עצבים על חברת אגד תעבורה באשקלון

מצב
הנושא נעול.
עצבים על חברת אגד תעבורה באשקלון

עצבים על חברת אגד תעבורה באשקלון
ושוב בתור אחד שנסע הרבה בתחבורה ציבורית זה כל פעם מכעיס אותי כמה התחבורה פה דפוקה(גם עירונית וגם בין עירונית , ועל הרכבת חבל על הזמן לדבר) אני חייב לצין שמאז שהחברה הזאת נכנסה לפני כמה שנים ה שירות הלך והדרדר עם הזמן, אוטובוסים שהתדירות שלהם שאמורים להגיע פעם ב12 דקות פתאום מגעים אחרי 20 דקות ואז פתאום מגעים 2 אוטובוסים ביחד או אפפילו 3, או מקרים אחרים כשיש עומס בשעות שהתלמידים בבית ספר מסיימים האוטובוס מפוצץ לגמרי ובמקום לתגבר, אנשים בתחנות אחרות נשארים להמתין עוד 12 דקות(במקרה הטוב אם הוא לא מאחר) לאוטובוס הבא שבתקווה שהוא לא מלא גם כן, או השיא היה לפני שנה בערך אוטובוס האחרון שהיה צריך לצאת ממסוף רמז לכיון ברנע לא יצא, אנשים חיכו לפחות חצי שעה בתחנה ולא הבינו מה קרה? מסתבר שהנהג בכלל לא בא, התלונני בזמנו לאגד תעבורה וגם זה עד שעונים(אין להם שירות לקוחות אלא אם כן אתה מתעצבן על המזכירות שלהם) נאלצתי באותו לילה לשלם מונסית ספיישל של 30 שקלים עד הבית, הפיצוי שאותה חברה הביא לי זה מספר נסיעות(כמבן אין כבר נניר זה מחייב אותי לעשות רב קוו) וכמבן שמחיר הניסעה אפילו לא כיסה לי את הניסעה בזמנו. במונית, ואני שואל למה אין גוף שמפקח על הנהגים שיצאו בזמן למשל?(אנשים מחכים לפעמים חצי שעה בתחנה) למה משרד התחבורה לא בודק אותם מדי פעם ויתחיל לתת להם כנסות כבדים ?(לצערי הציבור פה פריאריר ושותק ולכן הוא ימשיך לשלם) אגב עוד משהו השבוע שהתלוננתי על זה שהאוטובוס לא עצר כי הוא מלא בתלמידים אז השירות לקחות לא ענה בכלל אז חזרתי למספר אחר שכל אחד מעביר אותי למישהו אחר, לא יכול להיות שלפחות לא יעשו שירות כמו בחברת האמא שלהם שיגיו איזה מספר אתה בתור או עוד כמה דקות בערך תקבל את השיחה, אם לא היתי צועק על אותם מזכירות מסכנות(ובאמת אולי הם לא אשמות) לא היה עונה לי משירות הלקוחות
 
קודם כל תלונות שולחים למשרד התחבורה,

עצבים על חברת אגד תעבורה באשקלון
ושוב בתור אחד שנסע הרבה בתחבורה ציבורית זה כל פעם מכעיס אותי כמה התחבורה פה דפוקה(גם עירונית וגם בין עירונית , ועל הרכבת חבל על הזמן לדבר) אני חייב לצין שמאז שהחברה הזאת נכנסה לפני כמה שנים ה שירות הלך והדרדר עם הזמן, אוטובוסים שהתדירות שלהם שאמורים להגיע פעם ב12 דקות פתאום מגעים אחרי 20 דקות ואז פתאום מגעים 2 אוטובוסים ביחד או אפפילו 3, או מקרים אחרים כשיש עומס בשעות שהתלמידים בבית ספר מסיימים האוטובוס מפוצץ לגמרי ובמקום לתגבר, אנשים בתחנות אחרות נשארים להמתין עוד 12 דקות(במקרה הטוב אם הוא לא מאחר) לאוטובוס הבא שבתקווה שהוא לא מלא גם כן, או השיא היה לפני שנה בערך אוטובוס האחרון שהיה צריך לצאת ממסוף רמז לכיון ברנע לא יצא, אנשים חיכו לפחות חצי שעה בתחנה ולא הבינו מה קרה? מסתבר שהנהג בכלל לא בא, התלונני בזמנו לאגד תעבורה וגם זה עד שעונים(אין להם שירות לקוחות אלא אם כן אתה מתעצבן על המזכירות שלהם) נאלצתי באותו לילה לשלם מונסית ספיישל של 30 שקלים עד הבית, הפיצוי שאותה חברה הביא לי זה מספר נסיעות(כמבן אין כבר נניר זה מחייב אותי לעשות רב קוו) וכמבן שמחיר הניסעה אפילו לא כיסה לי את הניסעה בזמנו. במונית, ואני שואל למה אין גוף שמפקח על הנהגים שיצאו בזמן למשל?(אנשים מחכים לפעמים חצי שעה בתחנה) למה משרד התחבורה לא בודק אותם מדי פעם ויתחיל לתת להם כנסות כבדים ?(לצערי הציבור פה פריאריר ושותק ולכן הוא ימשיך לשלם) אגב עוד משהו השבוע שהתלוננתי על זה שהאוטובוס לא עצר כי הוא מלא בתלמידים אז השירות לקחות לא ענה בכלל אז חזרתי למספר אחר שכל אחד מעביר אותי למישהו אחר, לא יכול להיות שלפחות לא יעשו שירות כמו בחברת האמא שלהם שיגיו איזה מספר אתה בתור או עוד כמה דקות בערך תקבל את השיחה, אם לא היתי צועק על אותם מזכירות מסכנות(ובאמת אולי הם לא אשמות) לא היה עונה לי משירות הלקוחות
קודם כל תלונות שולחים למשרד התחבורה,
לא לאגד תעבורה.

וחוץ מזה, השירות השתפר מאוד מאז שאגד תעבורה נכנסה.
אני זוכר בימים של אגד, שהאוטובוס היה מדלג על תחנה מרכזית, סתם כי בא לו.
ואיחורים היו הרבה הרבה יותר נפוצים מהיום.
בזמנו היו מקרים שקו 5 היה מאחר לי ביותר משעה.
 
דרך אגב, גם היום יש עדיין הרבה בעיות עם אגד

קודם כל תלונות שולחים למשרד התחבורה,
לא לאגד תעבורה.

וחוץ מזה, השירות השתפר מאוד מאז שאגד תעבורה נכנסה.
אני זוכר בימים של אגד, שהאוטובוס היה מדלג על תחנה מרכזית, סתם כי בא לו.
ואיחורים היו הרבה הרבה יותר נפוצים מהיום.
בזמנו היו מקרים שקו 5 היה מאחר לי ביותר משעה.
דרך אגב, גם היום יש עדיין הרבה בעיות עם אגד
לפני שבועיים, קו 300 אחרון החליט שהוא מסיים ליד היכל התרבות אחרי סיבוב בעתיקות.
ולא מוכן להוריד אותי בבנק מזרחי.
 
אולי עלית בזמנו על קו שלא מגיע לתחנה מרכזית?

קודם כל תלונות שולחים למשרד התחבורה,
לא לאגד תעבורה.

וחוץ מזה, השירות השתפר מאוד מאז שאגד תעבורה נכנסה.
אני זוכר בימים של אגד, שהאוטובוס היה מדלג על תחנה מרכזית, סתם כי בא לו.
ואיחורים היו הרבה הרבה יותר נפוצים מהיום.
בזמנו היו מקרים שקו 5 היה מאחר לי ביותר משעה.
אולי עלית בזמנו על קו שלא מגיע לתחנה מרכזית?
לצערי הרב רק שזה יגיע לקנסות כבדים אולי יתחילו קצת ללהתחשב בציבור, אבל לצערי הרב הציבור פה בעיר אדיש ולכן ימשיך לשלם,לצערי הרב הנה עוד משהו דפוק רק פה נשארנו עם חברת אגד כאשר האזור מסיביבנו נהנה מחברות אחרו תת שהמחירים הרבה יותר זולים(ממבאר שבע יותר זול לסוע לת ל אביב מאשר אשקלון ת"א למה? כי זה חברה אחרת שזכתה במכרז, אני רק לא מבין למה אי אפשר פה להעיף את החברה הזאת שנקראת אגד לכל צרותיה
 
מדובר העיקר על קו 5

אולי עלית בזמנו על קו שלא מגיע לתחנה מרכזית?
לצערי הרב רק שזה יגיע לקנסות כבדים אולי יתחילו קצת ללהתחשב בציבור, אבל לצערי הרב הציבור פה בעיר אדיש ולכן ימשיך לשלם,לצערי הרב הנה עוד משהו דפוק רק פה נשארנו עם חברת אגד כאשר האזור מסיביבנו נהנה מחברות אחרו תת שהמחירים הרבה יותר זולים(ממבאר שבע יותר זול לסוע לת ל אביב מאשר אשקלון ת"א למה? כי זה חברה אחרת שזכתה במכרז, אני רק לא מבין למה אי אפשר פה להעיף את החברה הזאת שנקראת אגד לכל צרותיה
מדובר העיקר על קו 5
שבזמנו היה הרבה פעמים מדלג על הכניסה למרכזית.
ואחרי זה גם 5א (לימים הפך ל2) שהגדיל לעשות והיה מוריד את הנוסעים בבן גוריון, "כי הכניסה למרכזית זה סיבוב פקוק".

בכל מקרה, הימים האלה כבר לא יחזור גם אם יחזירו את אגד, היום יש מעקב GPS על האוטובוסים.

ושוב, תגיש תלונה למשרד התחבורה, לא לחברה עצמה.
ניתן להגיש און ליין.
http://bus.gov.il/WebForms/PniyotTzibur.aspx
 
א תודה וזה אכן נכון זה בעיקר קו 5 ב

מדובר העיקר על קו 5
שבזמנו היה הרבה פעמים מדלג על הכניסה למרכזית.
ואחרי זה גם 5א (לימים הפך ל2) שהגדיל לעשות והיה מוריד את הנוסעים בבן גוריון, "כי הכניסה למרכזית זה סיבוב פקוק".

בכל מקרה, הימים האלה כבר לא יחזור גם אם יחזירו את אגד, היום יש מעקב GPS על האוטובוסים.

ושוב, תגיש תלונה למשרד התחבורה, לא לחברה עצמה.
ניתן להגיש און ליין.
http://bus.gov.il/WebForms/PniyotTzibur.aspx
א תודה וזה אכן נכון זה בעיקר קו 5 ב
אני לא רואה שמה בטופס בשם המפעיל אגד תעבורה, ודבר נוס, איך אתה יודע אם נעשה טיפול או שזה סתם עוד נייר שהם דוחפים אחרי זה לשירותים?
 
יש בטופס מפעיל, אגד תעבורה תח"צ

א תודה וזה אכן נכון זה בעיקר קו 5 ב
אני לא רואה שמה בטופס בשם המפעיל אגד תעבורה, ודבר נוס, איך אתה יודע אם נעשה טיפול או שזה סתם עוד נייר שהם דוחפים אחרי זה לשירותים?
יש בטופס מפעיל, אגד תעבורה תח"צ
ועד כמה שאני יודע כן מטפלים, תלונות שהגשתי זכו למענה (למרות שלא תמיד לפיתרון בשטח)
 
כמו שכתבתי עד שזה לא יגיע לבתי משפט וקנסות

יש בטופס מפעיל, אגד תעבורה תח"צ
ועד כמה שאני יודע כן מטפלים, תלונות שהגשתי זכו למענה (למרות שלא תמיד לפיתרון בשטח)
כמו שכתבתי עד שזה לא יגיע לבתי משפט וקנסות
כנגד אותה חברה או נהגים לא ישתנה כלום בכל מקרה תודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה