עצוב לי מאוד - בגלל יערה

אתיש

New member
עצוב לי מאוד - בגלל יערה

יש לנו ילדה עצובה ואין לנו מושג למה!! מילדה חברותית ושמחה - היא נהפכה לילדה תלותית שמסרת להיות עם אנשים אחרים. בהתחלה חשבנו שיש בעיה בגלל שהיא התחילה גן חדש - אז ניסינו לקרב אותה לילדים אחרים - היא הולכת מדי פעם לילדים אחרים מהגן - והיו אצלינו כמה ילדים - אבל למחרת - היא כאילו לא מכירה אותם כלל. היא תמיד נכנסת לגן בעצבות - ולא מחייכת ושמוציאים אותה מהגן - היא תמיד עצובה ומחכה לנו. אני יודעת שאין בעיה בגן, אני יודעת שהיא מאוד אוהבת את הגננת והסייעת - אבל את החברה שם היא פשוט לא אוהבת - או עדיין לא מתחברת אליהם. ובבית - היא תמיד מנסה לרצות אותנו - תמיד להקשיב לנו, כל הזמן לחבק ולנשק אותנו, לדאוג לי שלא יהיה לי קשה מדי - היא מרגישה מעין אמא קטנה שלי ואני חושבת שאולי אני גרמתי לכך? אולי אני עם כל הקושי של ההריון הזה שידרתי לה אותות והיא מרגישה צורך "להיות שם בשבילי"? היא בסה"כ בת 4.5...
 
איזה נשמה יערה.

אולי שיחה קצרה איתה ותגידי לה שלא תדאג לך? שאת בסדר גמור ובקרוב יהיה תוספת קטנה ומתוקה ועליה צריך לשמוח לא להתעצב?
 

ashlaya

New member
איזו מתוקה

שולחת לך חיבוק של כח איך את מרגישה עכשיו עם ההריון? אולי אם את מודעת שהבעיה זה את אז לשנות גישה לא לדבר על הקושי שלך מההריון ליד הילדה וכו אני בהריון באיזה שלב הפסקתי להגיד לעדי למשל שאני לא יכולה להרים אותו בגגל הבטן או להתכפף אז הייתי אומרת לו הגב או אני עייפה או דברים אחרים שלא יקושר לו להריון מקווה שהכל יסתדר
 
איזה נשמה טובה.....

אולי עצוב לה שהיא משאירה אותך לבד בבית ונמצאת בגן בגלל ההריון. אני חושבת שאולי כדאי לך להתייעץ מקצועית מה להגיד לה ואיך להוציא אותה מזה. כי אם אני זוכרת נכון שזה לא פעם ראשונה שאת מספרת שהיא עצובה ולא מתחברת לילדים בגן.
 

אתיש

New member
את צודקת - זו בהחלט לא הפעם הראשונה

בגלל זה אני פחות מקשרת את זה להריון - ויותר לבעיה שיש ליערה. ני ממתינה שיתפנו אליי מהשירות הפסיכולוגי - יש פסיכולוגית שמלווה את הגן ואני רוצה לשוחח איתה - רק שזה לוקח זמן ואני עדיין מוטרדת
 
תנסי קצת לנער אותם במועצה הנחמדה

שלנו. ואם את יכולה נסי להגיע לשושי פינק. היא היתה נהדרת איתנו.
 

אמאורית

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

אני בטוחה שהיא מרגישה וחשה את מה שעובר עליך, והיא ילדה רגישה ביותר. אני חושבת שאולי ביחד עם הגננת תוכלו לעשות איזה פעולה בשבילה, אולי לחבר אותה לאיזו ילדה או שתיים בעיקר במשך היום בגן וגם אחה"צ, שתהיה לה איזו ציפייה מיוחדת לבוא לגן ושתשמח לקראתה, והגננת חייבת להיות מעורבת בעניין. ואני מקווה שעם הזמן תראו לה קצת יותר אופטימיות (למרות שקשה לפעמים) ושזה גם יקרין עליה.
 
למעלה