עצוב לי מאוד

חני 20

New member
בדקתם אנמיה?

אחינית שלי בת תשעה חודשים שוקלת 6 קילו הרופא אמר שהיא קטנה כמו ההורים שלה ושהכל בסדר בסוף מצאו לה אנמיה חמורה מיד שהגדילו את מינון הברזל עלה לה התאבון. בהצלחה בכל אופן
 

Sashuka

New member
גם אני בעד רופא פרטי, אם תרצי יש

רופא מדהים שאשמח להמליץ עליו מאיזור המרכז.
 
ללכת לרופא הכי טוב בארץ

בהריון שלי הייתה לי בעיה רפואית מסויימת שסבלתי ממנה מאוד. הלכנו לכמה רופאים טובים מאוד וגם פרטיים וכולם אמרו שאין מה לעשות ולסבול עד הלידה (דרך אגב חלק ממ קצת חייכו ואמרו ש"הם מבינים"). הבעיה הייתה קשה וכואבת ולא יכולתי לישון בלילה בלי כדורי הרגעה (בחיי)... בקיצור- יום אחד אני ובעלי חשבנו שאין יותר עניין - חייב להיות פיתרון. הלכנו לרופא הכי טוב בארץ. שילמנו 1000 ש"ח לפגישה. כל הדרך לירושלים אמרנו שבטח אין סיכוי שיש תרופה , אין מצב ... ומה יצא- פתאום גילו שיש תרופה מסויימת (די פרימטיבית אבל עוזרת) ואני יכולה להסתדר איכשהו עד הלידה. בדרך חזרה היינו כ"כ מאושרים שלא ניתן לתאר. תחושת האושר התערבבה בכעס כ"כ גדול על כל הרופאים- מה כולם מפגרים? מסתבר שרפואה פרטית באמת שווה כסף. הרופא הקדיש לי שעתיים , גם עודד אותי נפשית וגם אח"כ חזר ובדק מה איתי. זה פשוט שינה אותי עד ללידה. מסקנות: 1. לבדוק מי הרופא הכי טוב שיש 2. לשלם כסף (גם אם אין אני בטוחה שיש ממי/מאיפה לגרד) 3. לנסות עוד ועוד עד שתמצאו פיתרון מחזיקה לך אצבעות!
 

Rplus1

New member
לא לוותר!

בד"כ אני לא מגיבה כאן, אבל נגעת בנקודה כואבת אצלי. חברה שלי עברה תהליך דומה, כולם אמרו לה ש"הכל בסדר" ו"זה רק גזים", זה נגמר באישפוז של חודשיים! היה שם שילוב של ריפלוקס ואלרגיה לסוגי מזון שונים (כולל תחליפי הסויה). הבעיה היא שבעיה פיזיולוגית באכילה (שגורמת לכאב) יכולה להתפתח לבעיה התנהגותית שנמשכת גם אחרי שפותרים את בעיית הכאב. אני לא רוצה להפחיד חלילה, רק לחזק אותך בנסיון לאתר את הבעיה ולפתור אותה. אני יודעת שבשניידר יש מרכז להפרעות אכילה אצל ילדים, אני מקווה שהם יוכלו לעזור לך. רק בריאות!
 
למעלה