עצה דחופההההה

  • פותח הנושא k1235
  • פורסם בתאריך

k1235

New member
עצה דחופההההה

שלום אני בת 15 ואני אוהבת מישהו כבר הרבה זמן הוא מהכיתה שלי ואני לא יודעת מה לעשות איך אני יגיד לו שאני אוהבת אותו הוא יודעת את זה כבר אבל אני ביישנית מה אני יעשה?
 

SoosKatan

New member
לוקחת נשימה עמוקה

ונרגעת, דבר ראשון. דבר שני מחכה קצת... אני לא ממש הבנתי עם הוא יודעה את זה, או לא. אם הוא לא יודע אתזה אז הגיע הזמן, לא?! ואם הוא יודע, אז יותר טוב. אם הוא רוצה אותך אני מאמינה שילך ביניכם והוא יגש אליך. אם הוא לא בעיניין הוא יכחיש ויזניח את העיניין. בהצלחה!
 

k1235

New member
אין אני מתה עליווו

הוא יודע שאני אוהבת אותו אבל הוא ביישן ואני לא חושבת שגם אם הוא יאהב אותי הוא יגיד למישהו או יבוא אליי כי הוא ביישן וגגם אני מה לעשות?
 

EROTOMANIA

New member
למה את אוהבת אותו?

ממה שקראתי זה נשמע כאילו אתם בכלל לא מכירים או מדברים, למען האמת..
 

k1235

New member
חחח

אנחנו מדברים קצת כזה הוא בכיתה שלי למה נראה לך שאני לא יודעת עליו כלום
 

EROTOMANIA

New member
אופס, טעות שלי, תני לי לנסח מחדש:

נראה לי שאת לא יודעת כלום על אהבה "מדברים קצת כזה" זה אפילו לא מתקרב לאהבה את דלוקה עליו, וזה בסדר גמור......
 

k1235

New member
איך?

אני יכולה לדעת מתי אני מאוהבת אני מרגישה עכשיו שאני קצת מאוהבת כל היום חושבת עליו הולכת לבצפר חולה העיקר כדי לראות אותו מסתכלת על התמונה שלו כל היום רוצה שייגמר החופש כדי לראות אותו שומעת שיר אהבה וישר בוכה בגללו אני מרגישה גם שאני מוכנה למות בשבילו ואני לא אומרת את זה סתם באמתת זאת לא אהבה?
 

EROTOMANIA

New member
infatuation

את מכירה אותו? יודעת מה הוא אוהב? מה הוא לא אוהב? כמה זמן הוא והחבר הכי טוב שלו מכירים? מה הוא רוצה לעשות אחרי הצבא? מה משגע אותו? אי פעם הייתה לכם שיחה של יותר משעה? את יודעת איפה הוא גר לפני מקום המגורים הנוכחי שלו? כבר אמרתי מה אני חושבת שאת מרגישה. אבל זאת לא אהבה. תני לזה זמן תחזרי אליי עוד שנתיים ותגידי לי אם מה שהרגשת כלפיו עכשיו יהיה אותו דבר אז :]
 
למעלה