עסקית מוצלחת בבינדלה

erezavn

New member
עסקית מוצלחת בבינדלה

לפני כ-3 חודשים ישבתי בעסקית ויצאתי בהרגשה שלמרות התמחור הסביר, אפשר וצריך לספק תוצרת טובה ומעניינת יותר (אכלתי קלמרי פלאנצ'ה עם קרם סלק וסטייק סינטה בחומץ בלסמי וירקות).

הפעם ישבתי שם לפני פגישה עסקית ובגלל זמן דחוק יחסית הזמנתי מנות זריזות הכנה:

למנה ראשונה הזמנתי ויטלו טונטו:
נתחי עגל דקיקים, קרם טונה, צלפים וסלט עלי בויניגרט בלסמי. זו מנה איטלקית קלאסית שמבוצעת כאן לכדי שלמות. בקלות זה הויטלו טונטו הכי טעים שאכלתי במסעדה כאן. קרם הטונה הוא הכוכב של המנה הזו. פשוט אדיר.

למנה העיקרית בחרתי במנת פסטה צמחונית. אניולוטי ירקות ירוקים:
פסטה ביתית מילוי תרד וריקוטה עם זוקיני,ברוקולי,באקצ׳וי ,שעועית ירוקה בחמאת אגוזים. האניולוטי עצמם היו עשויים מושלם, גם בבצק ובמרקמו וגם במילוי ובטעמו. הירקות הירוקים היו טריים, רעננים וקראנצ'יים מעט (כמו שצריך - לא סמרטוטיים). ההערה היחידה שלי הייתה חוסר יחסי במלח בירקות. עוד הבזק של מלח אחרי האידוי וההקפצה היה מצוין. בכל מקרה - מנת פסטה מעולה.

בניגוד לעסקית הקודמת הדי בינונית הפעם הארוחה הייתה פשוט מצוינת.



 

erezavn

New member
לצערי רוב העסקיות הן בקרית אריה בפ"ת. לא כיף


אבל כשמזדמנות לי פגישות עסקיות בת"א אז כמובן שאני חייב לנצל את העניין.

בתכנון בכלל רציתי להיכנס להוטל מונטיפיורי (זה היה אזור שעה 14:10) אבל היה מפוצץ לחלוטין. היו אפילו 3-4 אנשים שחיכו בתור. בבינדלה לעומת זאת היה 1/2 ריק.
 

החתולית

New member
אז הרווחת

יש לי חבר שהתחיל לעבוד שם באזור.
&nbsp
יש לך המלצות לעסקיות ומסעדות בכלל בקרית אריה?
 

erezavn

New member
אני עובד בצד שקרוב יותר לתחנת הרכבת ולאצטדיון

המצב שם לא משהו בלשון המעטה. בעיקר שיפודיות בינוניות ונוטפות שמן. לפחות הן לא יקרות... הטובה ביותר לטעמי באזור שלי (ונראה שגם ההומה והמצליחה ביותר) היא שיפודית מעורב בשם היי-טייק ברח' אימבר 1. יש גם מסעדה סבירה בשם לאנצ'יק עם אוכל סביר פלוס.
באזור הקניון הגדול יש כמה מסעדות. האזור היותר מפותח קולינרית הוא סביב מתחם יכין סנטר, שם יש לא מעט אופציות: איטלקיות (גומבה, טריולה, פסטה בסטה), יפניות (אויאמה, ג'פניקה), אסייתיות (ריבר, ג'ירף) ועוד.
 
גם ישבתי שם השבוע והיה מעולה!

הוזמנו לראשונות
הויטלו טנטו שהיה מעולה כאמור
וקלארמי פלנצה - קרם סלק, פלפל פדרונס, יוגורט וכרישה שרופה- תצוגה מהממת וטעים מאוד
לעיקריות:
ריזוטו פונגי - אורז ארבוריו, פטריות יער, פורטובלו, שמפיניון, שימג'י, ציר פטריות, מסקרפונה ופרמז'ן, כמובן לחובבי פטריות, טעים, נימוח ומנחם
ו- לברק סיציליאני - סלסה תרד טורקי, עגבניות, זיתים, צלפים, פטריות, זוקיני, ושמן זית - הדג היה עשוי בצורה מושלמ והכל התחבר מעולה
בקיצור- ממליצה מאוד!
כל זה אגב ב 85 שח לסועד כולל מנת לחם ושתיה קלה/חמה
 
למעלה