ענת,רציתי לעדכן ולהתייעץ. לא תאמיני!!!

shani999

New member
ענת,רציתי לעדכן ולהתייעץ. לא תאמיני!!!

שאלתי לפני כשבוע לגבי בת שנה ועשר מפותחת מאוד!!! שבנסיגה בעקבות מעבר דירה/כניסה לגן /אח חדש הכול במקביל (מגיע לנו)הכוונה שלי מבחינת פתיחות בחברה ודיבור שהיה מאוד מפותח והיום שתקנית וביישנית ... וכן הגננת טענה שהיא לא מרוכזת כרואים טלויזיה ...קמה...וכן לא עושה כל פעילויות תנועה (שזה מפתיע כי אוהבת מאוד). אמרת לי לבחון הגן/גננת וכו... ולא תאמיני מה הסתבר!!!!
ישבנו אני ובעלי והיא מתחילה לפרט שנניח היא אומרת להסתובב סביב החישוק היא מסתובבת סביב עצמה, אבל טוענת שכשמסבירה היא מתקנת מיד....מסבירה שבני גילה כבר יודעים וכו... שאלתי למה הכוונה בני גילה אמרה בני שנתיים וחצי פלוס...!@#$%^&*)(_ מה?!!! היא בקושי בת שנה ועשר??!?!?!!?!? היא הייתה בשוק ושאר הסייעות ,,,ופתאום היא ממש מפותחת לגילה ומיוחדת מאוד ומה?! היא כבר גמולה מחיתול (משנה ושלוש) ...בקיצור מחדל רציני.(פיזית ניראית גדולה וניראית בוגרת...אבל נו באמת) לא כעסתי בפניה 1. כי נרגעתי שזו הסיבה 2 לא רציתי להסתכסך, הילדה הכי חשובה. שאלותי אלייך... 1. האם בנתיים לבקש שבפעילויות תעביר לקבוצה של בני גילה (רובם יותר גדולים ,לאלו שיותר קרובים לשנתיים...למרות שהתחברה...אולי... 2. האם בגילה יודעת להשוות שהיא פחות מהם בדיבור? (כי פה הבעייה העיקרית שאני יודעת עליה באופן יחסי אליה, הייתה דברנית ופתוחה ובזמן האחרון סגורה שתקנית וביישנית-ומוזר שזה לא היווה בעייה מבחינת הגננת, כי היא מאוד מפותחת ואפשר לטעות...אבל אני יודעת מה הייתה ומה עכשו). יכול להיות שזו הסיבה לבעייה בדיבור ובפתיחות? 3. האם את ממליצה על מעבר גן באמצע השנה ?!
 
טוב ששאלת....

למדת מהשיחה המון דברים והדבר המדהים ביורת הוא שהגננות לא ידעו בת כמה הבת שלך. עכשיו לשאלות הבאות: למה בעצם היא רשומה לקבוצת הגדולים? האם יש מקום בקבוצת הקטנים? אולי עדיף לשלב אותה איתם. אם באופן כללי הגן טוב עדיף לנסות להעביר קבוצה ולא להעביר גן כי את העברת הקבוצה ניתן לעשות בצורה הדרגתית ולבחון איך הילדה משתלבת וגם לסגת הממהחלטה בחזרה במידה ונראה שזו לא הדרך הנכונה עבורה
 
../images/Emo13.gifאם אפשר להתערב

היי, אני כמובן לא מומחית אבל מאוד מזדהה עם כל השינויים שהבת שלך עברה (בית/אח וכולי), לדעתי כשאת חושבת להעביר אותה גן תתייחסי גם לנקודה שהבת שלך עברה לא מעט שינויים לאחרונה ותשקלי את זה ביחס ליתרונות/חסרונות של הגן- זה בהחלט תמוה שהגננת לא ידעה בת כמה הבת שלך ואולי גם את זה כדאי לברר כדרך אגב למה היא לא ידעה, אולי הסיבה לכך הרבה פחות דרמטית מאיך שזה נשמע כעת, מה שיכול להרגיע אותך לגבי מעבר גן באמצע השנה (בהנחה שזוהי הטעות היחידה שנעשתה עם ביתך). שיהיה בהצלחה:)
 
למעלה