עצבו לוגו משלכם ל-MTV

  • פותח הנושא iX
  • פורסם בתאריך

iX

New member
עצבו לוגו משלכם ל-MTV

בלינק המצורף. הציצו בארכיון - יש שם כמה יציאות משובחות. ושיהיה בהצלחה, גל ואורן!
 

oren*

New member
תודה רבה, איתמר הציג את האתר הזה

עוד בימי הקהילה של IOL, והציע שנקיים תחרות דומה עם הלוגו של IOL ז``ל. יופי של אתר ויופי של רעיון |YEA|
 
למעלה