים, אך לשוא. אולי לגבי התאבון היא ילדה לא אכלנית. אבל למה היא כל הזמן מתפתלת כאילו מכאבים. אין לאף אחד תשובה להגיד לי. היום פשוט בכיתי דם כדי שיתנו לה בדיקות נוספות. כאילו דה... הילדה ירדה 600 גרם במשקל!!!! לפי דעתי זה הרבה, לפי דעתם זה טבעי??!!!!!!! לי זה נשמע מוזר שזה בסדר. הרופאים פשוט מחייכים אליי שהם שומעים שזה ילד ראשון. אז מה אם זה ילד ראשון, מה מותר לה לרדת 600 גרם במשקל? אם זה היה ילד שני אז יש מקום לדאגה?????????????????????? סתם השתפכות.
 
מכירה את ההתנשאות הזו של הרופאים

שמחייכים כששומעים שמדובר בילד ראשון ונהנים לסווג אותך מיד כאמא היסטרית. אם התופעות שתיארת הן כך ונמשכות חלק ניכר מהיום - יש בעיה. תפני לעוד רופאים ותכריחי אותם להתייחס אליך. את זקוקה להמלצות על רופאים?
 

נועה ו

New member
אם את עדיין מרגישה שמשהו לא בסדר

תפני לרופא פרטי אחר לחוות דעת שנייה.
 

דאדא3

New member
|חיבומכירה את היחס הנ"ל של הרופאים

אל תתיאשי תלכי לפי האינסטינקטים שלך. הרופא אמר לי שאני אימא היסטרית, כשבאתי עם איתמר עם 40 חום ואמר שהוא שהוא חיוני ואין מה לדאוג, כשהתעקשתי ואמרתי שאני מכירה את הילד ונכון שהוא מתפקד וחיוני (כי הוא פשואט מקסים)אך הרגשתי שהוא לא כתמולשלשום מעבר לחום, הוא ניפנף אותי ואמר שאני אימא פעם ראשונה ושזה טבעי שאהיה היסטרית (ואני ממש לא!!) אקצר ואומר שבסוף הושפזנו בבה"ח עם דלקת חריפה באוזניים. כל הסיפור הוא על מנת שתעמדי על שלך התחושות שלנו לרוב נכונות ילד ראשון או שני. חיבוק ענקקקקקקקקקקקקקק
 
../images/Emo45.gif../images/Emo57.gif מאחלת בהצלחה

בבדיקות....אני מניחה שבדיקות מקיפות יבדקו למה היא לא אוכלת.. אולי לא טעים לה... אולי זה עושה לה לא טוב... תני למומחים לבדוק ולנסות לדעת מה קורה שם.
 
../images/Emo23.gifבהצלחה

כמו שהציעו קודמותי יכול להיות שתחליף החלב לא עושה לה טוב, לפני כן היא עלתה יפה ללא בעיות... אולי היא רגישה לחלב, תנסי צמחי... בכל מקרה תלכי עם החוש האמהי שלך, ואנחנו מחזיקים אצבעות שהכל יהיה טוב. בריאות ואושר!!!
 

רות י

New member
אין כמו אינסטינקטים של אמא. אל

תוותרי. תפני לרופא פרטי.. ממליצה מאד על פרופ' שפירר מגבעתיים. עדיף לערוך בדיקות ובירור מקיף, מאשר להצטער אחר כך. מאחלת שכל חששותייך יתבדו.
 

Guys33

New member
מחזק את ידייך מאחל רק טוב

ומאמין כי את עושה הכי נכון לילדה שלך
 

ImaAvaza

New member
מסכימה עם כולן פה

את יודעת הכי טוב, ולך הכי אכפת, זה באמת נשמע מדאיג. אולי היא אלרגית לחלב פרה? אני מחזיקה אצבעות שיגמר בשלום
 

shlulit59

New member
אולי

שאבא/דודה ילכו לרופא במקומך, כדי למנוע את יחס ה"זו סתם אמא הסטרית". אני בטוחה שאת לא אבל לצערי לפעמים עושים הכללות, ואולי לבעלך יתיחסו יותר בכובד ראש. או לדודה/סבתא, שהיא לא ה"אמא הלחוצה עם הילד הראשון". בכל מקרה אני בטוחה שאם את מרגישה שיש בעיה אז צריך לבדוק, זו ילדה שלך, לא של הרופא, וזכותך להתעקש על כל מה שטוב לה. המון חום ואהבה לשתיכן
 

בוציקה

New member
בדיוק היום שמעתי על ילדה בת שנה וחצ

ששוקלת 7 קילו. היא פשוט בת לאמא צנומה וכך גם היא. כך שאם המקרה זהה אצלכם יכול להיות שאת יכולה להירגע. לגבי ההתנהגות שלה - כמה זמן היא נאנקת מכאבים? חודשים? שבועות? אולי זה שיניים, אולי התחליף לא מתאים לה ועושה כאבי בטן? תנסי להתרכז בדברים הפשוטים לפני שאת נכנסת ללחץ. לפעמים התשובה ממש לידך. בכל מקרה, אני אישית באמת הייתי הולכת לרופא פרטי בעל שם. מאחלת לאדל המון בריאות!
 

שרי30

New member
ברור שמשהו לא תקין

אולי היא אלרגית לחלב? יש המון אפשרויות ואכן את צודקת שאת צריכה לעבור בדיקות מקיפות. תראי אם כלו כל הקיצין ולא מתייחסים אליך ברצינות, קחי את הילדה למיון ילדים ותגידי שהיא לא אוכלת. בוכה כל היום ואפטית. הם יאשפזו אותה ויעשו לה את הבדיקות שם. מאחלת לכם רק בריאות, תעדכני אותנו.
 
למעלה