ענת,רציתי לעדכן ולהתייעץ. לא תאמיני!!!
שאלתי לפני כשבוע לגבי בת שנה ועשר מפותחת מאוד!!! שבנסיגה בעקבות מעבר דירה/כניסה לגן /אח חדש הכול במקביל (מגיע לנו)הכוונה שלי מבחינת פתיחות בחברה ודיבור שהיה מאוד מפותח והיום שתקנית וביישנית ... וכן הגננת טענה שהיא לא מרוכזת כרואים טלויזיה ...קמה...וכן לא עושה כל פעילויות תנועה (שזה מפתיע כי אוהבת מאוד). אמרת לי לבחון הגן/גננת וכו... ולא תאמיני מה הסתבר!!!!
ישבנו אני ובעלי והיא מתחילה לפרט שנניח היא אומרת להסתובב סביב החישוק היא מסתובבת סביב עצמה, אבל טוענת שכשמסבירה היא מתקנת מיד....מסבירה שבני גילה כבר יודעים וכו... שאלתי למה הכוונה בני גילה אמרה בני שנתיים וחצי פלוס...!@#$%^&*)(_ מה?!!! היא בקושי בת שנה ועשר??!?!?!!?!? היא הייתה בשוק ושאר הסייעות ,,,ופתאום היא ממש מפותחת לגילה ומיוחדת מאוד ומה?! היא כבר גמולה מחיתול (משנה ושלוש) ...בקיצור מחדל רציני.(פיזית ניראית גדולה וניראית בוגרת...אבל נו באמת) לא כעסתי בפניה 1. כי נרגעתי שזו הסיבה 2 לא רציתי להסתכסך, הילדה הכי חשובה. שאלותי אלייך... 1. האם בנתיים לבקש שבפעילויות תעביר לקבוצה של בני גילה (רובם יותר גדולים ,לאלו שיותר קרובים לשנתיים...למרות שהתחברה...אולי... 2. האם בגילה יודעת להשוות שהיא פחות מהם בדיבור? (כי פה הבעייה העיקרית שאני יודעת עליה באופן יחסי אליה, הייתה דברנית ופתוחה ובזמן האחרון סגורה שתקנית וביישנית-ומוזר שזה לא היווה בעייה מבחינת הגננת, כי היא מאוד מפותחת ואפשר לטעות...אבל אני יודעת מה הייתה ומה עכשו). יכול להיות שזו הסיבה לבעייה בדיבור ובפתיחות? 3. האם את ממליצה על מעבר גן באמצע השנה ?!
שאלתי לפני כשבוע לגבי בת שנה ועשר מפותחת מאוד!!! שבנסיגה בעקבות מעבר דירה/כניסה לגן /אח חדש הכול במקביל (מגיע לנו)הכוונה שלי מבחינת פתיחות בחברה ודיבור שהיה מאוד מפותח והיום שתקנית וביישנית ... וכן הגננת טענה שהיא לא מרוכזת כרואים טלויזיה ...קמה...וכן לא עושה כל פעילויות תנועה (שזה מפתיע כי אוהבת מאוד). אמרת לי לבחון הגן/גננת וכו... ולא תאמיני מה הסתבר!!!!