עסקה מפוקפקת....

men52

New member
עסקה מפוקפקת....

יש לי בעיה. חיפשתי באינטרנט בית מלון לסופ"ש באילת. מצאתי באינטרנט "המלון הכפרי" , עם פלאפון של מישהו והתקשרתי. האיש שדיבר איתי הציג את המלון כ"המלון הכפרי". הזמנתי סופ"ש לעוד חודש , והשארתי לו מספר כרטיס אשראי כמו שהוא ביקש. הוא פיקסס לי את ההזמנה - בהזמנה היה רשום מלון "אואזיס" (ולא "המלון הכפרי"). בדקתי באינטרנט והסתבר שזה מלון שיש עליו צו סגירה וכן שזה מלון שאסור להתקרב אליו (ג'וקים,עכברים וכו). התקשרתי אליו לבטל את הסופ"ש אז הוא אמר שהוא יחייב על לילה אחד. אני לא חתמתי לו על כלום וכמובן שהיתה פה הטעייה. התקשרתי לחברת כרטיס אשראי בכדי לבדוק איך ניתן למנוע ממנו לחייב בעתיד. הבנתי מהם שזה לא אפשרי כי עדיין לא התבצעה עסקה ואין על מה לדבר. אבל זה בדיוק מה שאני רוצה למנוע. שלא תהיה עסקה. השאלה שלי היא איך אני מונע ממנו לחייב את הכרטיס אשראי שלי. המספר כרטיס אשראי אצלו ואני שבוי שלו , הוא מחר גם יכול לחייב אותי במליון דולר. מה עושים ? כמובן שאני לא רוצה להגיע למצב של משפטים וכו , אלה למנוע חיוב של הכרטיס.
 

ya zam

New member
גש לתחנת משטרה באיזור מגוריך

יחד עם הפרסום של ה"מלון הכפרי", עם מספר הסלולרי של הנוכל, תגיש תלונה מסודרת, תבקש מחוקר המשטרה שיתן לך עותק מהתלונה, את העותק הזה שלח בפקס לנוכל וגם לחברת האשראי, ובזה פתרת לך את הבעיה.
 

שילה1

New member
וגם טלפון למשרד הבריאות באילת,על כי

המלון פועל בניגוד לצו סגירה.
 
שלח לו הודעה בפקס המבטלת את העיסקה

תוך ציון הסיבות לביטול כפי שפרטת. שלח לו גם העתק במכתב רשום. כעת פנה במכתב רשום אל חברת האשראי והודע לה על הביטול של העיסקה.
 

men52

New member
בחברת אשראי אומרים לי שהם לא מוכנים

בחברת אשראי אומרים לי שהם לא יהיו מוכנים לבטל את העסקה. הם אומרים כי מאיפה הם יודעים שבאמת לא נהנתי מהשירות של הבית עסק. הם אומרים שלא יעזור תלונה למשטרה , וכן לא ניתן להגיד להם לא לחייב עסק בשם XYZ. אני חייב לקבל ממנו איזה הסמכתא שהעסקה מבוטלת - את זה אני כמובן לא יקבל. או שאני יקבל כזה דבר עם חיוב של כמה ליילות כדמי ביטול.
 

MRuthie

New member
אם שילמת באמצעות

"עסקת מזומן בכרטיס אשראי" בה התמורה משולמת בתשלום אחד תוך פחות מ- 35 יום מיום כריתת ההסכם, אין לך זכות ביטול עתידית בחב' כרטיסי האשראי, למרות כשל התמורה הצפוי. לגבי הגנת עסקת מכר מרחוק, החוק קובע כי תוך 14 יום אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל כספך חזרה, בניכוי של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם, אך במקרה דנן יש כאן הטעייה מכוונת , על כן יש בזכותך לטעון בהודעת הביטול שאתה שולח לבעל העסק, כי לא ינוכה מכרטיס האשראי שלך סכום זה ( אתה לא יכול לבקש זאת מחב' כרטיס האשראי) הכותבת היא סטודנטית למשפטים, על כן יש להתייחס לדבריה בהתאם
 
למעלה